דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. בקשה | אפליציות לנוקיה 225

בקשה | אפליציות לנוקיה 225

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
12 פוסטים 5 כותבים 711 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל למבורגיני 0

    יש אפשרות להתקין ב225?
    אם כן אשמח שתשאירו לי כאן
    אפליקציות שימושיות (לוח שנה,
    תפילון - וכדו')

    בתודה מראש!!

    פ מנותק
    פ מנותק
    פלדה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @למבורגיני-0
    אי אפשר. מבחינת תוכנה זה פלאפון גרוע מאד!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ל מנותק
      ל מנותק
      למבורגיני 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      נכון,
      יש בו המווון באגים

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ל למבורגיני 0

        נכון,
        יש בו המווון באגים

        S מנותק
        S מנותק
        sara21
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
        יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.

        יוסף אלחנןי פ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שמואל5ש מנותק
          שמואל5ש מנותק
          שמואל5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          זה כמה מהבאגים שאני זוכר כרגע:
          1.בשיחה על כמה שניות הקול מתאפס וגם אם כותבים איזה מספר/מקבלים הודעה אלה אם אתה יוצא מהמסך של השיחה
          2.כשאני מפעיל קובץ שמע הנוקיה סורקת את כל הקבצים שיש לי ואם יש לי הרבה קבצים זה ממש מעצבן לחכות 1-2 דקות עד שיגמור
          3. הוא הרבה פעמים לא מגיב, או מגיב אבל לא משתנה כלום במסך
          וגם סתם מלאא איטיות מעצבנת

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S sara21

            @למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
            יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.

            יוסף אלחנןי מנותק
            יוסף אלחנןי מנותק
            יוסף אלחנן
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @sara21 כתב בבקשה | אפליציות לנוקיה 225:

            @למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
            יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.

            לחבר שלי יש את זה איזה שנתיים בערך, והוא מה זה מאוכזב, זה נתקע לו באמצע שיחות לא מצליח לענות לשיחות וכדו'...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S sara21

              @למבורגיני-0 כנראה תלוי בגרסה.
              יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.

              פ מנותק
              פ מנותק
              פלדה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @sara21 כתב בבקשה | אפליציות לנוקיה 225:

              יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.

              עזוב באגים, פשוט תוכנה גרועה...

              שמואל5ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פלדה

                @sara21 כתב בבקשה | אפליציות לנוקיה 225:

                יש לי אותו כבר כמעט שנה. חרשתי אותו. לא מצאתי באגים-למעט בעיות לא משמעותיות.

                עזוב באגים, פשוט תוכנה גרועה...

                שמואל5ש מנותק
                שמואל5ש מנותק
                שמואל5
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @פלדה זה נראה כאילו נוקיה מתעקשים להפוך על טלפון חדש שלהם לממש מעפן...

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמואל5ש שמואל5

                  @פלדה זה נראה כאילו נוקיה מתעקשים להפוך על טלפון חדש שלהם לממש מעפן...

                  פ מנותק
                  פ מנותק
                  פלדה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @שמואל5 כתב בבקשה | אפליציות לנוקיה 225:

                  ה נראה כאילו נוקיה מתעקשים להפוך על טלפון חדש שלהם לממש מעפן...

                  אתה לא מבין כמה אתה צודק...
                  אבל פשוט זה כבר לא אותה חברה, רק אותו שם.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמואל5ש שמואל5

                    זה כמה מהבאגים שאני זוכר כרגע:
                    1.בשיחה על כמה שניות הקול מתאפס וגם אם כותבים איזה מספר/מקבלים הודעה אלה אם אתה יוצא מהמסך של השיחה
                    2.כשאני מפעיל קובץ שמע הנוקיה סורקת את כל הקבצים שיש לי ואם יש לי הרבה קבצים זה ממש מעצבן לחכות 1-2 דקות עד שיגמור
                    3. הוא הרבה פעמים לא מגיב, או מגיב אבל לא משתנה כלום במסך
                    וגם סתם מלאא איטיות מעצבנת

                    S מנותק
                    S מנותק
                    sara21
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @שמואל5 אין לי את הבאגים שציינת.
                    אולי כדאי פשוט לצרוב גרסא, ליותר איכותית?

                    שמואל5ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S sara21

                      @שמואל5 אין לי את הבאגים שציינת.
                      אולי כדאי פשוט לצרוב גרסא, ליותר איכותית?

                      שמואל5ש מנותק
                      שמואל5ש מנותק
                      שמואל5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @sara21 איך? אשמח מאוד

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמואל5ש שמואל5

                        @sara21 איך? אשמח מאוד

                        S מנותק
                        S מנותק
                        sara21
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @שמואל5 אני אישית קניתי את הטלפון ישירות ממיי מובייל mymobile3131@gmail.com
                        היה פה כמה אשכולות לאחרונה על צריבת גרסאות.
                        https://www.google.co.il/search?q=site:mitmachim.top%20%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90%20225

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר