דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. בקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4

בקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
80 פוסטים 15 כותבים 5.0k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    המפותח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

    yosi44Y Y 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ה המפותח

      שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

      yosi44Y מנותק
      yosi44Y מנותק
      yosi44
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

      שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

      עובד לך דור 4 בסלקום?? חידוש

      gmacheem2@gmail.com

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • yosi44Y yosi44

        @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

        שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

        עובד לך דור 4 בסלקום?? חידוש

        ה מנותק
        ה מנותק
        המפותח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
        #3

        @yosi44 כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

        @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

        שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

        עובד לך דור 4 בסלקום?? חידוש

        אני יצרף לך תמונהIMG_20231024_221138.jpg

        yosi44Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המפותח

          @yosi44 כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

          @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

          שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

          עובד לך דור 4 בסלקום?? חידוש

          אני יצרף לך תמונהIMG_20231024_221138.jpg

          yosi44Y מנותק
          yosi44Y מנותק
          yosi44
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

          @yosi44 כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

          @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

          שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

          עובד לך דור 4 בסלקום?? חידוש

          אני יצרף לך תמונהIMG_20231024_221138.jpg

          יש לי 4 על 4 וסלקום ולא עובד לי דור 4 בשתי החריצים
          כנראה זה כמו הוטמובייל לחלק הפעילו את הדור 4 ולחלק לא
          איך שלא יהיה זה לא כדאי לקבע אותו על דור 4 כי במקומות שאין דור 4 לא תהיה לך קליטה כלל. (חוץ מזה שאין אפשרות שיהיה רק דור 4. מה שכתבתי זה גם אם היה כזו אפשרות)

          gmacheem2@gmail.com

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • yosi44Y yosi44

            @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

            @yosi44 כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

            @המפותח כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

            שלום!יש לי חברת סלקום במכשיר 4*4 ואני רוצה להכריח אתו להישאר על מצב דור 4 האם יש כזה אפשרות? תודה רבה

            עובד לך דור 4 בסלקום?? חידוש

            אני יצרף לך תמונהIMG_20231024_221138.jpg

            יש לי 4 על 4 וסלקום ולא עובד לי דור 4 בשתי החריצים
            כנראה זה כמו הוטמובייל לחלק הפעילו את הדור 4 ולחלק לא
            איך שלא יהיה זה לא כדאי לקבע אותו על דור 4 כי במקומות שאין דור 4 לא תהיה לך קליטה כלל. (חוץ מזה שאין אפשרות שיהיה רק דור 4. מה שכתבתי זה גם אם היה כזו אפשרות)

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @yosi44 ומה עם פרטנר? כי גם אני לא רואה שיש לי קליטה של דור 4...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חוי הראל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              אצלי כשהפעלתי דור 4 יש פחות קליטה לא ברור למה

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שאול 208ש מנותק
                שאול 208ש מנותק
                שאול 208
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                יש לי שני סימים אחד של הוט מובייל ואחד של סלקום
                בהוט מובייל כמעט תמיד יש קליטה דור 4 וממש לפעמים יש גם בסלקום רוב הזמן זה דור 3
                אין לי מושג למה ואיפה
                לגבי השאלה בתחילת הנושא
                לא נראה לי שקיימת דרך להכריח אותו להישאר על דור 4 זה כמו לרצות להכריח את הטלפון להישאר עם קליטה במקום שאין קליטה
                אם יש קליטה, יש, ואם אין, אין

                שאול 208

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חוי הראל

                  אצלי כשהפעלתי דור 4 יש פחות קליטה לא ברור למה

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל 1 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @חוי-הראל כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

                  אצלי כשהפעלתי דור 4 יש פחות קליטה לא ברור למה

                  כי במקום הזה יש קליטה דור 4 חלש מאוד ודור 3 חזק מאוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y מנותק
                    Y מנותק
                    yankeev
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    כרגע ביקר אצלי מהנדס של חברת סלקום לגבי דור 4 שנעלם ולא חוזר.
                    לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
                    לגבי נוקיה 215 שיש לי גם מכשיר כזה.
                    בסים שהוא הביא איתו זה עבד יפה.
                    בסים שקיבלתי מסלקום זהמשתבש.

                    C ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • Y yankeev

                      כרגע ביקר אצלי מהנדס של חברת סלקום לגבי דור 4 שנעלם ולא חוזר.
                      לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
                      לגבי נוקיה 215 שיש לי גם מכשיר כזה.
                      בסים שהוא הביא איתו זה עבד יפה.
                      בסים שקיבלתי מסלקום זהמשתבש.

                      C מנותק
                      C מנותק
                      cool
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @yankeev אז מה הוא הציע לך לעשות חוץ מלעבור חברה או להחליף מכשיר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y yankeev

                        כרגע ביקר אצלי מהנדס של חברת סלקום לגבי דור 4 שנעלם ולא חוזר.
                        לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
                        לגבי נוקיה 215 שיש לי גם מכשיר כזה.
                        בסים שהוא הביא איתו זה עבד יפה.
                        בסים שקיבלתי מסלקום זהמשתבש.

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד טרייטל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @yankeev כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

                        לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.

                        כבר הוכח שזה קורה בהרבה מכשירים, נכון שסטטיסטית זה קורה הכי הרבה באסקולס, כי הם הכי נפוצים...
                        אבל זה בכל מכשיר דור 4 כשר/תומך, לא בדקתי בסמארטפונים/סים לא כשר, כן בדקתי במכשירים מבוססי אנדרואיד

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דוד טרייטל

                          @yankeev כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:

                          לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.

                          כבר הוכח שזה קורה בהרבה מכשירים, נכון שסטטיסטית זה קורה הכי הרבה באסקולס, כי הם הכי נפוצים...
                          אבל זה בכל מכשיר דור 4 כשר/תומך, לא בדקתי בסמארטפונים/סים לא כשר, כן בדקתי במכשירים מבוססי אנדרואיד

                          C מנותק
                          C מנותק
                          cool
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @דוד-טרייטל אבל ממה שנכתב פה הוט הכי סביר בדור 4

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y מנותק
                            Y מנותק
                            yankeev
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            עוד משהו מעניין.
                            הסים שהיה אצלו זה "סים לבן" מה זה אומר.
                            הסים שלו עבד אצלי יםה, והסים שלי לא עבד אצלו בדור 4

                            Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Y yankeev

                              עוד משהו מעניין.
                              הסים שהיה אצלו זה "סים לבן" מה זה אומר.
                              הסים שלו עבד אצלי יםה, והסים שלי לא עבד אצלו בדור 4

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yankeev
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @yankeev תשלחו תלונה על סלקום במשרד התקשורת על כך, הם מודעים לזה.
                              sar@moc.gov.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Y yankeev

                                עוד משהו מעניין.
                                הסים שהיה אצלו זה "סים לבן" מה זה אומר.
                                הסים שלו עבד אצלי יםה, והסים שלי לא עבד אצלו בדור 4

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yankeev
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15
                                פוסט זה נמחק!
                                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • Y yankeev

                                  פוסט זה נמחק!

                                  C מנותק
                                  C מנותק
                                  cool
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @yankeev הסים הזה הוא כשר או לא כשר? (לא הקו, הסים).
                                  אני סוכן, ורוצה לדעת על איזה סים לחבר כדי שיעבוד בדור 4.

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • C cool

                                    @yankeev הסים הזה הוא כשר או לא כשר? (לא הקו, הסים).
                                    אני סוכן, ורוצה לדעת על איזה סים לחבר כדי שיעבוד בדור 4.

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yankeev
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @cool הסים כשר.
                                    וזה תגובת אסקולס:
                                    8d972352-0801-4953-8449-02b2f41673e3-image.png

                                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y yankeev

                                      @cool הסים כשר.
                                      וזה תגובת אסקולס:
                                      8d972352-0801-4953-8449-02b2f41673e3-image.png

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      cool
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @yankeev אהה הבנתי.
                                      זה סים כשר מסדרה יחסית ישנה.
                                      לדעתי היום יש להם סים שונה קצת.
                                      לי עצמי נשארו כמה כאלה-למעוניינים

                                      שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C cool

                                        @yankeev אהה הבנתי.
                                        זה סים כשר מסדרה יחסית ישנה.
                                        לדעתי היום יש להם סים שונה קצת.
                                        לי עצמי נשארו כמה כאלה-למעוניינים

                                        שלוםפש מנותק
                                        שלוםפש מנותק
                                        שלוםפ
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        איזה גירסה יש לך ב4×4?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יאיר 32
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          אבל גם Q7 זה אותה הבעיה
                                          ויש לי סים חדש של סלקום

                                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר