דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. הפורום למפתחים
  4. שיתוף | עריכת system.img

שיתוף | עריכת system.img

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום למפתחים
23 פוסטים 12 כותבים 1.9k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אני אני אני

    @אפרים-ד
    נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין
    אגב יש לך משהו לאנדרואיד יותר גבוה ?

    אליר325000א מנותק
    אליר325000א מנותק
    אליר325000
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @אני-אני-אני מה הכוונה יותר גבוה? תפרק את הסופר ויהיה לך סיסטם..

    (-/;)

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A0533057932A A0533057932

      @אני-אני-אני כתב בשיתוף | עריכת system.img:

      נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין

      בדרך כלל הפורום ההוא מחייב רישום אליו לפני שניתן להוריד קבצים

      FSHLOMOF מנותק
      FSHLOMOF מנותק
      FSHLOMO
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @A0533057932 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

      @אני-אני-אני כתב בשיתוף | עריכת system.img:

      נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין

      בדרך כלל הפורום ההוא מחייב רישום אליו לפני שניתן להוריד קבצים

      יש לך חשבון אולי שם ותוכל להעלות את זה לטובת הפורום?

      tisotbzol@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        עוד רגע מסיים לעלות
        https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        FSHLOMOF T 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • מישהו12מ מישהו12

          עוד רגע מסיים לעלות
          https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

          FSHLOMOF מנותק
          FSHLOMOF מנותק
          FSHLOMO
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי FSHLOMO
          #7

          לא ממש עובד
          1725bbca-4e9e-4c6c-bc7d-e7869980cbfd-image.png

          tisotbzol@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אליר325000א אליר325000

            @אני-אני-אני מה הכוונה יותר גבוה? תפרק את הסופר ויהיה לך סיסטם..

            א מנותק
            א מנותק
            אני אני אני
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @אליר325000 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

            מה הכוונה יותר גבוה? תפרק את הסופר ויהיה לך סיסטם..

            היה כתוב שזה תומך עד אנדרואיד 10

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מישהו12מ מישהו12

              עוד רגע מסיים לעלות
              https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

              T מנותק
              T מנותק
              Tיו_
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @מישהו12 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

              עוד רגע מסיים לעלות
              https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

              אני לא מצליח להוריד?

              מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T Tיו_

                @מישהו12 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                עוד רגע מסיים לעלות
                https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

                אני לא מצליח להוריד?

                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלוש
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @Tיו_
                https://send.magicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c@@@@35e1e3c52/view
                להוריד @

                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכאלושמ מיכאלוש

                  @Tיו_
                  https://send.magicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c@@@@35e1e3c52/view
                  להוריד @

                  T מנותק
                  T מנותק
                  Tיו_
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @מיכאלוש כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                  @Tיו_
                  https://send.magicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c@@@@35e1e3c52/view
                  להוריד @

                  יישרכוח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלוש
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
                    #12

                    עברית ל Multi image kitchen

                    קובץ לשינוי השפה לעברית קרדיט על התרגום לגוגל... אני בקושי שיפצתי את מה שהוא תרגם
                    462cd127-2acf-40aa-a33f-1447046497dc-1037.lng
                    להכניס לנתיב MIK_v4.0\bin\language
                    ולשנות את השם ל 1037.lng

                    eb32ad9f-f986-4daa-8739-b1de7db5a8b2-image.png

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מיכאלושמ מיכאלוש

                      עברית ל Multi image kitchen

                      קובץ לשינוי השפה לעברית קרדיט על התרגום לגוגל... אני בקושי שיפצתי את מה שהוא תרגם
                      462cd127-2acf-40aa-a33f-1447046497dc-1037.lng
                      להכניס לנתיב MIK_v4.0\bin\language
                      ולשנות את השם ל 1037.lng

                      eb32ad9f-f986-4daa-8739-b1de7db5a8b2-image.png

                      T מנותק
                      T מנותק
                      Tיו_
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מיכאלוש כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                      עברית ל Multi image kitchen

                      קובץ לשינוי השפה לעברית קרדיט על התרגום לגוגל...
                      5a5eac3f-c386-4b98-b253-acd54d2e0d8c-1037.lng
                      להכניס לנתיב MIK_v4.0\bin\language
                      ולשנות את השם ל 1037.lng

                      eb32ad9f-f986-4daa-8739-b1de7db5a8b2-image.png

                      אלוףףףףףףףףףף

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אפרים ד

                        Multi image kitchen
                        כלי מעולה לעריכת קבצי system.img vendor.img
                        קרדיט ל@מיכאלוש על עברית
                        זה הקישור בתוך הפורום
                        MIK_v4.0.7z.002
                        MIK_v4.0.7z.001
                        וזה המקור
                        Mik

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אפרים ד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרים ד
                        #14

                        תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                        זה הקישור בתוך הפורום
                        MIK_v4.0.7z.002
                        MIK_v4.0.7z.001

                        א D 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • א אפרים ד

                          תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                          זה הקישור בתוך הפורום
                          MIK_v4.0.7z.002
                          MIK_v4.0.7z.001

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני אני אני
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @אפרים-ד
                          מה זה הסיומת של הקבצים הזו? (יש אותה גם ב np manager)

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אני אני אני

                            @אפרים-ד
                            מה זה הסיומת של הקבצים הזו? (יש אותה גם ב np manager)

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אפרים ד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @אני-אני-אני 2 חלקי zip
                            אפשר לפתוח עם 7zip במחשב אולי גם עם rar
                            או zarchiver.apk באנדרואיד

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אפרים ד

                              @אני-אני-אני 2 חלקי zip
                              אפשר לפתוח עם 7zip במחשב אולי גם עם rar
                              או zarchiver.apk באנדרואיד

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אני אני אני
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @אפרים-ד
                              חידשת לי, תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אפרים ד

                                Multi image kitchen
                                כלי מעולה לעריכת קבצי system.img vendor.img
                                קרדיט ל@מיכאלוש על עברית
                                זה הקישור בתוך הפורום
                                MIK_v4.0.7z.002
                                MIK_v4.0.7z.001
                                וזה המקור
                                Mik

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אני יודע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @אפרים-ד אפשר קישור להורדה שעובד באתרוג ?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אפרים ד

                                  תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                                  זה הקישור בתוך הפורום
                                  MIK_v4.0.7z.002
                                  MIK_v4.0.7z.001

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  danidani
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @אפרים-ד כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                                  @אפרים-ד
                                  אני לא יכול לערוך את הפוסט הראשון
                                  תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                                  זה הקישור בתוך הפורום
                                  MIK_v4.0.7z.002
                                  MIK_v4.0.7z.001

                                  מה זה התוכנה בעצמה כי זה לא עובד לי?

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • D danidani

                                    @אפרים-ד כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                                    @אפרים-ד
                                    אני לא יכול לערוך את הפוסט הראשון
                                    תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                                    זה הקישור בתוך הפורום
                                    MIK_v4.0.7z.002
                                    MIK_v4.0.7z.001

                                    מה זה התוכנה בעצמה כי זה לא עובד לי?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אפרים ד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @danidani אצלי זה עובד!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אפרים ד

                                      Multi image kitchen
                                      כלי מעולה לעריכת קבצי system.img vendor.img
                                      קרדיט ל@מיכאלוש על עברית
                                      זה הקישור בתוך הפורום
                                      MIK_v4.0.7z.002
                                      MIK_v4.0.7z.001
                                      וזה המקור
                                      Mik

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמעון pc
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @אפרים-ד ערכת וצרבת ועבד לך טוב?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שמעון pc

                                        @אפרים-ד ערכת וצרבת ועבד לך טוב?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אפרים ד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @שמעון-pc כן כמובן
                                        (אני לא מעלה דברים סתם)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • כ כ"ק התייחס לנושא זה ב
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          sk
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          תוכנה מדהימה אין כאלו דברים פותח וסוגר בשניות ונצרב טוב
                                          אלפי תודות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • למה באתיל למה באתי התייחס לנושא זה ב
                                          • מ משה הישראלי התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר