דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?

בירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
28 פוסטים 9 כותבים 2.4k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דודי ענהאל

    אני מחפש את הנגן של אולטרה מקס (ULTRA MAX\PRO) של חברת P STAR אבל את המקור שלו, אם זה מאליאקספרס\עליבאבא\אמזון\איביי -
    העיקר ש:

    1. יהיה ניתן להכשיר ולבנות לו גירסא בהתאמה אישית
    2. וכן לא לשלם עליו יותר מכפול....

    וכן מי שיודע אשמח שיסביר לי מה ההבדל בין ה -פרו ל-מקס ?
    תודה

    עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא, אך כמובן לא שייך להזמין.. לכן עדיין מחכה ומקווה לעזרתכם..
    עריכה נוספת ותיקון על העריכה הקודמת:
    ניתן להזמין אחד - זה נקרא דוגמית, אבל עולה - , 70 דולר
    8b36515a-76c4-4cd1-9654-f36f90fbd633-image.png
    דבר שני אע"פ שבתמונה רואים מצלמה, הוא כותב מפורש - אין מצלמה, 8866037e-ec71-40e2-8d8b-cf3a28b6d91d-image.png
    אבל עדיין, שווה להזמין, א. הוא יותר זול עדיין כי בחנויות גם ההוא שבלי מצלמה נמכר ב400-450, ופה יצא 280.
    ב. מי שחשוב לו פתוח להתקנות (שזה 99 אחוז מהאנשים).

    B מנותק
    B מנותק
    Bardak
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דודי ענהאל

      אני מחפש את הנגן של אולטרה מקס (ULTRA MAX\PRO) של חברת P STAR אבל את המקור שלו, אם זה מאליאקספרס\עליבאבא\אמזון\איביי -
      העיקר ש:

      1. יהיה ניתן להכשיר ולבנות לו גירסא בהתאמה אישית
      2. וכן לא לשלם עליו יותר מכפול....

      וכן מי שיודע אשמח שיסביר לי מה ההבדל בין ה -פרו ל-מקס ?
      תודה

      עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא, אך כמובן לא שייך להזמין.. לכן עדיין מחכה ומקווה לעזרתכם..
      עריכה נוספת ותיקון על העריכה הקודמת:
      ניתן להזמין אחד - זה נקרא דוגמית, אבל עולה - , 70 דולר
      8b36515a-76c4-4cd1-9654-f36f90fbd633-image.png
      דבר שני אע"פ שבתמונה רואים מצלמה, הוא כותב מפורש - אין מצלמה, 8866037e-ec71-40e2-8d8b-cf3a28b6d91d-image.png
      אבל עדיין, שווה להזמין, א. הוא יותר זול עדיין כי בחנויות גם ההוא שבלי מצלמה נמכר ב400-450, ופה יצא 280.
      ב. מי שחשוב לו פתוח להתקנות (שזה 99 אחוז מהאנשים).

      B מנותק
      B מנותק
      Bardak
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?:

      עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא

      אתה בטוח שזה אותו מכשיר כמו ה Ultra Max?

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמואל ששון

        @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?:

        וכן אם יש הסדל במראה החיצוני? א"כ תוכל לשלוח לי תמונה או צילום מסך?

        לא יודע אם זה יעזור לך, אבל יש לי אולטרה X והנה לך צילומי מסך.Screenshot_20231109-003919.png
        Screenshot_20231109-003928.png
        Screenshot_20231109-003922.png
        Screenshot_20231109-003931.png
        Screenshot_20231109-003934.png

        א מנותק
        א מנותק
        אלי 30
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @שמואל-ששון זה אולטרה פלוס

        T תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלי 30

          @שמואל-ששון זה אולטרה פלוס

          T מנותק
          T מנותק
          tehilab
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @אלי-30 אולטרה X התכוונת זה לא אולטרה פלוס היה לי אותו הוא לא נראה ככה.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • T tehilab

            @אלי-30 אולטרה X התכוונת זה לא אולטרה פלוס היה לי אותו הוא לא נראה ככה.

            א מנותק
            א מנותק
            אלי 30
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @tehilab אולטרה מקס לא בכזה גודל הוא יותר גדול מזה זה הגודל של האולטרה פלוס

            T תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלי 30

              @tehilab אולטרה מקס לא בכזה גודל הוא יותר גדול מזה זה הגודל של האולטרה פלוס

              T מנותק
              T מנותק
              tehilab
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @אלי-30 יש סדרה חדשה שלהם כבר כמעט שנה בערך שזה: אולטרה S, אולטרה X, אולטרה פרו, הנגן אולטרה X מקביל לגודל של אולטרה פלוס ואולטרה פרו מקביל לגודל של אולטרה מקס ואולטרה S הוא קטן יותר מהם, מה שהוא הראה בצילומי מסך למעלה זה נראה כמו אולטרה X. מקווה שהובנתי.

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • T tehilab

                @אלי-30 יש סדרה חדשה שלהם כבר כמעט שנה בערך שזה: אולטרה S, אולטרה X, אולטרה פרו, הנגן אולטרה X מקביל לגודל של אולטרה פלוס ואולטרה פרו מקביל לגודל של אולטרה מקס ואולטרה S הוא קטן יותר מהם, מה שהוא הראה בצילומי מסך למעלה זה נראה כמו אולטרה X. מקווה שהובנתי.

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמואל ששון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @tehilab צודק!!
                מה ששמתי זה אלטרא X.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B Bardak

                  @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?:

                  עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא

                  אתה בטוח שזה אותו מכשיר כמו ה Ultra Max?

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דודי ענהאל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @Bardak אכן כן
                  ולדעתי כך:
                  אולטרה מקס ואולטרה פרו זה אותו נגן בדיוק, פשוט חברת P-STAR עשתה ל-מקס גירסה חדשה ומשודרגת עם 150 אפליקציות ! וקראה לו: פרו.
                  וכן באולטרה + הישן שכעת נקרא X.
                  וה - אולטרה S הוא נגן אחר: הוא קטן מכולם ויש לו גם מסך מגע וגם לחצני מגע.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודי ענהאל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    TUKYRV.png

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דודי ענהאל

                      TUKYRV.png

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמואל ששון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @דודי-ענהאל חסום...
                      היה לי את האולטרה S לפני הX הוא בגירסה החדשה כמו הX והPRO עם 150 אפליקציות וכו'.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דודי ענהאל

                        האם מישהו מכיר את הנגן הזה
                        והאם הוא עם מצלמה
                        c4c4ee3e-99cb-4416-876b-0aecef46ec6b-image.png
                        @danidani
                        @מתושלח-הבבלי

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל 8
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @דודי-ענהאל יש לי אותו והוא ללא מצלמה אנדואינד 5.1

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמואל 8

                          @דודי-ענהאל יש לי אותו והוא ללא מצלמה אנדואינד 5.1

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יאיר טנר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @שמואל מעליקספרס ?

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יאיר טנר

                            @שמואל מעליקספרס ?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמואל ששון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @יאיר-טנר על איזה נגן מדובר? ההוא שבתמונה? התמונה חסמוה לי...

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמואל ששון

                              @יאיר-טנר על איזה נגן מדובר? ההוא שבתמונה? התמונה חסמוה לי...

                              T מנותק
                              T מנותק
                              tehilab
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @שמואל-ששון
                              https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1699625322703-tukyrv.png
                              מה זו התמונה הזו? נטפרי חסמו אותה

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T tehilab

                                @שמואל-ששון
                                https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1699625322703-tukyrv.png
                                מה זו התמונה הזו? נטפרי חסמו אותה

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דודי ענהאל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @tehilab f4a8eade-0852-4c32-a5aa-dff8f76f8388-image.png
                                זו התמונה, ואין לי מושג מדוע נטפרי חסמו אותה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ד דודי ענהאל

                                  אני מחפש את הנגן של אולטרה מקס (ULTRA MAX\PRO) של חברת P STAR אבל את המקור שלו, אם זה מאליאקספרס\עליבאבא\אמזון\איביי -
                                  העיקר ש:

                                  1. יהיה ניתן להכשיר ולבנות לו גירסא בהתאמה אישית
                                  2. וכן לא לשלם עליו יותר מכפול....

                                  וכן מי שיודע אשמח שיסביר לי מה ההבדל בין ה -פרו ל-מקס ?
                                  תודה

                                  עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא, אך כמובן לא שייך להזמין.. לכן עדיין מחכה ומקווה לעזרתכם..
                                  עריכה נוספת ותיקון על העריכה הקודמת:
                                  ניתן להזמין אחד - זה נקרא דוגמית, אבל עולה - , 70 דולר
                                  8b36515a-76c4-4cd1-9654-f36f90fbd633-image.png
                                  דבר שני אע"פ שבתמונה רואים מצלמה, הוא כותב מפורש - אין מצלמה, 8866037e-ec71-40e2-8d8b-cf3a28b6d91d-image.png
                                  אבל עדיין, שווה להזמין, א. הוא יותר זול עדיין כי בחנויות גם ההוא שבלי מצלמה נמכר ב400-450, ופה יצא 280.
                                  ב. מי שחשוב לו פתוח להתקנות (שזה 99 אחוז מהאנשים).

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יאיר 32
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן ULTRA MAX אבל מחו"ל - יש מידע למישהו?:

                                  אני מחפש את הנגן של אולטרה מקס (ULTRA MAX\PRO) של חברת P STAR אבל את המקור שלו, אם זה מאליאקספרס\עליבאבא\אמזון\איביי -
                                  העיקר ש:

                                  1. יהיה ניתן להכשיר ולבנות לו גירסא בהתאמה אישית
                                  2. וכן לא לשלם עליו יותר מכפול....

                                  וכן מי שיודע אשמח שיסביר לי מה ההבדל בין ה -פרו ל-מקס ?
                                  תודה

                                  עריכה: לאחר חיפוש מצאתי אותו בעליבאבא, אך כמובן לא שייך להזמין.. לכן עדיין מחכה ומקווה לעזרתכם..
                                  עריכה נוספת ותיקון על העריכה הקודמת:
                                  ניתן להזמין אחד - זה נקרא דוגמית, אבל עולה - , 70 דולר
                                  8b36515a-76c4-4cd1-9654-f36f90fbd633-image.png
                                  דבר שני אע"פ שבתמונה רואים מצלמה, הוא כותב מפורש - אין מצלמה, 8866037e-ec71-40e2-8d8b-cf3a28b6d91d-image.png
                                  אבל עדיין, שווה להזמין, א. הוא יותר זול עדיין כי בחנויות גם ההוא שבלי מצלמה נמכר ב400-450, ופה יצא 280.
                                  ב. מי שחשוב לו פתוח להתקנות (שזה 99 אחוז מהאנשים).

                                  ואיך אני קונה מחול את הדגם עם המצלמה??

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר