עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן
כן רק אני מדגיש שאני לא לוקח שום אחריות (כמו שכתוב במדריך)
ומעדכן מראש שהגירסא הזו בלי עברית ואתה תהיה חייב ללכת לחנות לצרוב גירסא או לחילופין לצרוב גירסא אחרת (כמו האנדרואיד 13 או משהו כזה) אלא"כ גיבית את מחיצת הסופר שלך@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
כן רק אני מדגיש שאני לא לוקח שום אחריות (כמו שכתוב במדריך)
ומעדכן מראש שהגירסא הזו בלי עברית ואתה תהיה חייב ללכת לחנות לצרוב גירסא או לחילופין לצרוב גירסא אחרת (כמו האנדרואיד 13 או משהו כזה) אלא"כ גיבית את מחיצת הסופר שלךאוקיי
ואם אחר כך אצרוב את הגרסה הזאת עם הסיבוב מסך, לא טוב?
-
@אחיה-כהן
אמור להיות בסדר גמור
(אני אישית לא כ"כ התחברתי לגירסא אבל דווקא מי שהתחבר אליה מאוד מרוצה כדוגמת @שניאור-שמח -
@אחיה-כהן
אמור להיות בסדר גמור
(אני אישית לא כ"כ התחברתי לגירסא אבל דווקא מי שהתחבר אליה מאוד מרוצה כדוגמת @שניאור-שמח -
@אחיה-כהן
כן רק אני מדגיש שאני לא לוקח שום אחריות (כמו שכתוב במדריך)
ומעדכן מראש שהגירסא הזו בלי עברית ואתה תהיה חייב ללכת לחנות לצרוב גירסא או לחילופין לצרוב גירסא אחרת (כמו האנדרואיד 13 או משהו כזה) אלא"כ גיבית את מחיצת הסופר שלך@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
ומעדכן מראש שהגירסא הזו בלי עברית
ראתי באלי אקספרס שיש עברית.. איך זה יכול להיות? זה גרסה אחרת?
-
עוד פעם להוציא?
זה לא מסוכן?
כי ראיתי שנפל לי חלק עגול כזה כשפתחתי ואין לי מושג אם החזרתי אותו טוב
@אחיה-כהן זה החישן הרטט.. תזהר ממש שלא יקרה כלום..
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה לימרחוק, או שצריך לבוא אליהם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



