בקשת מידע | איך מתקנים את הרזולוציה?
-
@משה-מזרחי אכ עכשיו אני רואה שיש עדכונים אופציונליים

משום מה לא מצליח להתקין אותם, כל הזמן נכשל. -
@משה-מזרחי אכ עכשיו אני רואה שיש עדכונים אופציונליים

משום מה לא מצליח להתקין אותם, כל הזמן נכשל.@ששמעון תנסה להפעיל את המחשב מחדש ואז לעדכן
עדכוני וינדוס פעילים אצלך? -
@ששמעון תנסה להפעיל את המחשב מחדש ואז לעדכן
עדכוני וינדוס פעילים אצלך?@קינג-קומפיוטר כן, וכבר הפעלתי פעם אחת מחדש אחרי עדכונים אופציונליים.
אבל אנסה שוב. -
@קינג-קומפיוטר כן, וכבר הפעלתי פעם אחת מחדש אחרי עדכונים אופציונליים.
אבל אנסה שוב.@ששמעון תנסה אולי לעדכן דרך התוכנה הזאת של מיקרוסופט
https://mitmachim.top/topic/66269/שיתוף-כלי-המיטוב-ל-windows-מגיע-רשמית-לחנות-של-מיקרוסופט/1
(לא ניסיתי את זה אבל ראיתי שיש ממשק עדכונים ויכול להיות שהוא יעבוד אם בהגדרות משהו תקוע) -
@ששמעון תנסה אולי לעדכן דרך התוכנה הזאת של מיקרוסופט
https://mitmachim.top/topic/66269/שיתוף-כלי-המיטוב-ל-windows-מגיע-רשמית-לחנות-של-מיקרוסופט/1
(לא ניסיתי את זה אבל ראיתי שיש ממשק עדכונים ויכול להיות שהוא יעבוד אם בהגדרות משהו תקוע)@קינג-קומפיוטר עכשיו יש 0 אופציונלי ועדיין גם אחרי הפעלה מחדש כמה פעמים זה לא הסתדר.
-
@קינג-קומפיוטר עכשיו יש 0 אופציונלי ועדיין גם אחרי הפעלה מחדש כמה פעמים זה לא הסתדר.
@ששמעון מה הדגם המדוייק של המחשב?
-
@ששמעון מה הדגם המדוייק של המחשב?
@קינג-קומפיוטר מסך MAG נייח.
-
@קינג-קומפיוטר מסך MAG נייח.
-
@ששמעון מה הדגם המדוייק של המחשב?
@משה-מזרחי ג'יגהבייט
-
יש לציין שבעבר היה לי וינ' 10 במחשב ומסך זה, והכל היה טוב, אמנם בהתחלה היה בעייתי כמו עכשיו, אבל אחרי עדכון והפעלה מחדש הסתדר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות