בעיה | בעיה בסדר אתחול
-
שלום לכל היודעים....
חילקתי את הדיסק מקומי שלי במחשב ל2 (מחיצה )....
ושמתי על חצי win10
ועל החצי השני win11
עד היום כשהייתי מפעיל את המחשב -הווינדוס היה שואל אותי איזה מערכת אני רוצה.אבל הבעיה- שעשיתי איפוס לווינדוס 11 ,ועכשיו רק הווינדוס 11 עולה- באופן אטומטי ,ואין לי איך לעבור חזרה ל10
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה??? -
שלום לכל היודעים....
חילקתי את הדיסק מקומי שלי במחשב ל2 (מחיצה )....
ושמתי על חצי win10
ועל החצי השני win11
עד היום כשהייתי מפעיל את המחשב -הווינדוס היה שואל אותי איזה מערכת אני רוצה.אבל הבעיה- שעשיתי איפוס לווינדוס 11 ,ועכשיו רק הווינדוס 11 עולה- באופן אטומטי ,ואין לי איך לעבור חזרה ל10
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה???@יום-יפה כתב בבעיה | בעיה בסדר אתחול:
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה???
אפ' בבוט ויותר5 קל זה לחפש נקודת שחזור.screenrec ואז כמו בהסרטה
-
@יום-יפה כתב בבעיה | בעיה בסדר אתחול:
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה???
אפ' בבוט ויותר5 קל זה לחפש נקודת שחזור.screenrec ואז כמו בהסרטה
@דוד-משה-1
תודה שאתה עוזר לי
אבל בבוט לא מופיע המערכת השניה
כנראה נדפק UEFI / הדגל אתחול
וכרגע המצב שקיים עוד דיסק במחשב עם עוד מערכת הפעלה(אני רואה -בניהול דיסקים) אבל אין לי איך לאתחל ממנו ..... -
תנסה עם התוכנה הזו easyuefi-4.9-release-2-technician.exe קרדיט @יוסי-מחשבים
-
תנסה עם התוכנה הזו easyuefi-4.9-release-2-technician.exe קרדיט @יוסי-מחשבים
@דוד-משה-1
מה עושים בתוכנה הזאת?

-
-
ניסית ok
ובלי קשר תעלה צילום מנהול דיסקים
אני כרגע יוצא עם לא הסתדרתה
תנסה לתייג את יוסי מחשבים ו\או משחזיר מידע ו\או מתכנת חובב@דוד-משה-1
כן ,
זה לא עושה דבר.... -
-
@דוד-משה-1
אני באמת רואה שעל D (המחיצה המדוברת...) -לא כתוב "אתחול"
איך מגדירים אתחול? -
@יוסי-מחשבים
א תוכל להציץ , זה ממש יעזור לי תודה -
אני אולך כרגע אתייג את @קינג-קומפיוטר ואת @מתכנת-חובב
-
שלום לכל היודעים....
חילקתי את הדיסק מקומי שלי במחשב ל2 (מחיצה )....
ושמתי על חצי win10
ועל החצי השני win11
עד היום כשהייתי מפעיל את המחשב -הווינדוס היה שואל אותי איזה מערכת אני רוצה.אבל הבעיה- שעשיתי איפוס לווינדוס 11 ,ועכשיו רק הווינדוס 11 עולה- באופן אטומטי ,ואין לי איך לעבור חזרה ל10
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




