מדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!
-
@10110000 יש לי בעיה בגיבוי של הגרסה שהמחיצות שיוצאות שוקלות 0 והתוכנה לא מסכימה לארוז אותם ככה, כנראה מסיבה טובה
@שמעון-pc אאל"ט צריך לשנות את הערך של ה size בxml שבקושחה..
-
@שמעון-pc אאל"ט צריך לשנות את הערך של ה size בxml שבקושחה..
@איש-הישראלי צדקת,
אתה יודע למה לשנות? -
@איש-הישראלי צדקת,
אתה יודע למה לשנות? -
@שמעון-pc @איש-הישראלי @10110000 נתקעתי גם בשלב של השאיבה הקבצים אצלי לא שוקלים כלום מישהו מצא פיתרון
ניסתי לשנות את ה size אני רואה שזה עוזר אבל אני לא יודע לכמה לשנות בכל דבר
תודה רבה -
@שמעון-pc @איש-הישראלי @10110000 נתקעתי גם בשלב של השאיבה הקבצים אצלי לא שוקלים כלום מישהו מצא פיתרון
ניסתי לשנות את ה size אני רואה שזה עוזר אבל אני לא יודע לכמה לשנות בכל דבר
תודה רבה@EMG כן זה די פשוט .... תשנה את הערך לגודל שלמה שכתוב בsize של הקובץ עצמו..
ברוב המכשירים (שאבתי לפחות 4) הגודל של הקובץ mmi res הוא- 0X679A60
בהצלחה לכולם... ולעשות עם זה רק דברים טובים...
-
@EMG כן זה די פשוט .... תשנה את הערך לגודל שלמה שכתוב בsize של הקובץ עצמו..
ברוב המכשירים (שאבתי לפחות 4) הגודל של הקובץ mmi res הוא- 0X679A60
בהצלחה לכולם... ולעשות עם זה רק דברים טובים...
@איש-הישראלי אגב אם למישהו יש כיוון איך למצוא את קבצי התכנות של התפריט בקובץ הזה אשמח לדעת .. תודה רבה!@10110000
-
@איש-הישראלי אגב אם למישהו יש כיוון איך למצוא את קבצי התכנות של התפריט בקובץ הזה אשמח לדעת .. תודה רבה!@10110000
@איש-הישראלי לא בהכרח שם... ניתן לערוך או שם או בNV. לא וגידו לך יותר מזה אנשים ישבו על הדברים האלו שעות
-
@איש-הישראלי אגב אם למישהו יש כיוון איך למצוא את קבצי התכנות של התפריט בקובץ הזה אשמח לדעת .. תודה רבה!@10110000
@איש-הישראלי צריך לשנות את ה 0X0 לכל הקבצים או שמספיק רק לחלק ?
-
@איש-הישראלי לא בהכרח שם... ניתן לערוך או שם או בNV. לא וגידו לך יותר מזה אנשים ישבו על הדברים האלו שעות
@10110000 כתב במדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!:
או בNV
מידיעה? כי לכאורה רק הקובץ הmmi res קשור לזה..
-
@איש-הישראלי צריך לשנות את ה 0X0 לכל הקבצים או שמספיק רק לחלק ?
@EMG לכל מה שאתה רוצה לשאוב.. וכמובן לשנות לגודל המתאים.
-
@איש-הישראלי צריך לשנות את ה 0X0 לכל הקבצים או שמספיק רק לחלק ?
-
@10110000 כתב במדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!:
או בNV
מידיעה? כי לכאורה רק הקובץ הmmi res קשור לזה..
@איש-הישראלי כן ניתן בשניהם זה בלא זה
-
@איש-הישראלי כן ניתן בשניהם זה בלא זה
@10110000 איך הnv נקרא בקושחה ? משום מה אני לא מוצא אותו...
-
@10110000 איך הnv נקרא בקושחה ? משום מה אני לא מוצא אותו...
@איש-הישראלי זה לא
ums9117_240X320BAR_64MB_NQ2_BD_SEC_nvitem_EI_23QEN72RU00.bin
?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות