דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?

בעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
10 פוסטים 4 כותבים 305 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אברהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
    ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
    ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
    ולכאורה זה לא עובד
    [לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
    מה התקלקל ומה אשר לתקן
    בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה

    א מ קינג קומפיוטרק 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אברהם

      חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
      ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
      ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
      ולכאורה זה לא עובד
      [לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
      מה התקלקל ומה אשר לתקן
      בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה

      א מנותק
      א מנותק
      אבי ים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אברהם יש לך מטען מקורי של דל?
      כי הרבה פעמים דל לא מטעין את הסוללה כשהמטען לא מקורי אע"פ שהוא עובד

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אבי ים

        @אברהם יש לך מטען מקורי של דל?
        כי הרבה פעמים דל לא מטעין את הסוללה כשהמטען לא מקורי אע"פ שהוא עובד

        א מנותק
        א מנותק
        אברהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם
        #3

        @אבי-ים כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

        @אברהם יש לך מטען מקורי של דל?
        כי הרבה פעמים דל לא מטעין את הסוללה כשהמטען לא מקורי אע"פ שהוא עובד

        יש לי מטען מקורי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אברהם

          חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
          ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
          ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
          ולכאורה זה לא עובד
          [לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
          מה התקלקל ומה אשר לתקן
          בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

          חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
          מה אפשר לעשות?

          להחליף בטריה


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אברהם

            חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
            ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
            ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
            ולכאורה זה לא עובד
            [לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
            מה התקלקל ומה אשר לתקן
            בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה

            קינג קומפיוטרק מנותק
            קינג קומפיוטרק מנותק
            קינג קומפיוטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

            ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
            ולכאורה זה לא עובד

            ילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

              @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

              ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
              ולכאורה זה לא עובד

              ילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?

              א מנותק
              א מנותק
              אברהם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם
              #6

              @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

              @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

              ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
              ולכאורה זה לא עובד

              ילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?

              כי אני לא בטוח אם הבטריה השניה היתה מתאימה בדיוק
              למחשב הזה
              אבל כנראה שכן

              קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אברהם

                @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
                ולכאורה זה לא עובד

                ילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?

                כי אני לא בטוח אם הבטריה השניה היתה מתאימה בדיוק
                למחשב הזה
                אבל כנראה שכן

                קינג קומפיוטרק מנותק
                קינג קומפיוטרק מנותק
                קינג קומפיוטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
                או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                  @אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
                  או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברהם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                  @אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
                  או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק

                  אם זה בלוח אם
                  מה אפשר לעשות??

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אברהם

                    @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                    @אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
                    או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק

                    אם זה בלוח אם
                    מה אפשר לעשות??

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אברהם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם
                    #9

                    @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                    @קינג-קומפיוטר@ כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                    @אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
                    או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק

                    @קינג-קומפיוטר

                    אם זה בלוח אם
                    מה אפשר לעשות??

                    קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אברהם

                      @אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                      @קינג-קומפיוטר@ כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:

                      @אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
                      או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק

                      @קינג-קומפיוטר

                      אם זה בלוח אם
                      מה אפשר לעשות??

                      קינג קומפיוטרק מנותק
                      קינג קומפיוטרק מנותק
                      קינג קומפיוטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @אברהם ללכת לטכנאי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר