הסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה
-
לכתוב בxml
<resource name="RTL">ימין לשמאל</resource>עריכה: נא לא להטריד אותי בנוגע למדריך זה.
יתכן מאוד שהוא שגוי בכלל... -
לכתוב בxml
<resource name="RTL">ימין לשמאל</resource>עריכה: נא לא להטריד אותי בנוגע למדריך זה.
יתכן מאוד שהוא שגוי בכלל...@מישהו12 אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
<body dir="rtl">א. אם אתה עושה מדריך תכתוב מדריך
ב. כדאי מאוד שתבאר להם מה אתה טוען/מסביר /מדריך /זומם /חוכך בדעתך כי כמדומני שאף אחד פה לא ממש הבין מה אתה רוצה.. -
@Itamar-Yehezkel אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
ממתי קושחה מכילה קבצי HTML?
אתה כבר מסודר לא??
אז מה אכפת לך 
-
-
@מישהו12 אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@Itamar-Yehezkel אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
ממתי קושחה מכילה קבצי HTML?
xml
התגית BODY היא תגית ב-HTML
-
@מישהו12 אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@Itamar-Yehezkel אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
ממתי קושחה מכילה קבצי HTML?
xml
התגית BODY היא תגית ב-HTML
-
@Itamar-Yehezkel איתמר ממתי נהיית מומחה בנושא?
@Yair אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@Itamar-Yehezkel איתמר ממתי נהיית מומחה בנושא?
וואו וואו וואו
מה זה כל העליהום עליי
באיזה נושא? HTML? -
@מישהו12 אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@Itamar-Yehezkel אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
ממתי קושחה מכילה קבצי HTML?
xml
התגית BODY היא תגית ב-HTML
@Itamar-Yehezkel אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@מישהו12 אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@Itamar-Yehezkel אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
ממתי קושחה מכילה קבצי HTML?
xml
התגית BODY היא תגית ב-HTML
תיקון
אני חושב שהקוד התואם הוא<resource name="RTL">ימין לשמאל</resource> -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@achakian00000000 צדיק. בכל הנושאים שהקפצת עכשיו בנושא ה rtl כדאי שתתייג כדי שזה שאתה שואל אותו ידע על כך..
אגב.. כדאי לקרוא את חוקי הפורום.. הקפצה אסורה לאחר חודשיים. -
לכתוב בxml
<resource name="RTL">ימין לשמאל</resource>עריכה: נא לא להטריד אותי בנוגע למדריך זה.
יתכן מאוד שהוא שגוי בכלל...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@מה-הבעיה אמר בהסבר|rtl בקובץ הxml של הקושחה:
@achakian00000000 צדיק. בכל הנושאים שהקפצת עכשיו בנושא ה rtl כדאי שתתייג כדי שזה שאתה שואל אותו ידע על כך..
אגב.. כדאי לקרוא את חוקי הפורום.. הקפצה אסורה לאחר חודשיים. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
