עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
עוד פעם להוציא?
זה לא מסוכן?
כי ראיתי שנפל לי חלק עגול כזה כשפתחתי ואין לי מושג אם החזרתי אותו טוב
@אחיה-כהן זה החישן הרטט.. תזהר ממש שלא יקרה כלום..
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה לימרחוק, או שצריך לבוא אליהם?
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליזה גרסאות שהם בנו?
-
-
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אני צריך לדעת אם ליסוע עכשיו לבני ברק למעבדה שם..
אגב, איך זה הגיוני שזה מתאים לשיומי F22 PRO אחד ולשני לא?
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אני צריך לדעת אם ליסוע עכשיו לבני ברק למעבדה שם..
אגב, איך זה הגיוני שזה מתאים לשיומי F22 PRO אחד ולשני לא?
לא נראה לך שזה קשור לקובץ מערכת שהסרתי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

