דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. מדריכים - חשמל
  4. מדריך | מכונת כביסה תקלות פרק ו' תוף לא מסתובב חלק 2 - החלפת פחמים

מדריך | מכונת כביסה תקלות פרק ו' תוף לא מסתובב חלק 2 - החלפת פחמים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - חשמל
1 פוסטים 1 כותבים 596 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שטיגליץש מנותק
    שטיגליץש מנותק
    שטיגליץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שטיגליץ
    #1

    בדיקה שנייה - פחמים גמורים במנוע - מיועד למתקדמים
    אם החגורה נמצאת במקומה (לברור עניין זה ראו את חלק 1 של המדריך) - ישנה אפשרות נוספת שבגללה התוף לא מסתובב - הפחמים במנוע גמורים.
    אמנם בזמן האחרון חברות רבות נתנו אחריות רבת שנים על המנוע (בעקבות הפיתוח המוצלח של LG) אם יש למנוע של המכונה שלכם 10 שנים אחריות – כנראה לא זאת התקלה, כי אין פחמים במנוע.
    אם אין אחריות - אז הגיוני שזאת הבעיה, אם כי תיקון זה מיועד למי שאוהב 'להתעסק'

    במנוע של הרבה מכונות הכביסה עדיין ישנם פחמים שתפקידם לתת חשמל לחלק המסתובב שבמנוע, הם אמורים להישחק במשך השנים, אם המכונה עובדת כמה וכמה שנים (7-8) במשפחות 'פון אונזער' - הגיוני שהפחמים נגמרו. בתמונה נראים פחמים שהופרדו מהמנוע, אחד במצב טוב והשני (זה שהוצא מתוך הפלסטיק) גמור.
    פחמים.png

    ראשית נוודא שהמכונה לא מחוברת לחשמל, נסתכל מתחתית המכונה, ישנם מנועים סגורים שבהם לא רואים את הפחמים. במנועים אלו קשה לדעת מה גורלם.
    039bccb3-f406-459b-9960-cb48843a14fe-DSC_0000105.jpg
    (הפחמים נמצאים בפלסטיקים הלבנים שבשני צידי המנוע)
    במנועים שבהם הם נראים אפשר להסתכל על הפחמים.
    פחמים.jpg
    ננקה אותם עם נייר טואלט, אם רואים מספרים לבנים - כנראה הפחם סיים את תפקידו (בתמונה למעלה רואים את המספרים של הפחם הארוך רק בגלל שהוא לא מולבש בתוך המנוע, כשהוא במנוע האותיות יהיו עמוק בתוך הפלסטיק.)
    כך זה נראה וסליחה שהצילום מטושטש:
    פחם גמור.jpg
    אבל לא תמיד יש מספרים, ורק כאשר נוציא את הפחמים ונראה את גודלם נדע בוודאות.
    הנה שוב התמונה שנוכל להשוות לפחמים שנוציא מהמכונה:
    פחמים.png

    אפשר להוציא את המנוע כולו ולהביא לחנות, ואפשר לפרק רק את הפחמים.
    איך נפרק אותם?
    בפחמים גלויים -
    נשלוף את החוטים המחוברים לפחמים ונפרק את הפחמים (שני ברגים בכל פחם), ישר תראו שהם גמורים לפי הגודל שלהם, פחמים אמורים להצמד מכח הקפיץ שמצמיד אותם למנוע, אם כששחרננו אותם הם לא יצאו יותר החוצה - הם גמורים, קחו אותם לחנות החלפים.
    במנועים סגורים אפשר לקחת את כל המנוע לחנות, נצלם את החיבורים של המנוע מכל הכיוונים, ננתק אותו מהחוטים שמחוברים אליו, נוריד את החגורה ממנו, באמצעות בוקסה וראצ'ט נוציא שנים או ארבע ברגים שמנמנים שמחזיקים אותו (קצת קשה) ונפריד אותו מהדוד (גם קצת קשה).
    ניקח אותו לחנות חלפים, הם יבדקו אותו, ואם צריך ישימו חדשים.
    כשנחזור לא נשכח להחזיר למקום את כל החיבורים ולהלביש את החגורה כמו שאמרנו.

    (ניתן גם לפרק את הפחמים בלבד, להוציא אותם מהפלסטיק מהצד החיצוני שלהם, אבל אין לי מספיק נסיון עם זה בשביל להמליץ על זה)

    תמיד טוב לצלם כל דבר לא מוכר שאנחנו מפרקים ורוצים שיחזור כראוי.

    בחלק מהחברות (בוש לדוגמא) יש לאתחל את המכונה אחר החלפת פחמים.
    בהצלחה רבה!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • שטיגליץש שטיגליץ הצמיד נושא זה ב
    • שטיגליץש שטיגליץ התייחס לנושא זה ב
    • שטיגליץש שטיגליץ התייחס לנושא זה
    • שטיגליץש שטיגליץ התייחס לנושא זה

    • התחברות

    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
    • פוסט ראשון
      פוסט אחרון
    0
    • חוקי הפורום
    • לא נפתר
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום
    • צור קשר