בירור | כיצד צורבים גרסה חדשה
-
@שניאור-שמח
לא אמור לשנות
(גיבית לפני כן את הגירסא?)
אתה יכול לנסות לאפס עם sp flash או mtk client -
@שניאור-שמח
פצצה תחזיר אותו תנסה להדליק שוב תבטל את הסיסמא ותנסה לצרוב חזרה (שוב עדין יכול להיות שיבקש איפוס) -
@שניאור-שמח
לא אמור לשנות
(גיבית לפני כן את הגירסא?)
אתה יכול לנסות לאפס עם sp flash או mtk client@אני-אני-אני כתב בבירור | כיצד צורבים גרסה חדשה:
אתה יכול לנסות לאפס עם sp flash או mtk client
דווקא אם זה או אפשר ללכת לריקוברי?
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | כיצד צורבים גרסה חדשה:
אתה יכול לנסות לאפס עם sp flash או mtk client
דווקא אם זה או אפשר ללכת לריקוברי?
@שניאור-שמח
הא אתה צודק אפשר ללכת לריקוברי
(שכחתי שזה ה 13 והריקוברי לא חסום) -
@שניאור-שמח
פצצה תחזיר אותו תנסה להדליק שוב תבטל את הסיסמא ותנסה לצרוב חזרה (שוב עדין יכול להיות שיבקש איפוס)@אני-אני-אני אין שם סיסמא...
-
@אני-אני-אני אין שם סיסמא...
@שניאור-שמח
איפה? -
@שניאור-שמח
איפה?@אני-אני-אני בטלפון
-
@שניאור-שמח
הא אתה צודק אפשר ללכת לריקוברי
(שכחתי שזה ה 13 והריקוברי לא חסום)@אני-אני-אני כתב בבירור | כיצד צורבים גרסה חדשה:
@שניאור-שמח
הא אתה צודק אפשר ללכת לריקוברי
(שכחתי שזה ה 13 והריקוברי לא חסום)זה יכול להרס את הטלפון יותר?
או שלא? -
@אני-אני-אני בטלפון
@שניאור-שמח
למה שיהרוס יותר זה רק מאפס נתונים -
@שניאור-שמח
למה שיהרוס יותר זה רק מאפס נתונים@אני-אני-אני הבן אדם שהטלפון שלו לא רוצה .. הוא מפחד שיקרה משהו יותר חמור.. זה טלפון חדש
-
@אני-אני-אני הבן אדם שהטלפון שלו לא רוצה .. הוא מפחד שיקרה משהו יותר חמור.. זה טלפון חדש
@שניאור-שמח
תצרוב לו את הסופר שלו חזרה וזהו -
@שניאור-שמח
תצרוב לו את הסופר שלו חזרה וזהו@אני-אני-אני יש מצב שהייתה בעיה.. אני מדבר איתו...
-
@אני-אני-אני יש מצב שהייתה בעיה.. אני מדבר איתו...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@שניאור-שמח
לא כ"כ הבנתי מה כתבת -
@שניאור-שמח
לא כ"כ הבנתי מה כתבת@אני-אני-אני
עכשיו אני שם לב..
תיקנתי
לכוראה אמור להיות בעיה או שזה אפשרי? -
@אני-אני-אני
עכשיו אני שם לב..
תיקנתי
לכוראה אמור להיות בעיה או שזה אפשרי?@שניאור-שמח
בעיה של מה? -
@שניאור-שמח
בעיה של מה?@אני-אני-אני כתב בבירור | כיצד צורבים גרסה חדשה:
@שניאור-שמח
בעיה של מה?האם זה אפשרי או שיכול לקרות משהו?
-
@אני-אני-אני עכשיו הוא אמר לי שהטלפון לא נדלק אחרי שהוא נסה לצרוב את כל המחיצות אם השגיאה ששלחתי למעלה..
-
@אני-אני-אני עכשיו הוא אמר לי שהטלפון לא נדלק אחרי שהוא נסה לצרוב את כל המחיצות אם השגיאה ששלחתי למעלה..
@שניאור-שמח
צרב לו ונתקע באמצע? או שלא צרב בכלל?
לא מבין מה ההסתבכות תצרוב את מחיצת הסופר הקודמת לבד וזהו למה לצרוב את כל המחיצות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות