בעיה | בעיה בסדר אתחול
-
-
ניסית ok
ובלי קשר תעלה צילום מנהול דיסקים
אני כרגע יוצא עם לא הסתדרתה
תנסה לתייג את יוסי מחשבים ו\או משחזיר מידע ו\או מתכנת חובב@דוד-משה-1
כן ,
זה לא עושה דבר.... -
-
@דוד-משה-1
אני באמת רואה שעל D (המחיצה המדוברת...) -לא כתוב "אתחול"
איך מגדירים אתחול? -
@יוסי-מחשבים
א תוכל להציץ , זה ממש יעזור לי תודה -
אני אולך כרגע אתייג את @קינג-קומפיוטר ואת @מתכנת-חובב
-
שלום לכל היודעים....
חילקתי את הדיסק מקומי שלי במחשב ל2 (מחיצה )....
ושמתי על חצי win10
ועל החצי השני win11
עד היום כשהייתי מפעיל את המחשב -הווינדוס היה שואל אותי איזה מערכת אני רוצה.אבל הבעיה- שעשיתי איפוס לווינדוס 11 ,ועכשיו רק הווינדוס 11 עולה- באופן אטומטי ,ואין לי איך לעבור חזרה ל10
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה??? -
-
שלום לכל היודעים....
חילקתי את הדיסק מקומי שלי במחשב ל2 (מחיצה )....
ושמתי על חצי win10
ועל החצי השני win11
עד היום כשהייתי מפעיל את המחשב -הווינדוס היה שואל אותי איזה מערכת אני רוצה.אבל הבעיה- שעשיתי איפוס לווינדוס 11 ,ועכשיו רק הווינדוס 11 עולה- באופן אטומטי ,ואין לי איך לעבור חזרה ל10
איך מגדירים את הסדר אתחול כמו שהיה??? -
@a-y-f
העלתי פה לפני כמה הודעותhttps://mitmachim.top/assets/uploads/files/1710349522876-screenshot-2024-03-13-190508.png
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




