דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | התקנת וינדוס נכשל

באג | התקנת וינדוס נכשל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
34 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 0 055678

    @nte נפתח לי חלונית כזאת
    WIN_20240103_20_33_36_Pro.jpg
    איך אני ממיר?

    N מנותק
    N מנותק
    nte
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @055678
    תקליד diskpart אנטר
    list disk אנטר
    אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
    clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
    convert gpt

    0 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • N nte

      @055678
      תקליד diskpart אנטר
      list disk אנטר
      אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
      clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
      convert gpt

      0 מנותק
      0 מנותק
      055678
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
      WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

      N תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 0 055678

        @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
        WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

        N מנותק
        N מנותק
        nte
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
        #22

        @055678 לא טוב
        כמה כוננים מחוברים?
        עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
        זה מחשב ישן?

        0 תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • N nte

          @055678 לא טוב
          כמה כוננים מחוברים?
          עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
          זה מחשב ישן?

          0 מנותק
          0 מנותק
          055678
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
          #23

          @nte
          חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
          פנימי לא יודע
          איך אני בודק את זה

          @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

          זה מחשב ישן?

          @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

          אני בטוח

          זה המפרט המקורי שלו
          מעבד
          1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
          זכרון
          2x
          מערכת ההפעלה
          Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
          כוננים קשיחים
          1x 500 GB 7200
          כונן אופטי
          1x
          יציאות
          1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 0 055678

            @nte
            חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
            פנימי לא יודע
            איך אני בודק את זה

            @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

            זה מחשב ישן?

            @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

            אני בטוח

            זה המפרט המקורי שלו
            מעבד
            1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
            זכרון
            2x
            מערכת ההפעלה
            Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
            כוננים קשיחים
            1x 500 GB 7200
            כונן אופטי
            1x
            יציאות
            1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

            N מנותק
            N מנותק
            nte
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
            בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

            0 תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • N nte

              @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
              בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

              0 מנותק
              0 מנותק
              055678
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @nte נכון

              N תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 0 055678

                @nte נכון

                N מנותק
                N מנותק
                nte
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                LIST DISK אנטר
                SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                CLEAN אנטר
                CONVERT MBR אנטר

                0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • N nte

                  @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                  LIST DISK אנטר
                  SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                  CLEAN אנטר
                  CONVERT MBR אנטר

                  0 מנותק
                  0 מנותק
                  055678
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27

                  @nte ככה זה אמור להיות?
                  WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 0 055678

                    @nte ככה זה אמור להיות?
                    WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                    N מנותק
                    N מנותק
                    nte
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @055678 לא טוב
                    חשבתי שהDISKPART פתוח
                    מההתחלה
                    SHIFT+F10 יפתח CMD
                    DISKPART אנטר
                    LIST DISK אנטר
                    SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                    CLEAN אנטר
                    CONVERT MBR אנטר

                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • N nte

                      @055678 לא טוב
                      חשבתי שהDISKPART פתוח
                      מההתחלה
                      SHIFT+F10 יפתח CMD
                      DISKPART אנטר
                      LIST DISK אנטר
                      SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                      CLEAN אנטר
                      CONVERT MBR אנטר

                      0 מנותק
                      0 מנותק
                      055678
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @nte ככה ?
                      WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 0 055678

                        @nte ככה ?
                        WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                        N מנותק
                        N מנותק
                        nte
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                        0 קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • N nte

                          @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                          0 מנותק
                          0 מנותק
                          055678
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
                          #31

                          @nte סוף סוף הצלחתי להתקין
                          תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
                          @emusic802 @קובי-ברקאי @קינג-קומפיוטר תודה רבה גם לכם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • N nte

                            @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                            קינג קומפיוטרק מנותק
                            קינג קומפיוטרק מנותק
                            קינג קומפיוטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            @nte שאפו על הפיתרון
                            תהיתי לעצמי איך מחיצת GPT מגיעה למחשב בגיל כזה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • 0 מנותק
                              0 מנותק
                              055678
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              בהמשך לדיון הנ"ל
                              כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                              וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                              עד שזה שוב עושה בעיות
                              מישהו יודע לעזור?
                              @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                              קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 0 055678

                                בהמשך לדיון הנ"ל
                                כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                                וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                                עד שזה שוב עושה בעיות
                                מישהו יודע לעזור?
                                @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                                קינג קומפיוטרק מנותק
                                קינג קומפיוטרק מנותק
                                קינג קומפיוטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #34

                                @055678 תפתח נושא חדש ותעלה שם צילום מדוח סמארט
                                https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1580782776336-crystaldiskinfo8_4_0.exe

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר