בירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת
-
אני באמצע להכשיר נגן אנדרואיד (M18)
ואני רוצה למחוק בו אפליקציות מערכת (יש אפליקציה מסוימת לזה- סיסטם אפ וכו'- והיא נמצאת במשתמש על כמורשית במג'יסק)
שכמובן דורשת רוט ויש לי רוט!
אבל בחלק מהאפליקציות שאני מוחק הוא כותב הסרה נכשלה------ למה זה ככה ??????
אני תקוע
@אבי_770 @מישהו12 @danidani @אליר325000 @משה-144 @החפץ-בעילום-שם-0
(ממש סליחה
על ההקפצה אבל ראיתי שאתם מחוברים ונראה לי שתוכלו לעזור לי)
|-כלומר שאין הרשאות כתיבה איך פותרים את הבעיה הזו????-| -
אני באמצע להכשיר נגן אנדרואיד (M18)
ואני רוצה למחוק בו אפליקציות מערכת (יש אפליקציה מסוימת לזה- סיסטם אפ וכו'- והיא נמצאת במשתמש על כמורשית במג'יסק)
שכמובן דורשת רוט ויש לי רוט!
אבל בחלק מהאפליקציות שאני מוחק הוא כותב הסרה נכשלה------ למה זה ככה ??????
אני תקוע
@אבי_770 @מישהו12 @danidani @אליר325000 @משה-144 @החפץ-בעילום-שם-0
(ממש סליחה
על ההקפצה אבל ראיתי שאתם מחוברים ונראה לי שתוכלו לעזור לי)
|-כלומר שאין הרשאות כתיבה איך פותרים את הבעיה הזו????-| -
אני באמצע להכשיר נגן אנדרואיד (M18)
ואני רוצה למחוק בו אפליקציות מערכת (יש אפליקציה מסוימת לזה- סיסטם אפ וכו'- והיא נמצאת במשתמש על כמורשית במג'יסק)
שכמובן דורשת רוט ויש לי רוט!
אבל בחלק מהאפליקציות שאני מוחק הוא כותב הסרה נכשלה------ למה זה ככה ??????
אני תקוע
@אבי_770 @מישהו12 @danidani @אליר325000 @משה-144 @החפץ-בעילום-שם-0
(ממש סליחה
על ההקפצה אבל ראיתי שאתם מחוברים ונראה לי שתוכלו לעזור לי)
|-כלומר שאין הרשאות כתיבה איך פותרים את הבעיה הזו????-| -
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:
דווקא הועילה!!
אבל אני צריך גם למחוק את הדרייבר של הווי פיי - יש באפליקציה הזו סייר קבצים?? -
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:
דווקא הועילה!!
אבל אני צריך גם למחוק את הדרייבר של הווי פיי - יש באפליקציה הזו סייר קבצים?? -
@שמעון-pc כתב בבירור | איך אני יודע שיש לאפלקצייה הרשאות (רוט) גם למחיקת אפליקציות מערכת:
@עזיז ניסית בmt manager
ודאי
@עזיז נראה לי @ משה-144 כתב שככה עושים את זה.

https://mitmachim.top/post/633073
screen-20231126-123427.mp4
לך לאפליקציה הרלוונטית ותן לה את ההרשאות .
אם הבנתי נכון את השאלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות