דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | התקנת וינדוס נכשל

באג | התקנת וינדוס נכשל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
34 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 0 055678

    @nte
    לא הבנתי איך עושים את מה שכתבת
    אחורה אתה מתכוון במהלך ההתקנה?

    N מנותק
    N מנותק
    nte
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
    #18

    @055678 תחזור שלב אחד אחורהבמהלך ההתקנה, תלחץ SHIFT+F10 יפתח לך CMD
    ושם תמיר
    יש לך פה את הפקודות https://learn.microsoft.com/en-us/windows-server/storage/disk-management/change-an-mbr-disk-into-a-gpt-disk

    0 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • N nte

      @055678 תחזור שלב אחד אחורהבמהלך ההתקנה, תלחץ SHIFT+F10 יפתח לך CMD
      ושם תמיר
      יש לך פה את הפקודות https://learn.microsoft.com/en-us/windows-server/storage/disk-management/change-an-mbr-disk-into-a-gpt-disk

      0 מנותק
      0 מנותק
      055678
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @nte נפתח לי חלונית כזאת
      WIN_20240103_20_33_36_Pro.jpg
      איך אני ממיר?

      N תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 0 055678

        @nte נפתח לי חלונית כזאת
        WIN_20240103_20_33_36_Pro.jpg
        איך אני ממיר?

        N מנותק
        N מנותק
        nte
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @055678
        תקליד diskpart אנטר
        list disk אנטר
        אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
        clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
        convert gpt

        0 תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • N nte

          @055678
          תקליד diskpart אנטר
          list disk אנטר
          אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
          clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
          convert gpt

          0 מנותק
          0 מנותק
          055678
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
          WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 0 055678

            @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
            WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

            N מנותק
            N מנותק
            nte
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
            #22

            @055678 לא טוב
            כמה כוננים מחוברים?
            עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
            זה מחשב ישן?

            0 תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • N nte

              @055678 לא טוב
              כמה כוננים מחוברים?
              עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
              זה מחשב ישן?

              0 מנותק
              0 מנותק
              055678
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
              #23

              @nte
              חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
              פנימי לא יודע
              איך אני בודק את זה

              @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

              זה מחשב ישן?

              @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

              אני בטוח

              זה המפרט המקורי שלו
              מעבד
              1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
              זכרון
              2x
              מערכת ההפעלה
              Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
              כוננים קשיחים
              1x 500 GB 7200
              כונן אופטי
              1x
              יציאות
              1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

              N תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 0 055678

                @nte
                חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
                פנימי לא יודע
                איך אני בודק את זה

                @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

                זה מחשב ישן?

                @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

                אני בטוח

                זה המפרט המקורי שלו
                מעבד
                1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
                זכרון
                2x
                מערכת ההפעלה
                Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
                כוננים קשיחים
                1x 500 GB 7200
                כונן אופטי
                1x
                יציאות
                1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

                N מנותק
                N מנותק
                nte
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
                בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

                0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • N nte

                  @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
                  בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

                  0 מנותק
                  0 מנותק
                  055678
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @nte נכון

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 0 055678

                    @nte נכון

                    N מנותק
                    N מנותק
                    nte
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                    LIST DISK אנטר
                    SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                    CLEAN אנטר
                    CONVERT MBR אנטר

                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • N nte

                      @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                      LIST DISK אנטר
                      SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                      CLEAN אנטר
                      CONVERT MBR אנטר

                      0 מנותק
                      0 מנותק
                      055678
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @nte ככה זה אמור להיות?
                      WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 0 055678

                        @nte ככה זה אמור להיות?
                        WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                        N מנותק
                        N מנותק
                        nte
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @055678 לא טוב
                        חשבתי שהDISKPART פתוח
                        מההתחלה
                        SHIFT+F10 יפתח CMD
                        DISKPART אנטר
                        LIST DISK אנטר
                        SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                        CLEAN אנטר
                        CONVERT MBR אנטר

                        0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • N nte

                          @055678 לא טוב
                          חשבתי שהDISKPART פתוח
                          מההתחלה
                          SHIFT+F10 יפתח CMD
                          DISKPART אנטר
                          LIST DISK אנטר
                          SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                          CLEAN אנטר
                          CONVERT MBR אנטר

                          0 מנותק
                          0 מנותק
                          055678
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @nte ככה ?
                          WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 0 055678

                            @nte ככה ?
                            WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                            N מנותק
                            N מנותק
                            nte
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                            0 קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • N nte

                              @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                              0 מנותק
                              0 מנותק
                              055678
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
                              #31

                              @nte סוף סוף הצלחתי להתקין
                              תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
                              @emusic802 @קובי-ברקאי @קינג-קומפיוטר תודה רבה גם לכם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • N nte

                                @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                                קינג קומפיוטרק מנותק
                                קינג קומפיוטרק מנותק
                                קינג קומפיוטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @nte שאפו על הפיתרון
                                תהיתי לעצמי איך מחיצת GPT מגיעה למחשב בגיל כזה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • 0 מנותק
                                  0 מנותק
                                  055678
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  בהמשך לדיון הנ"ל
                                  כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                                  וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                                  עד שזה שוב עושה בעיות
                                  מישהו יודע לעזור?
                                  @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                                  קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 0 055678

                                    בהמשך לדיון הנ"ל
                                    כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                                    וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                                    עד שזה שוב עושה בעיות
                                    מישהו יודע לעזור?
                                    @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                                    קינג קומפיוטרק מנותק
                                    קינג קומפיוטרק מנותק
                                    קינג קומפיוטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @055678 תפתח נושא חדש ותעלה שם צילום מדוח סמארט
                                    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1580782776336-crystaldiskinfo8_4_0.exe

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר