בירור | כיצד צורבים גרסה חדשה
-
@שניאור-שמח
למה שיהרוס יותר זה רק מאפס נתונים@אני-אני-אני הבן אדם שהטלפון שלו לא רוצה .. הוא מפחד שיקרה משהו יותר חמור.. זה טלפון חדש
-
@אני-אני-אני הבן אדם שהטלפון שלו לא רוצה .. הוא מפחד שיקרה משהו יותר חמור.. זה טלפון חדש
@שניאור-שמח
תצרוב לו את הסופר שלו חזרה וזהו -
@שניאור-שמח
תצרוב לו את הסופר שלו חזרה וזהו@אני-אני-אני יש מצב שהייתה בעיה.. אני מדבר איתו...
-
@אני-אני-אני יש מצב שהייתה בעיה.. אני מדבר איתו...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@שניאור-שמח
לא כ"כ הבנתי מה כתבת -
@שניאור-שמח
לא כ"כ הבנתי מה כתבת@אני-אני-אני
עכשיו אני שם לב..
תיקנתי
לכוראה אמור להיות בעיה או שזה אפשרי? -
@אני-אני-אני
עכשיו אני שם לב..
תיקנתי
לכוראה אמור להיות בעיה או שזה אפשרי?@שניאור-שמח
בעיה של מה? -
@שניאור-שמח
בעיה של מה?@אני-אני-אני כתב בבירור | כיצד צורבים גרסה חדשה:
@שניאור-שמח
בעיה של מה?האם זה אפשרי או שיכול לקרות משהו?
-
@אני-אני-אני עכשיו הוא אמר לי שהטלפון לא נדלק אחרי שהוא נסה לצרוב את כל המחיצות אם השגיאה ששלחתי למעלה..
-
@אני-אני-אני עכשיו הוא אמר לי שהטלפון לא נדלק אחרי שהוא נסה לצרוב את כל המחיצות אם השגיאה ששלחתי למעלה..
@שניאור-שמח
צרב לו ונתקע באמצע? או שלא צרב בכלל?
לא מבין מה ההסתבכות תצרוב את מחיצת הסופר הקודמת לבד וזהו למה לצרוב את כל המחיצות? -
@שניאור-שמח
צרב לו ונתקע באמצע? או שלא צרב בכלל?
לא מבין מה ההסתבכות תצרוב את מחיצת הסופר הקודמת לבד וזהו למה לצרוב את כל המחיצות?@אני-אני-אני אז אני חשבתי שאולי צריך לצרוב את כל המחיצות ולא רק את הסופר.. אז ניסינו לצרוב ואז היתה שגיאה באמצע ואז הטלפון לא נדלק..
-
@אני-אני-אני אז אני חשבתי שאולי צריך לצרוב את כל המחיצות ולא רק את הסופר.. אז ניסינו לצרוב ואז היתה שגיאה באמצע ואז הטלפון לא נדלק..
@שניאור-שמח
פשוט מאוד ניסית לצרוב משהו לא מתאים והוא צרב רק חלק מהמחיצות
בדקת איזה מחיצות הוא צרב? -
@שניאור-שמח
פשוט מאוד ניסית לצרוב משהו לא מתאים והוא צרב רק חלק מהמחיצות
בדקת איזה מחיצות הוא צרב?@אני-אני-אני הוא סימן את הכל..
ראית את התמונה למעלה? -
@אני-אני-אני הוא סימן את הכל..
ראית את התמונה למעלה?@שניאור-שמח
והיה את כל הקבצים? -
@שניאור-שמח
והיה את כל הקבצים?@אני-אני-אני כן
-
@שניאור-שמח
ראיתי את התמונה עכשיו
הוא שם לב באיזה מחיצה זה נעצר? -
@שניאור-שמח
ראיתי את התמונה עכשיו
הוא שם לב באיזה מחיצה זה נעצר?@אני-אני-אני לא נראה לי, אי אפשר לראות בתמונה?
-
@אני-אני-אני לא נראה לי, אי אפשר לראות בתמונה?
@שניאור-שמח
בתמונה זה נעצר ב userdata
התמונה זה הפעם האחרונה שצרבתם ואז לא נדלק? -
@שניאור-שמח
בתמונה זה נעצר ב userdata
התמונה זה הפעם האחרונה שצרבתם ואז לא נדלק?@אני-אני-אני אז מה זה אומר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות