בקשה | אפליציות לנוקיה 225
-
יש אפשרות להתקין ב225?
אם כן אשמח שתשאירו לי כאן
אפליקציות שימושיות (לוח שנה,
תפילון - וכדו')בתודה מראש!!
-
יש אפשרות להתקין ב225?
אם כן אשמח שתשאירו לי כאן
אפליקציות שימושיות (לוח שנה,
תפילון - וכדו')בתודה מראש!!
@למבורגיני-0
אי אפשר. מבחינת תוכנה זה פלאפון גרוע מאד! -
נכון,
יש בו המווון באגים -
נכון,
יש בו המווון באגים@למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות. -
זה כמה מהבאגים שאני זוכר כרגע:
1.בשיחה על כמה שניות הקול מתאפס וגם אם כותבים איזה מספר/מקבלים הודעה אלה אם אתה יוצא מהמסך של השיחה
2.כשאני מפעיל קובץ שמע הנוקיה סורקת את כל הקבצים שיש לי ואם יש לי הרבה קבצים זה ממש מעצבן לחכות 1-2 דקות עד שיגמור
3. הוא הרבה פעמים לא מגיב, או מגיב אבל לא משתנה כלום במסך
וגם סתם מלאא איטיות מעצבנת -
@למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.@sara21 כתב בבקשה | אפליציות לנוקיה 225:
@למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.לחבר שלי יש את זה איזה שנתיים בערך, והוא מה זה מאוכזב, זה נתקע לו באמצע שיחות לא מצליח לענות לשיחות וכדו'...
-
@למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות. -
@sara21 כתב בבקשה | אפליציות לנוקיה 225:
יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.
עזוב באגים, פשוט תוכנה גרועה...
-
זה כמה מהבאגים שאני זוכר כרגע:
1.בשיחה על כמה שניות הקול מתאפס וגם אם כותבים איזה מספר/מקבלים הודעה אלה אם אתה יוצא מהמסך של השיחה
2.כשאני מפעיל קובץ שמע הנוקיה סורקת את כל הקבצים שיש לי ואם יש לי הרבה קבצים זה ממש מעצבן לחכות 1-2 דקות עד שיגמור
3. הוא הרבה פעמים לא מגיב, או מגיב אבל לא משתנה כלום במסך
וגם סתם מלאא איטיות מעצבנת -
@שמואל5 אני אישית קניתי את הטלפון ישירות ממיי מובייל mymobile3131@gmail.com
היה פה כמה אשכולות לאחרונה על צריבת גרסאות.
https://www.google.co.il/search?q=site:mitmachim.top%20%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90%20225
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות