נעילת תיקיה בC2
-
יש אפשרות לנעול תיקיה שנמצאת בכרטיס זיכרון לנוקיה C2
תודה מראש@בערל-ושלייקס אמר בנעילת תיקיה בC2:
יש אפשרות לנעול תיקיה שנמצאת בכרטיס זיכרון לנוקיה C2
תודה מראשיש אפשרות להעלים אותה
ולפתוח דרך ישום blueftp -
וזה יעלם רק בC2?
ואם אני רוצה אני יכול להחזיר את זה?
וזה מסובך לפתוח דרך ישום blueftp
תודה ענקית -
וזה יעלם רק בC2?
ואם אני רוצה אני יכול להחזיר את זה?
וזה מסובך לפתוח דרך ישום blueftp
תודה ענקית -
@משה-מזרחי אמר בנעילת תיקיה בC2:
ק מכשירים שיכ
אז יש מצב שאתה מעלה את התוכנה בול בשבילי
אבל לא בדיוק הבנתי איך אני פותח את התיקיה אם זה מוסתר? -
@משה-מזרחי אמר בנעילת תיקיה בC2:
ק מכשירים שיכ
אז יש מצב שאתה מעלה את התוכנה בול בשבילי
אבל לא בדיוק הבנתי איך אני פותח את התיקיה אם זה מוסתר?@בערל-ושלייקס אמר בנעילת תיקיה בC2:
אז יש מצב שאתה מעלה את התוכנה
יש פה https://mitmachim.top/topic/161/blueftp-יישום-להעברת-קבצים-דרך-בלוטוס-עודכן-לגירסא-1-7
אבל לא בדיוק הבנתי איך אני פותח את התיקיה אם זה מוסתר?
אתה תוכל לפתוח עם התוכנה
-
יש מצב להסבר איך אני פותח את תיקיה דרך התוכנה
ואיך מתקינים את זה אם זה מסובך
תודה ענקיייית!!! -
יש מצב להסבר איך אני פותח את תיקיה דרך התוכנה
ואיך מתקינים את זה אם זה מסובך
תודה ענקיייית!!! -
@בערל-ושלייקס אין צורך בהתקנה תפתח את הישום בפלאפון תסמן את התיקייה תלחץ על תפריט - יחוס פריט ותסמן ''ניסתר''
-
מצאתי!!! לעשות גם קריאה וכתיבה?
-
מצאתי!!! לעשות גם קריאה וכתיבה?
-
ואיך מאשרים
תודה -
ואיך מאשרים
תודה -
@MGM-IVR כלומר. זה חוזר אחורה!
-
תודה לכולם ובמיוחד ל@משה-מזרחי הסתדרתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות