בירור | כמה שאלות על הפורום
-
@כ-ק כשיש פחד מחסימה וכו אז מעדיפים להישאר תקועים ולא חסומים
-
יש לי כמה שאלות טכניות שלא כל כך הצלחתי למצוא עליהם מענה
- למה אני לא מצליחה לפנות פה?

- איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
- אם פעם חסמו לי משתמש יש סיכוי שיפתחו לי אותו?
אשמח שמי שיודע יענה לי
תודה רבה מראש!
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
יש לי כמה שאלות טכניות שלא כל כך הצלחתי למצוא עליהם מענה
- למה אני לא מצליחה לפנות פה?

- איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
- אם פעם חסמו לי משתמש יש סיכוי שיפתחו לי אותו?
אשמח שמי שיודע יענה לי
תודה רבה מראש!
אני כן יכול לפנות בצור קשר
XRecorder_10032024_181500.mp4 - למה אני לא מצליחה לפנות פה?
-
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
יש לי כמה שאלות טכניות שלא כל כך הצלחתי למצוא עליהם מענה
- למה אני לא מצליחה לפנות פה?

- איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
- אם פעם חסמו לי משתמש יש סיכוי שיפתחו לי אותו?
אשמח שמי שיודע יענה לי
תודה רבה מראש!
אני כן יכול לפנות בצור קשר
XRecorder_10032024_181500.mp4 - למה אני לא מצליחה לפנות פה?
-
יש לי כמה שאלות טכניות שלא כל כך הצלחתי למצוא עליהם מענה
- למה אני לא מצליחה לפנות פה?

- איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
- אם פעם חסמו לי משתמש יש סיכוי שיפתחו לי אותו?
אשמח שמי שיודע יענה לי
תודה רבה מראש!
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

- למה אני לא מצליחה לפנות פה?
-
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

-
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקום -
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקום@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
-
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

-
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה
פוסט זה נמחק! -
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

לא רואים את השגיאה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

-
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

לא רואים את השגיאה
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

אין פה נקבות באתר הזה?
למה כולם קוראים לי בלשון זכר?
לא רואים את השגיאה
הנה

פשוט השגיאה עד שצילמתי נעלמה -
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@נחמן-פלח כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@אלי-30 כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
@ד-י כתב בבירור | כמה שאלות על הפורום:
איפה אני משנה את הכתובת מייל שלי שאני רשומה פה?
אפשר לרשום את זה במיקום בפרופיל

לא הבנתי
איפה?
אין לי כלום במיקוםתעשה עריכת פרופיל ואז יהיה לשונית מיקום תכתוב מה שבאלך
הנה עשיתי אומר לי שגיאה

אין פה נקבות באתר הזה?
למה כולם קוראים לי בלשון זכר?
לא רואים את השגיאה
הנה

פשוט השגיאה עד שצילמתי נעלמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
