דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת

בירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
8 פוסטים 5 כותבים 301 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עזיז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עזיז
    #1

    אני באמצע להכשיר נגן אנדרואיד (M18)
    ואני רוצה למחוק בו אפליקציות מערכת (יש אפליקציה מסוימת לזה- סיסטם אפ וכו'- והיא נמצאת במשתמש על כמורשית במג'יסק)
    שכמובן דורשת רוט ויש לי רוט!
    אבל בחלק מהאפליקציות שאני מוחק הוא כותב הסרה נכשלה------ למה זה ככה ??????
    אני תקוע 💑
    @אבי_770 @מישהו12 @danidani @אליר325000 @משה-144 @החפץ-בעילום-שם-0
    (ממש סליחה 🙏 על ההקפצה אבל ראיתי שאתם מחוברים ונראה לי שתוכלו לעזור לי)
    |-כלומר שאין הרשאות כתיבה איך פותרים את הבעיה הזו????-|

    אבי_770א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ע עזיז

      אני באמצע להכשיר נגן אנדרואיד (M18)
      ואני רוצה למחוק בו אפליקציות מערכת (יש אפליקציה מסוימת לזה- סיסטם אפ וכו'- והיא נמצאת במשתמש על כמורשית במג'יסק)
      שכמובן דורשת רוט ויש לי רוט!
      אבל בחלק מהאפליקציות שאני מוחק הוא כותב הסרה נכשלה------ למה זה ככה ??????
      אני תקוע 💑
      @אבי_770 @מישהו12 @danidani @אליר325000 @משה-144 @החפץ-בעילום-שם-0
      (ממש סליחה 🙏 על ההקפצה אבל ראיתי שאתם מחוברים ונראה לי שתוכלו לעזור לי)
      |-כלומר שאין הרשאות כתיבה איך פותרים את הבעיה הזו????-|

      אבי_770א מנותק
      אבי_770א מנותק
      אבי_770
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @עזיז תוכל לבדוק במג'יסק שיש לה הרשאה לגישה לרוט.

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אבי_770א אבי_770

        @עזיז תוכל לבדוק במג'יסק שיש לה הרשאה לגישה לרוט.

        ע מנותק
        ע מנותק
        עזיז
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עזיז
        #3

        @אבי_770
        בדקתי ויש
        נראה לי שאין לי הרשאות כתיבה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עזיז

          אני באמצע להכשיר נגן אנדרואיד (M18)
          ואני רוצה למחוק בו אפליקציות מערכת (יש אפליקציה מסוימת לזה- סיסטם אפ וכו'- והיא נמצאת במשתמש על כמורשית במג'יסק)
          שכמובן דורשת רוט ויש לי רוט!
          אבל בחלק מהאפליקציות שאני מוחק הוא כותב הסרה נכשלה------ למה זה ככה ??????
          אני תקוע 💑
          @אבי_770 @מישהו12 @danidani @אליר325000 @משה-144 @החפץ-בעילום-שם-0
          (ממש סליחה 🙏 על ההקפצה אבל ראיתי שאתם מחוברים ונראה לי שתוכלו לעזור לי)
          |-כלומר שאין הרשאות כתיבה איך פותרים את הבעיה הזו????-|

          ה מנותק
          ה מנותק
          החפץ בעילום שם 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @עזיז תנסה למחוק דרך האפליקציה שהבאתי לך כאן

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה החפץ בעילום שם 0

            @עזיז תנסה למחוק דרך האפליקציה שהבאתי לך כאן

            ע מנותק
            ע מנותק
            עזיז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:

            @עזיז תנסה למחוק דרך האפליקציה שהבאתי לך כאן

            דווקא הועילה!!
            אבל אני צריך גם למחוק את הדרייבר של הווי פיי - יש באפליקציה הזו סייר קבצים??

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ע עזיז

              @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:

              @עזיז תנסה למחוק דרך האפליקציה שהבאתי לך כאן

              דווקא הועילה!!
              אבל אני צריך גם למחוק את הדרייבר של הווי פיי - יש באפליקציה הזו סייר קבצים??

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמעון pc
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @עזיז ניסית בmt manager

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמעון pc

                @עזיז ניסית בmt manager

                ע מנותק
                ע מנותק
                עזיז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @שמעון-pc כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:

                @עזיז ניסית בmt manager

                ודאי

                אזולאיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עזיז

                  @שמעון-pc כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:

                  @עזיז ניסית בmt manager

                  ודאי

                  אזולאיא מנותק
                  אזולאיא מנותק
                  אזולאי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אזולאי
                  #8

                  @עזיז נראה לי @ משה-144 כתב שככה עושים את זה. 👇
                  https://mitmachim.top/post/633073
                  screen-20231126-123427.mp4
                  לך לאפליקציה הרלוונטית ותן לה את ההרשאות .
                  אם הבנתי נכון את השאלה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר