דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | אמולטור נט פרי

בירור | אמולטור נט פרי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 5 כותבים 825 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יהודה האלקטר 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור

    Y צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יהודה האלקטר 1

      האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור

      Y מנותק
      Y מנותק
      yosef368
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יהודה-האלקטר-1 הבלוטוס באמולטור לא באמת עובד. אם אתה מתכוין למשל לחבר אותו לשואב אבק או לאוזניות.. אי אפשר מניסיון

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • Y yosef368

        @יהודה-האלקטר-1 הבלוטוס באמולטור לא באמת עובד. אם אתה מתכוין למשל לחבר אותו לשואב אבק או לאוזניות.. אי אפשר מניסיון

        י מנותק
        י מנותק
        יהודה האלקטר 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @yosef368 איך אפשר לעשות בדיקת רכב דרך האימולטור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יהודה האלקטר 1

          האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור

          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמים
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
          #4

          @יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

          האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור

          אין אימולטור שתומך בבלוטוס, כולל WSA
          רק android-x86

          רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צדיק תמיםצ צדיק תמים

            @יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

            האם משהוא הצליח להפעיל בלוטוס וליתחבר למכשיר אחר ע"י האמולטור

            אין אימולטור שתומך בבלוטוס, כולל WSA
            רק android-x86

            י מנותק
            י מנותק
            יהודה האלקטר 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @צדיק-תמים כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

            android-x8

            זה יעבוד בנטפרי מה ש...android-x86

            צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יהודה האלקטר 1

              @צדיק-תמים כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

              android-x8

              זה יעבוד בנטפרי מה ש...android-x86

              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמים
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יהודה-האלקטר-1 ככל הידוע לי כן
              https://www.android-x86.org
              זה לא אימולטור, זה מערכת הפעלה (קובץ ISO)

              רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                @יהודה-האלקטר-1 ככל הידוע לי כן
                https://www.android-x86.org
                זה לא אימולטור, זה מערכת הפעלה (קובץ ISO)

                י מנותק
                י מנותק
                יהודה האלקטר 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @צדיק-תמים
                יש מצב שאתה מסביר קובץ איזו מה זה אומר

                sivan22S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יהודה האלקטר 1

                  @צדיק-תמים
                  יש מצב שאתה מסביר קובץ איזו מה זה אומר

                  sivan22S מנותק
                  sivan22S מנותק
                  sivan22
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יהודה-האלקטר-1 הכוונה להתקין על המחשב מערכת הפעלה אנדרואיד במקום ווינדוס. לא אימולטור - מערכת הפעלה ממש על הדיסק קשיח במקום הווינדוס.

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • sivan22S sivan22

                    @יהודה-האלקטר-1 הכוונה להתקין על המחשב מערכת הפעלה אנדרואיד במקום ווינדוס. לא אימולטור - מערכת הפעלה ממש על הדיסק קשיח במקום הווינדוס.

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יהודה האלקטר 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @sivan22
                    יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??

                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יהודה האלקטר 1

                      @sivan22
                      יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                      #10

                      @יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

                      @sivan22
                      יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??

                      דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
                      אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)

                      ...

                      sivan22S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יהודה האלקטר 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        יש למשהוא מידע האם יש תוכנה כזאת ואיך מתחברים אליה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          @יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

                          @sivan22
                          יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??

                          דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
                          אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)

                          sivan22S מנותק
                          sivan22S מנותק
                          sivan22
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @ראובן-שבתי כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

                          @יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

                          @sivan22
                          יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??

                          דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
                          אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)

                          https://www.obdautodoctor.com/thankyou/?download=obd-auto-doctor_4.4.6-l.exe

                          0fa21378-31ae-49c5-852c-6fba3e2b4ee3-image.png

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • sivan22S sivan22

                            @ראובן-שבתי כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

                            @יהודה-האלקטר-1 כתב בבירור | אמולטור נט פרי:

                            @sivan22
                            יש עוד פתרון כדי ליתחבר לקורא תקלות לרכב דרך המחשב OBD??

                            דרך תוכנה ולא דרך אפלקצייה
                            אני יחסוך ממך את השאלה הבאה -אין לי תוכנה להביא לך (יודע שקיים תוכנה לזה, אבל עיקר התעשייה של OBD היא באפלקציות)

                            https://www.obdautodoctor.com/thankyou/?download=obd-auto-doctor_4.4.6-l.exe

                            0fa21378-31ae-49c5-852c-6fba3e2b4ee3-image.png

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יהודה האלקטר 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @sivan22
                            פגז עזרת לי מאוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יהודה האלקטר 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              היי באותו עיניין בקשתי מנטפרי הרגע לפתוח אבל מממממ...
                              באימולטור זה מה שנותן 838f9008-f738-4649-886f-f3c00da77be2-image.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר