בעיה | הכרוום מנוהל על ידי הארגון
-
@cool המחשב פרטי
-
@שוקו-תנובה מה קורה שאתה לוחץ על הלשונית הזו?
-
@שוקו-תנובה המחשב שייך לעבודה?
-
@שוקו-תנובה המחשב שייך לעבודה?
@פלדה לא מחשב ביתי פרטי וכן הרשת ביתית
-
@פלדה לא מחשב ביתי פרטי וכן הרשת ביתית
@שוקו-תנובה ואם אתה מבקש מידע נוסף?
-
@שוקו-תנובה ואם אתה מבקש מידע נוסף?
-
הכרום שלי מופיע שהכרום מנוהל על ידי הארגון ובחיים לא הגדרתי את זה מישהו יכול לעזור לי מה זה? מצו"ב צילום מסך

-
@שוקו-תנובה גם לי היה את זה ברשת פרטית בבית.
זה כבר דובר כאן. וכאן הביאו פתרונות לזה
בהצלחה@עומר גם לי זה היה פעם ועשיתי את מה שדיברו פה אבל הפעם זה לא עוזר
-
@עומר גם לי זה היה פעם ועשיתי את מה שדיברו פה אבל הפעם זה לא עוזר
-
@שוקו-תנובה תנסה את מה שאומרים פה
אגב, זה נושא ממש מדובר, אני רואה שאינרנט מלא במידע על זה.. פשוט תחפש.
פרוג
פה יש לך עוד איזה 4 עצות בעניין -
הכרום שלי מופיע שהכרום מנוהל על ידי הארגון ובחיים לא הגדרתי את זה מישהו יכול לעזור לי מה זה? מצו"ב צילום מסך

@שוקו-תנובה זה קרה לי פעם כשהתנתקתי מסינון מסויים והדפדפן נשאר משום מה "מנוהל על ידי הארגון".
מה שעזר אצלי היה להסיר לגמרי את כרום ולהתקין אותו מחדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



אני לא מנוהל