להורדה | תוכנה לתמלול הקלטות/סרטונים בעברית! לטקסט בחינם על המחשב באופליין
-
@כבוד-הרב למה במדריך אתה רושם להוריד את Whisper V2?
זה לא עובד עם V3?
https://huggingface.co/Systran/faster-whisper-large-v3@מישהו12 כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
@כבוד-הרב למה במדריך אתה רושם להוריד את Whisper V2?
זה לא עובד עם V3?
https://huggingface.co/Systran/faster-whisper-large-v3Warning: 'large-v3' model may produce inferior results, better use 'large-v2'! -
@מישהו12 כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
@כבוד-הרב למה במדריך אתה רושם להוריד את Whisper V2?
זה לא עובד עם V3?
https://huggingface.co/Systran/faster-whisper-large-v3Warning: 'large-v3' model may produce inferior results, better use 'large-v2'!@A0533057932
מה זה ?
מה כבודו מתכוון? -
@A0533057932
מה זה ?
מה כבודו מתכוון?@אלף-שין כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
@A0533057932
מה זה ?
מה כבודו מתכוון?תשובה למה לא להשתמש בV3 (מה ששאל @מישהו12 )
-
@אלף-שין כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
@A0533057932
מה זה ?
מה כבודו מתכוון?תשובה למה לא להשתמש בV3 (מה ששאל @מישהו12 )
@A0533057932
אוקיי,
אגב,
לך זה עובד אופליין?
איך אפשר להסביר למה זה הפסיק לעבוד לכותב המדריך בעצמו? -
@A0533057932
אוקיי,
אגב,
לך זה עובד אופליין?
איך אפשר להסביר למה זה הפסיק לעבוד לכותב המדריך בעצמו?@אלף-שין לי זה עובד
פעם כן ופעם לא
לא יודע לגבי אוף ליין


נ.ב. לא מזהה שירים בצורה טובה[00:18.160 --> 00:28.270] איש שצחק עם נמצא [00:28.270 --> 00:39.450] ולא חויג מבלי, מבלי, מבלי, סלוחות אך בולי בעלו, [00:39.510 --> 00:50.830] ושולו לא יפסו, ולא סותו, ולא ידעו, [00:50.830 --> 01:02.150] כמו יום ימי חיים גודל שרוצה מלוויך טיב [01:02.150 --> 01:06.770] פתח בקרץ בפניו [01:07.360 --> 01:12.130] הוי זו קומי, הוי זו איתך [01:12.830 --> 01:17.830] מנהל חוק טוב ומלחמו [01:17.830 --> 01:23.370] מתוקו בעוד עם לילו [01:23.550 --> 01:27.270] מגידתם ערב לביסו [01:27.270 --> 01:30.110] בלחוץ לתל ויסאו [01:30.110 --> 01:34.590] זורם אסורתי לתיקו חטו [01:34.590 --> 01:40.770] מפליאים חבלו נותו קורא [01:40.770 --> 01:46.110] חוברו בעוד מוסנאו [01:46.110 --> 01:50.670] בטלאמי צזרו ניסינו [01:52.110 --> 01:57.170] דור אבו כי דור אבו ירסה אבו [01:57.770 --> 02:04.830] לא ירחם עליי לא נראה את עבודינו [02:04.830 --> 02:13.270] שילחו בקידי שועיר ונכפתנו תוק ובולי [02:43.270 --> 02:47.870] יש בארדון עוד לבושו [02:47.870 --> 02:52.810] ואין פה משהו עוד עם אבו [02:52.810 --> 02:59.430] בשביל תויכים ועם מיתורס [02:59.430 --> 03:04.250] סוף פינוס, סוף אחים חוי [03:04.250 --> 03:10.230] בחדוי נסנו לקטעים [03:10.230 --> 03:21.230] בואי נבודד לנבושו ונשכחו יוי בחרוי [03:21.950 --> 03:30.410] יום עוסקו בחושמו וזוי רסתו שם [03:30.410 --> 03:38.310] ארשו יותר צוי ויום עליתו מויסייזו [03:38.310 --> 03:43.390] ולכם מטלוס לא יסויבא [03:44.010 --> 03:48.410] יקר בו ובונה בו וביישבו [03:49.810 --> 03:56.150] בעלו ובאה ימינו כמו דויס [03:56.150 --> 03:59.890] כמו דויס או זוכאית [03:59.890 --> 04:05.430] מהתוליס הקולונות [04:35.430 --> 04:40.390] מפריע לי אותנו [04:41.430 --> 04:46.750] טביעה ללואו [04:46.750 --> 04:52.170] ושיורים עשינו לפה -
@אלף-שין לי זה עובד
פעם כן ופעם לא
לא יודע לגבי אוף ליין


נ.ב. לא מזהה שירים בצורה טובה[00:18.160 --> 00:28.270] איש שצחק עם נמצא [00:28.270 --> 00:39.450] ולא חויג מבלי, מבלי, מבלי, סלוחות אך בולי בעלו, [00:39.510 --> 00:50.830] ושולו לא יפסו, ולא סותו, ולא ידעו, [00:50.830 --> 01:02.150] כמו יום ימי חיים גודל שרוצה מלוויך טיב [01:02.150 --> 01:06.770] פתח בקרץ בפניו [01:07.360 --> 01:12.130] הוי זו קומי, הוי זו איתך [01:12.830 --> 01:17.830] מנהל חוק טוב ומלחמו [01:17.830 --> 01:23.370] מתוקו בעוד עם לילו [01:23.550 --> 01:27.270] מגידתם ערב לביסו [01:27.270 --> 01:30.110] בלחוץ לתל ויסאו [01:30.110 --> 01:34.590] זורם אסורתי לתיקו חטו [01:34.590 --> 01:40.770] מפליאים חבלו נותו קורא [01:40.770 --> 01:46.110] חוברו בעוד מוסנאו [01:46.110 --> 01:50.670] בטלאמי צזרו ניסינו [01:52.110 --> 01:57.170] דור אבו כי דור אבו ירסה אבו [01:57.770 --> 02:04.830] לא ירחם עליי לא נראה את עבודינו [02:04.830 --> 02:13.270] שילחו בקידי שועיר ונכפתנו תוק ובולי [02:43.270 --> 02:47.870] יש בארדון עוד לבושו [02:47.870 --> 02:52.810] ואין פה משהו עוד עם אבו [02:52.810 --> 02:59.430] בשביל תויכים ועם מיתורס [02:59.430 --> 03:04.250] סוף פינוס, סוף אחים חוי [03:04.250 --> 03:10.230] בחדוי נסנו לקטעים [03:10.230 --> 03:21.230] בואי נבודד לנבושו ונשכחו יוי בחרוי [03:21.950 --> 03:30.410] יום עוסקו בחושמו וזוי רסתו שם [03:30.410 --> 03:38.310] ארשו יותר צוי ויום עליתו מויסייזו [03:38.310 --> 03:43.390] ולכם מטלוס לא יסויבא [03:44.010 --> 03:48.410] יקר בו ובונה בו וביישבו [03:49.810 --> 03:56.150] בעלו ובאה ימינו כמו דויס [03:56.150 --> 03:59.890] כמו דויס או זוכאית [03:59.890 --> 04:05.430] מהתוליס הקולונות [04:35.430 --> 04:40.390] מפריע לי אותנו [04:41.430 --> 04:46.750] טביעה ללואו [04:46.750 --> 04:52.170] ושיורים עשינו לפה@A0533057932
יש לך אפשרות להשוות עם עוד פלטפורמות
למשל גוגל דוקס/מייקרוסופוט/ האתר החינמי הזה [קצת דפוק] -
@A0533057932
יש לך אפשרות להשוות עם עוד פלטפורמות
למשל גוגל דוקס/מייקרוסופוט/ האתר החינמי הזה [קצת דפוק]@אלף-שין אין לי סיבה
https://send.magicode.me/send-file/file/1111111111/4b5e68de164496971030e9cd9e3bf12e54c47ddb/view
והחכם ידע מה למחוק
בתאוריה בגרירת קובץ על קיצור הדרך שמופיע פה
זה אמור לעבוד -
@A0533057932
אוקיי,
אגב,
לך זה עובד אופליין?
איך אפשר להסביר למה זה הפסיק לעבוד לכותב המדריך בעצמו?@אלף-שין @תודה-לבורא-עולם
אולי זה יעזור
https://mitmachim.top/post/220388 -
@A0533057932
יש לך אפשרות להשוות עם עוד פלטפורמות
למשל גוגל דוקס/מייקרוסופוט/ האתר החינמי הזה [קצת דפוק] -
@אלף-שין יש את זה (בעצם אותו מודל)
https://mitmachim.top/topic/64856/מדריך-תמלול-שמע-לטקסט-בעברית-חינם
(הערה: רק לי בנטפרי מציג מסך מוזר כזה?)

-
@אלף-שין אין לי סיבה
https://send.magicode.me/send-file/file/1111111111/4b5e68de164496971030e9cd9e3bf12e54c47ddb/view
והחכם ידע מה למחוק
בתאוריה בגרירת קובץ על קיצור הדרך שמופיע פה
זה אמור לעבוד@A0533057932
מה זה הקובץ שיורד בקישור [לאחר שמוחקים מה שצריך]? -
@אלף-שין לא נכון.
chatgpt עובד לדוגמא.
ההורדות של הקבצים מהפוסט המקורי - כולל זה שהרבה כתבו שחסום - פתוחות.
ועוד ועוד. -
@A0533057932
מה זה הקובץ שיורד בקישור [לאחר שמוחקים מה שצריך]? -
@אלף-שין כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
מה זה הקובץ שיורד בקישור [לאחר שמוחקים מה שצריך]?
whisper-faster.7z
-
@אלף-שין
2.68GB
כנראה לטובת אלו שחסום להם...
אולי הרב @A0533057932 יסביר לנו מה זה. -
@אלף-שין כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
@צדיק-וטוב-לו-0
אולי שורת הפקודה שלך לא בעברית וזה מסתבך עם סדר המילים?
אולי הפינקס רשימות שלך מוגדר מימין לשמאל?בדקת את זה?
@י-פל תוכל בבקשה להעלות את ההגדרות שלך בABT וצילומי מסך?א. מסקנות הדברים, גם מניסיוני האישי:
@אלף-שין סורי שלא עניתי לך עד עכשיו, לא הייתי מחובר...
בCPU זה עובד, ורושם בתחילה שהוא מנסה על CPU. בGPU לא עובד.
הנה צילומי מסך:
ובGPU:


האיכות שלו בינונית+, של אופיס יותר טובה, אבל - אונליין.
@מישהו12 יש לי מקום ל3G, אם אתה מוכן להעלות... תעלה לדרייב, ואני אצור עותק. אין לי כח וזמן להעלות 3 גיגה. -
@יצחק-קוזניץ כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
@כבוד-הרב ראשית יישר כח על הקבצים ותודה רבה על ההסבר.
ביצעתי במדוייק מה שכבודו כתב, אך לא קורה כלום בפועל.
רק מקבל הודעה:> '""D:\קבצי' is not recognized as an internal or external command, > operable program or batch file. > Press any key to continue . . .מה עושים?
מכניסים את הנתיב ומוחקים את הגרשיים.
כמו שציינתי לעיל שהסרת הגרשיים לא עזר...
ומתקבל השגיאה הזאת:Could not load library cudnn_ops_infer64_8.dll. Error code 126 Please make sure cudnn_ops_infer64_8.dll is in your library path! Press any key to continue . . .אוקי! מבדיקה שלי כעת על מחשב אחר התוכנה עובדת להפליא!!
מה שמתברר שיש מחשבים שככל הנראה צריך להוסיף להם איזה תוסף / רכיב / דרייבר או איך שלא תקרא לזה.ההסבר לכך הוא:
ההבדל בין 2 המחשבים שבדקתי, שבמחשב X אין "כרטיס מסך" ובמחשב הזה, זה עובד מצוין.
ובמחשב Y שם יש כרטיס מסך של NVIDIA, ובמחשב הזה, זה נתקל בשגיאה, כנ"ל."לפי עניות דעתי בעניין" נראה, שברגע שיש כרטיס מסך הוא מנסה להריץ את התוכנה על ה-GPU ולא על ה-CPU.
(מעבד הכרטיס מסך ולא המעבד הרגיל במחשב)..
וככל הנראה בכדי שיעבוד עם ה-GPU נצרך קובץ ???...נשמח שהמומחים כאן ינסו ללבן ביחד את הנושא ולבדוק מה צריך.
ואולי זה יפתור את הבעיות של חלק מהמשתמשים כאן.@תודה-לבורא-עולם כתב במדריך | תמלול הקלטות לטקסט חינם על המחשב באופליין דרך שורת הפקודה:
יש כרטיס מסך של NVIDIA, ובמחשב הזה, זה נתקל בשגיאה, כנ"ל.
"לפי עניות דעתי בעניין" נראה, שברגע שיש כרטיס מסך הוא מנסה להריץ את התוכנה על ה-GPU ולא על ה-CPU.
(מעבד הכרטיס מסך ולא המעבד הרגיל במחשב)..
וככל הנראה בכדי שיעבוד עם ה-GPU נצרך קובץ ???...מצאתי קובץ שפותר את השגיאה (Error code 126)
preprocessor_config.json להכניס אותו לתקייה הזאת

כדי להוריד את הקובץ לוחצים עליו קליק ימני > שמירת קישור בשם...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות