עזרה | בעיה בארגן
-
@זונדל-בן-פשל כתב בעזרה | בעיה בארגן:
יש לי אורגן ימאאה SX-7000 וכל אקורד שאני עושה האורגן משלב לי אותו עם אקורד C אא"כ אני עושה את C בנפרד
אשמח אם יש למישהו ידע איך מסדרים את התקלה הזו
לא מכיר את האורגן הנ"ל
אבל לכאורה הגדרה כל שהי
יש כזה דבר באורגנים, שמגדירים אקורד פשוט או לא@בן-דוד כתב בעזרה | בעיה בארגן:
@זונדל-בן-פשל כתב בעזרה | בעיה בארגן:
יש לי אורגן ימאאה SX-7000 וכל אקורד שאני עושה האורגן משלב לי אותו עם אקורד C אא"כ אני עושה את C בנפרד
אשמח אם יש למישהו ידע איך מסדרים את התקלה הזו
לא מכיר את האורגן הנ"ל
אבל לכאורה הגדרה כל שהי
יש כזה דבר באורגנים, שמגדירים אקורד פשוט או לאכן, אבל אני לא יודע מה ההגדרה הזו..
-
@בן-דוד כתב בעזרה | בעיה בארגן:
@זונדל-בן-פשל כתב בעזרה | בעיה בארגן:
יש לי אורגן ימאאה SX-7000 וכל אקורד שאני עושה האורגן משלב לי אותו עם אקורד C אא"כ אני עושה את C בנפרד
אשמח אם יש למישהו ידע איך מסדרים את התקלה הזו
לא מכיר את האורגן הנ"ל
אבל לכאורה הגדרה כל שהי
יש כזה דבר באורגנים, שמגדירים אקורד פשוט או לאכן, אבל אני לא יודע מה ההגדרה הזו..
תסתכל בעמוד 8 נראה לי זה הפתרון, שמתי גם עברית וגם אנגלית לא יודעתי מה השפה המעדפת עליך
-
תודה רבה
שם הוא אומר לי איך אני רוצה לחלק את הכמות האקורים במקלדת
וניסיתי לשחק שם בפונקציות והוא בשום מצב לא פתר את הבעיה הנ"ל... -
תודה רבה
שם הוא אומר לי איך אני רוצה לחלק את הכמות האקורים במקלדת
וניסיתי לשחק שם בפונקציות והוא בשום מצב לא פתר את הבעיה הנ"ל...@זונדל-בן-פשל אולי שחזור הגדרות יצרן יעזור?
-
@זונדל-בן-פשל אולי שחזור הגדרות יצרן יעזור?
@mirol עשיתי את זה וזה לא עזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



