בירור | למה אני לא יכול להשתמש בצאט?
-
@besad ניסיתי כרגע להתחיל איתך שיחת צאט וזו ההודעה שקיבלתי:

אז לך אין הרשאה עדיין לנהל צאט.. -
@besad כתב בבירור | למה אני לא יכול להשתמש בצאט?:
למה אין לי הרשאה? ממי אני אמור לבקש?
דובר על זה המון בפורום...
תעשה חיפוש קצר ותקבל רבבות של תוצאות...
אבל נראה לי שמה שיצא מכולם פחות או יותר שזה קשור לכמות מוניטין שיש לך ,
-שרק ממספר מסוים של מוניטין נפתח האפשרות של צ'אט- -
@besad כתב בבירור | למה אני לא יכול להשתמש בצאט?:
למה אין לי הרשאה? ממי אני אמור לבקש?
דובר על זה המון בפורום...
תעשה חיפוש קצר ותקבל רבבות של תוצאות...
אבל נראה לי שמה שיצא מכולם פחות או יותר שזה קשור לכמות מוניטין שיש לך ,
-שרק ממספר מסוים של מוניטין נפתח האפשרות של צ'אט- -
@נחמן-פלח כתב בבירור | למה אני לא יכול להשתמש בצאט?:
@פרוזי אצלי זה היה באזור ה50
אצל כל אחד זה שונה,
לדעתי זה סוג של התרשמות אישית של המנהלים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות