באג | בעייה בהרצת מכונה וירטואלית
-
תגובה: מדריך | איך להריץ כל קובץ ISO במכונה וירטואלית (VMware) ודברים נלווים
משהו יודע איזה דרייבר חסר לי?


@אביעד כתב בבאג | בעייה בהרצת מכונה וירטואלית:
משהו יודע איזה דרייבר חסר לי?
כתוב שצריך גירסא 410.0 והותקן 416.0
-
@אביעד כתב בבאג | בעייה בהרצת מכונה וירטואלית:
משהו יודע איזה דרייבר חסר לי?
כתוב שצריך גירסא 410.0 והותקן 416.0
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מדריכים - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
@משחזר-מידע וואלה
זה לא אומר לי כלום
יש מצב לעזרה? -
@אביעד כשהוא מציג לך את השגיאה הראשונה, תנווט עם העכבר למרכז ההודעה, תלחץ על Ctrl + C כדי להעתיק את ההודעה, ותדביק את זה בחיפוש גוגל.
אגב, האם מופעל לך התמיכה ב-Hyper-V וכד'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות