בירור | אמולטור נט פרי
-
@יהודה-האלקטר-1 הבלוטוס באמולטור לא באמת עובד. אם אתה מתכוין למשל לחבר אותו לשואב אבק או לאוזניות.. אי אפשר מניסיון
@yosef368 איך אפשר לעשות בדיקת רכב דרך האימולטור
-
האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור
@יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור
אין אימולטור שתומך בבלוטוס, כולל WSA
רק android-x86 -
@יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור
אין אימולטור שתומך בבלוטוס, כולל WSA
רק android-x86 -
@יהודה-האלקטר-1 ככל הידוע לי כן
https://www.android-x86.org
זה לא אימולטור, זה מערכת הפעלה (קובץ ISO) -
@יהודה-האלקטר-1 ככל הידוע לי כן
https://www.android-x86.org
זה לא אימולטור, זה מערכת הפעלה (קובץ ISO)@צדיק-תמים
יש מצב שאתה מסביר קובץ איזו מה זה אומר -
@צדיק-תמים
יש מצב שאתה מסביר קובץ איזו מה זה אומר@יהודה-האלקטר-1 הכוונה להתקין על המחשב מערכת הפעלה אנדרואיד במקום ווינדוס. לא אימולטור - מערכת הפעלה ממש על הדיסק קשיח במקום הווינדוס.
-
@יהודה-האלקטר-1 הכוונה להתקין על המחשב מערכת הפעלה אנדרואיד במקום ווינדוס. לא אימולטור - מערכת הפעלה ממש על הדיסק קשיח במקום הווינדוס.
@sivan22
יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD?? -
@sivan22
יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??@יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
@sivan22
יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות) -
יש למשהוא מידע האם יש תוכנה כזאת ואיך מתחברים אליה
-
@יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
@sivan22
יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)@ראובן-שבתי כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
@יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
@sivan22
יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)https://www.obdautodoctor.com/thankyou/?download=obd-auto-doctor_4.4.6-l.exe

-
@ראובן-שבתי כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
@יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:
@sivan22
יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)https://www.obdautodoctor.com/thankyou/?download=obd-auto-doctor_4.4.6-l.exe

@sivan22
פגז עזרת לי מאוד -
היי באותו עיניין בקשתי מנטפרי הרגע לפתוח אבל מממממ...
באימולטור זה מה שנותן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות