בירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?
-
@אלי-30 יש סדרה חדשה שלהם כבר כמעט שנה בערך שזה: אולטרה S, אולטרה X, אולטרה פרו, הנגן אולטרה X מקביל לגודל של אולטרה פלוס ואולטרה פרו מקביל לגודל של אולטרה מקס ואולטרה S הוא קטן יותר מהם, מה שהוא הראה בצילומי מסך למעלה זה נראה כמו אולטרה X. מקווה שהובנתי.
-
@אלי-30 יש סדרה חדשה שלהם כבר כמעט שנה בערך שזה: אולטרה S, אולטרה X, אולטרה פרו, הנגן אולטרה X מקביל לגודל של אולטרה פלוס ואולטרה פרו מקביל לגודל של אולטרה מקס ואולטרה S הוא קטן יותר מהם, מה שהוא הראה בצילומי מסך למעלה זה נראה כמו אולטרה X. מקווה שהובנתי.
@tehilab צודק!!
מה ששמתי זה אלטרא X. -
@דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?:
עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא
אתה בטוח שזה אותו מכשיר כמו ה Ultra Max?
@Bardak אכן כן
ולדעתי כך:
אולטרה מקס ואולטרה פרו זה אותו נגן בדיוק, פשוט חברת P-STAR עשתה ל-מקס גירסה חדשה ומשודרגת עם 150 אפליקציות ! וקראה לו: פרו.
וכן באולטרה + הישן שכעת נקרא X.
וה - אולטרה S הוא נגן אחר: הוא קטן מכולם ויש לו גם מסך מגע וגם לחצני מגע. -

-
@דודי-ענהאל חסום...
היה לי את האולטרה S לפני הX הוא בגירסה החדשה כמו הX והPRO עם 150 אפליקציות וכו'. -
האם מישהו מכיר את הנגן הזה
והאם הוא עם מצלמה

@danidani
@מתושלח-הבבלי@דודי-ענהאל יש לי אותו והוא ללא מצלמה אנדואינד 5.1
-
@דודי-ענהאל יש לי אותו והוא ללא מצלמה אנדואינד 5.1
-
@יאיר-טנר על איזה נגן מדובר? ההוא שבתמונה? התמונה חסמוה לי...
-
@יאיר-טנר על איזה נגן מדובר? ההוא שבתמונה? התמונה חסמוה לי...
@שמואל-ששון
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1699625322703-tukyrv.png
מה זו התמונה הזו? נטפרי חסמו אותה -
@שמואל-ששון
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1699625322703-tukyrv.png
מה זו התמונה הזו? נטפרי חסמו אותה@tehilab

זו התמונה, ואין לי מושג מדוע נטפרי חסמו אותה! -
אני מחפש את הנגן של אולטרה מקס (ULTRA MAX\PRO) של חברת P STAR אבל את המקור שלו, אם זה מאליאקספרס\עליבאבא\אמזון\איביי -
העיקר ש:- יהיה ניתן להכשיר ולבנות לו גירסא בהתאמה אישית
- וכן לא לשלם עליו יותר מכפול....
וכן מי שיודע אשמח שיסביר לי מה ההבדל בין ה -פרו ל-מקס ?
תודהעריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא, אך כמובן לא שייך להזמין.. לכן עדיין מחכה ומקווה לעזרתכם..
עריכה נוספת ותיקון על העריכה הקודמת:
ניתן להזמין אחד - זה נקרא דוגמית, אבל עולה - , 70 דולר

דבר שני אע"פ שבתמונה רואים מצלמה, הוא כותב מפורש - אין מצלמה,
אבל עדיין, שווה להזמין, א. הוא יותר זול עדיין כי בחנויות גם ההוא שבלי מצלמה נמכר ב400-450, ופה יצא 280.
ב. מי שחשוב לו פתוח להתקנות (שזה 99 אחוז מהאנשים).@דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?:
אני מחפש את הנגן של אולטרה מקס (ULTRA MAX\PRO) של חברת P STAR אבל את המקור שלו, אם זה מאליאקספרס\עליבאבא\אמזון\איביי -
העיקר ש:- יהיה ניתן להכשיר ולבנות לו גירסא בהתאמה אישית
- וכן לא לשלם עליו יותר מכפול....
וכן מי שיודע אשמח שיסביר לי מה ההבדל בין ה -פרו ל-מקס ?
תודהעריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא, אך כמובן לא שייך להזמין.. לכן עדיין מחכה ומקווה לעזרתכם..
עריכה נוספת ותיקון על העריכה הקודמת:
ניתן להזמין אחד - זה נקרא דוגמית, אבל עולה - , 70 דולר

דבר שני אע"פ שבתמונה רואים מצלמה, הוא כותב מפורש - אין מצלמה,
אבל עדיין, שווה להזמין, א. הוא יותר זול עדיין כי בחנויות גם ההוא שבלי מצלמה נמכר ב400-450, ופה יצא 280.
ב. מי שחשוב לו פתוח להתקנות (שזה 99 אחוז מהאנשים).ואיך אני קונה מחול את הדגם עם המצלמה??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות