דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | התקנת וינדוס נכשל

באג | התקנת וינדוס נכשל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
34 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N nte

    @055678 תחזור אחורה ותפתח CMD ותמיר את הדיסק לGPT

    0 מנותק
    0 מנותק
    055678
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
    #17

    @nte
    לא הבנתי איך עושים את מה שכתבת
    אחורה אתה מתכוון במהלך ההתקנה?

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 0 055678

      @nte
      לא הבנתי איך עושים את מה שכתבת
      אחורה אתה מתכוון במהלך ההתקנה?

      N מנותק
      N מנותק
      nte
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
      #18

      @055678 תחזור שלב אחד אחורהבמהלך ההתקנה, תלחץ SHIFT+F10 יפתח לך CMD
      ושם תמיר
      יש לך פה את הפקודות https://learn.microsoft.com/en-us/windows-server/storage/disk-management/change-an-mbr-disk-into-a-gpt-disk

      0 תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • N nte

        @055678 תחזור שלב אחד אחורהבמהלך ההתקנה, תלחץ SHIFT+F10 יפתח לך CMD
        ושם תמיר
        יש לך פה את הפקודות https://learn.microsoft.com/en-us/windows-server/storage/disk-management/change-an-mbr-disk-into-a-gpt-disk

        0 מנותק
        0 מנותק
        055678
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @nte נפתח לי חלונית כזאת
        WIN_20240103_20_33_36_Pro.jpg
        איך אני ממיר?

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 0 055678

          @nte נפתח לי חלונית כזאת
          WIN_20240103_20_33_36_Pro.jpg
          איך אני ממיר?

          N מנותק
          N מנותק
          nte
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @055678
          תקליד diskpart אנטר
          list disk אנטר
          אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
          clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
          convert gpt

          0 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • N nte

            @055678
            תקליד diskpart אנטר
            list disk אנטר
            אם יש רק כונן 1- select disk1 אנטר
            clean אנטר (זה מוחק את כל תכולת הדיסק)
            convert gpt

            0 מנותק
            0 מנותק
            055678
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
            WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

            N תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 0 055678

              @nte אני רוצה לוודאות שעשיתי נכון
              WIN_20240103_20_42_29_Pro.jpg

              N מנותק
              N מנותק
              nte
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
              #22

              @055678 לא טוב
              כמה כוננים מחוברים?
              עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
              זה מחשב ישן?

              0 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • N nte

                @055678 לא טוב
                כמה כוננים מחוברים?
                עריכה : הכונן כבר GPT כנראה שאתה צריך להפוך לMBR
                זה מחשב ישן?

                0 מנותק
                0 מנותק
                055678
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
                #23

                @nte
                חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
                פנימי לא יודע
                איך אני בודק את זה

                @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

                זה מחשב ישן?

                @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

                אני בטוח

                זה המפרט המקורי שלו
                מעבד
                1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
                זכרון
                2x
                מערכת ההפעלה
                Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
                כוננים קשיחים
                1x 500 GB 7200
                כונן אופטי
                1x
                יציאות
                1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 0 055678

                  @nte
                  חיצוני רק האונקי שאני מתקין בזה
                  פנימי לא יודע
                  איך אני בודק את זה

                  @nte כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

                  זה מחשב ישן?

                  @emusic802 כתב בבאג | התקנת וינדוס נכשל:

                  אני בטוח

                  זה המפרט המקורי שלו
                  מעבד
                  1x Intel Core i5-4590 Processor(Core i5-4590)
                  זכרון
                  2x
                  מערכת ההפעלה
                  Windows 8.1 Pro 64(HB:Hebrew,EN:English)
                  כוננים קשיחים
                  1x 500 GB 7200
                  כונן אופטי
                  1x
                  יציאות
                  1x 2 Integrated Display ports; 1 eSATA; Microphone in; PS/2; Audio line out; Optional by cable; Ethernet; Headphone; 2 High Speed USB 3.0 (front); 1 Integrated VGA port (back); Audio Line in; 2 High Speed USB 2.0 (back); 4 High Speed USB 3.0 (back); Microphone (front)

                  N מנותק
                  N מנותק
                  nte
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
                  בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

                  0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • N nte

                    @055678 יש לך כונן 8 טרה שם?
                    בכל אופן אני מאמין שאתה מתכנן להתקין על הכונן של החצי טרה נכון?

                    0 מנותק
                    0 מנותק
                    055678
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @nte נכון

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 0 055678

                      @nte נכון

                      N מנותק
                      N מנותק
                      nte
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                      LIST DISK אנטר
                      SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                      CLEAN אנטר
                      CONVERT MBR אנטר

                      0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • N nte

                        @055678 תחזור על התהליך לפי השינויים שכאן
                        LIST DISK אנטר
                        SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                        CLEAN אנטר
                        CONVERT MBR אנטר

                        0 מנותק
                        0 מנותק
                        055678
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @nte ככה זה אמור להיות?
                        WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 0 055678

                          @nte ככה זה אמור להיות?
                          WIN_20240103_20_53_46_Pro.jpg

                          N מנותק
                          N מנותק
                          nte
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @055678 לא טוב
                          חשבתי שהDISKPART פתוח
                          מההתחלה
                          SHIFT+F10 יפתח CMD
                          DISKPART אנטר
                          LIST DISK אנטר
                          SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                          CLEAN אנטר
                          CONVERT MBR אנטר

                          0 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • N nte

                            @055678 לא טוב
                            חשבתי שהDISKPART פתוח
                            מההתחלה
                            SHIFT+F10 יפתח CMD
                            DISKPART אנטר
                            LIST DISK אנטר
                            SELECT DISK 0 אנטר (רווח בין הדיסק לבין ה 0 )
                            CLEAN אנטר
                            CONVERT MBR אנטר

                            0 מנותק
                            0 מנותק
                            055678
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @nte ככה ?
                            WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 0 055678

                              @nte ככה ?
                              WIN_20240103_21_00_39_Pro.jpg

                              N מנותק
                              N מנותק
                              nte
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                              0 קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • N nte

                                @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                                0 מנותק
                                0 מנותק
                                055678
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 055678
                                #31

                                @nte סוף סוף הצלחתי להתקין
                                תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
                                @emusic802 @קובי-ברקאי @קינג-קומפיוטר תודה רבה גם לכם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • N nte

                                  @055678 קשה לקרוא אבל נראה שאתה יכול לסגור את החלון ולהמשיך להתקנה

                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @nte שאפו על הפיתרון
                                  תהיתי לעצמי איך מחיצת GPT מגיעה למחשב בגיל כזה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • 0 מנותק
                                    0 מנותק
                                    055678
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    בהמשך לדיון הנ"ל
                                    כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                                    וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                                    עד שזה שוב עושה בעיות
                                    מישהו יודע לעזור?
                                    @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                                    קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 0 055678

                                      בהמשך לדיון הנ"ל
                                      כל כמה ימים נהיה לי שגיאה בהפעלת וינדוס
                                      וכשאני מתקין מחדש וינדוס זה עובד כמה ימים
                                      עד שזה שוב עושה בעיות
                                      מישהו יודע לעזור?
                                      @nte @משה-מזרחי @קינג-קומפיוטר @emusic802 @קובי-ברקאי

                                      קינג קומפיוטרק מנותק
                                      קינג קומפיוטרק מנותק
                                      קינג קומפיוטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @055678 תפתח נושא חדש ותעלה שם צילום מדוח סמארט
                                      https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1580782776336-crystaldiskinfo8_4_0.exe

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר