דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | התקנת וינדוס נכשל

באג | התקנת וינדוס נכשל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
34 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N nte

    @055678
    תקליד diskpart אנטר
    list disk אנטר
    אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
    clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
    convert gpt

    0 מנותק
    0 מנותק
    055678
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
    WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 0 055678

      @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
      WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

      N מנותק
      N מנותק
      nte
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
      #22

      @055678 לא טוב
      כמה כוננים מחוברים?
      עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
      זה מחשב ישן?

      0 תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • N nte

        @055678 לא טוב
        כמה כוננים מחוברים?
        עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
        זה מחשב ישן?

        0 מנותק
        0 מנותק
        055678
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
        #23

        @nte
        חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
        פנימי לא יודע
        איך אני בודק את זה

        @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

        זה מחשב ישן?

        @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

        אני בטוח

        זה המפרט המקורי שלו
        מעבד
        1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
        זכרון
        2x
        מערכת ההפעלה
        Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
        כוננים קשיחים
        1x 500 GB 7200
        כונן אופטי
        1x
        יציאות
        1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 0 055678

          @nte
          חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
          פנימי לא יודע
          איך אני בודק את זה

          @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

          זה מחשב ישן?

          @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

          אני בטוח

          זה המפרט המקורי שלו
          מעבד
          1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
          זכרון
          2x
          מערכת ההפעלה
          Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
          כוננים קשיחים
          1x 500 GB 7200
          כונן אופטי
          1x
          יציאות
          1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

          N מנותק
          N מנותק
          nte
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
          בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

          0 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • N nte

            @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
            בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

            0 מנותק
            0 מנותק
            055678
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @nte נכון

            N תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 0 055678

              @nte נכון

              N מנותק
              N מנותק
              nte
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
              LIST DISK אנטר
              SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
              CLEAN אנטר
              CONVERT MBR אנטר

              0 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • N nte

                @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                LIST DISK אנטר
                SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                CLEAN אנטר
                CONVERT MBR אנטר

                0 מנותק
                0 מנותק
                055678
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @nte ככה זה אמור להיות?
                WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 0 055678

                  @nte ככה זה אמור להיות?
                  WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                  N מנותק
                  N מנותק
                  nte
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @055678 לא טוב
                  חשבתי שהDISKPART פתוח
                  מההתחלה
                  SHIFT+F10 יפתח CMD
                  DISKPART אנטר
                  LIST DISK אנטר
                  SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                  CLEAN אנטר
                  CONVERT MBR אנטר

                  0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • N nte

                    @055678 לא טוב
                    חשבתי שהDISKPART פתוח
                    מההתחלה
                    SHIFT+F10 יפתח CMD
                    DISKPART אנטר
                    LIST DISK אנטר
                    SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                    CLEAN אנטר
                    CONVERT MBR אנטר

                    0 מנותק
                    0 מנותק
                    055678
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @nte ככה ?
                    WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 0 055678

                      @nte ככה ?
                      WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                      N מנותק
                      N מנותק
                      nte
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                      0 קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • N nte

                        @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                        0 מנותק
                        0 מנותק
                        055678
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
                        #31

                        @nte סוף סוף הצלחתי להתקין
                        תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
                        @emusic802 @קובי-ברקאי @קינג-קומפיוטר תודה רבה גם לכם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • N nte

                          @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                          קינג קומפיוטרק מנותק
                          קינג קומפיוטרק מנותק
                          קינג קומפיוטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @nte שאפו על הפיתרון
                          תהיתי לעצמי איך מחיצת GPT מגיעה למחשב בגיל כזה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • 0 מנותק
                            0 מנותק
                            055678
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            בהמשך לדיון הנ"ל
                            כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                            וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                            עד שזה שוב עושה בעיות
                            מישהו יודע לעזור?
                            @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                            קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 0 055678

                              בהמשך לדיון הנ"ל
                              כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                              וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                              עד שזה שוב עושה בעיות
                              מישהו יודע לעזור?
                              @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                              קינג קומפיוטרק מנותק
                              קינג קומפיוטרק מנותק
                              קינג קומפיוטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @055678 תפתח נושא חדש ותעלה שם צילום מדוח סמארט
                              https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1580782776336-crystaldiskinfo8_4_0.exe

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר