בעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?
-
חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובד
[לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
מה התקלקל ומה אשר לתקן
בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה -
@אברהם יש לך מטען מקורי של דל?
כי הרבה פעמים דל לא מטעין את הסוללה כשהמטען לא מקורי אע"פ שהוא עובד -
חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובד
[לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
מה התקלקל ומה אשר לתקן
בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
מה אפשר לעשות?להחליף בטריה
-
חיברתי את מחשב של דל לתחנת עגינה
ומיד היה כנראה קצר או משהו ומאז אין בטריה
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובד
[לא בטוח במאה אחוז שהבטריה התאימה]
מה התקלקל ומה אשר לתקן
בחיבור לחשמל המחשב עובד יפה@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובדילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?
-
@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובדילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובדילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?
כי אני לא בטוח אם הבטריה השניה היתה מתאימה בדיוק
למחשב הזה
אבל כנראה שכן -
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
ניסיתי לחבר בטריה אחרת של דל
ולכאורה זה לא עובדילמדנו רבינו מה זה "לכאורה" ?
כי אני לא בטוח אם הבטריה השניה היתה מתאימה בדיוק
למחשב הזה
אבל כנראה שכן@אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק -
@אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוק@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוקאם זה בלוח אם
מה אפשר לעשות?? -
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוקאם זה בלוח אם
מה אפשר לעשות??@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@קינג-קומפיוטר@ כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוקאם זה בלוח אם
מה אפשר לעשות?? -
@אברהם כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@קינג-קומפיוטר@ כתב בבעיה | חיברתי את המחשב לתחנת עגינה והלכה הבטריה. מה אפשר לעשות?:
@אברהם אז או שנהרס משהו בלוח אם
או שרק הבטריה נהרסה, תחפש בטריה מתאימה ותבדוקאם זה בלוח אם
מה אפשר לעשות??@אברהם ללכת לטכנאי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות