דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. הפורום למפתחים
  4. שיתוף | עריכת system.img

שיתוף | עריכת system.img

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום למפתחים
23 פוסטים 12 כותבים 1.9k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אני אני אני

    @אפרים-ד
    נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין
    אגב יש לך משהו לאנדרואיד יותר גבוה ?

    A0533057932A מנותק
    A0533057932A מנותק
    A0533057932
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @אני-אני-אני כתב בשיתוף | עריכת system.img:

    נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין

    בדרך כלל הפורום ההוא מחייב רישום אליו לפני שניתן להוריד קבצים

    FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אני אני אני

      @אפרים-ד
      נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין
      אגב יש לך משהו לאנדרואיד יותר גבוה ?

      אליר325000א מנותק
      אליר325000א מנותק
      אליר325000
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @אני-אני-אני מה הכוונה יותר גבוה? תפרק את הסופר ויהיה לך סיסטם..

      (-/;)

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A0533057932A A0533057932

        @אני-אני-אני כתב בשיתוף | עריכת system.img:

        נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין

        בדרך כלל הפורום ההוא מחייב רישום אליו לפני שניתן להוריד קבצים

        FSHLOMOF מנותק
        FSHLOMOF מנותק
        FSHLOMO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @A0533057932 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

        @אני-אני-אני כתב בשיתוף | עריכת system.img:

        נשמע נחמד רק שהקישור (ב 4pda ) לא תקין

        בדרך כלל הפורום ההוא מחייב רישום אליו לפני שניתן להוריד קבצים

        יש לך חשבון אולי שם ותוכל להעלות את זה לטובת הפורום?

        tisotbzol@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          עוד רגע מסיים לעלות
          https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          FSHLOMOF T 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • מישהו12מ מישהו12

            עוד רגע מסיים לעלות
            https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

            FSHLOMOF מנותק
            FSHLOMOF מנותק
            FSHLOMO
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי FSHLOMO
            #7

            לא ממש עובד
            1725bbca-4e9e-4c6c-bc7d-e7869980cbfd-image.png

            tisotbzol@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אליר325000א אליר325000

              @אני-אני-אני מה הכוונה יותר גבוה? תפרק את הסופר ויהיה לך סיסטם..

              א מנותק
              א מנותק
              אני אני אני
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @אליר325000 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

              מה הכוונה יותר גבוה? תפרק את הסופר ויהיה לך סיסטם..

              היה כתוב שזה תומך עד אנדרואיד 10

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מישהו12מ מישהו12

                עוד רגע מסיים לעלות
                https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

                T מנותק
                T מנותק
                Tיו_
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @מישהו12 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                עוד רגע מסיים לעלות
                https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

                אני לא מצליח להוריד?

                מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T Tיו_

                  @מישהו12 כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                  עוד רגע מסיים לעלות
                  https://send.ma*********************************8gicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c35e1e3c52/view

                  אני לא מצליח להוריד?

                  מיכאלושמ מנותק
                  מיכאלושמ מנותק
                  מיכאלוש
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @Tיו_
                  https://send.magicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c@@@@35e1e3c52/view
                  להוריד @

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיכאלושמ מיכאלוש

                    @Tיו_
                    https://send.magicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c@@@@35e1e3c52/view
                    להוריד @

                    T מנותק
                    T מנותק
                    Tיו_
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @מיכאלוש כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                    @Tיו_
                    https://send.magicode.me/send-file/file/bf6dba3af0bc7f1cb6c8936e7831c4c@@@@35e1e3c52/view
                    להוריד @

                    יישרכוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלוש
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
                      #12

                      עברית ל Multi image kitchen

                      קובץ לשינוי השפה לעברית קרדיט על התרגום לגוגל... אני בקושי שיפצתי את מה שהוא תרגם
                      462cd127-2acf-40aa-a33f-1447046497dc-1037.lng
                      להכניס לנתיב MIK_v4.0\bin\language
                      ולשנות את השם ל 1037.lng

                      eb32ad9f-f986-4daa-8739-b1de7db5a8b2-image.png

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מיכאלושמ מיכאלוש

                        עברית ל Multi image kitchen

                        קובץ לשינוי השפה לעברית קרדיט על התרגום לגוגל... אני בקושי שיפצתי את מה שהוא תרגם
                        462cd127-2acf-40aa-a33f-1447046497dc-1037.lng
                        להכניס לנתיב MIK_v4.0\bin\language
                        ולשנות את השם ל 1037.lng

                        eb32ad9f-f986-4daa-8739-b1de7db5a8b2-image.png

                        T מנותק
                        T מנותק
                        Tיו_
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @מיכאלוש כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                        עברית ל Multi image kitchen

                        קובץ לשינוי השפה לעברית קרדיט על התרגום לגוגל...
                        5a5eac3f-c386-4b98-b253-acd54d2e0d8c-1037.lng
                        להכניס לנתיב MIK_v4.0\bin\language
                        ולשנות את השם ל 1037.lng

                        eb32ad9f-f986-4daa-8739-b1de7db5a8b2-image.png

                        אלוףףףףףףףףףף

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אפרים ד

                          Multi image kitchen
                          כלי מעולה לעריכת קבצי system.img vendor.img
                          קרדיט ל@מיכאלוש על עברית
                          זה הקישור בתוך הפורום
                          MIK_v4.0.7z.002
                          MIK_v4.0.7z.001
                          וזה המקור
                          Mik

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אפרים ד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרים ד
                          #14

                          תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                          זה הקישור בתוך הפורום
                          MIK_v4.0.7z.002
                          MIK_v4.0.7z.001

                          א D 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • א אפרים ד

                            תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                            זה הקישור בתוך הפורום
                            MIK_v4.0.7z.002
                            MIK_v4.0.7z.001

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני אני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אפרים-ד
                            מה זה הסיומת של הקבצים הזו? (יש אותה גם ב np manager)

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אני אני אני

                              @אפרים-ד
                              מה זה הסיומת של הקבצים הזו? (יש אותה גם ב np manager)

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אפרים ד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @אני-אני-אני 2 חלקי zip
                              אפשר לפתוח עם 7zip במחשב אולי גם עם rar
                              או zarchiver.apk באנדרואיד

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אפרים ד

                                @אני-אני-אני 2 חלקי zip
                                אפשר לפתוח עם 7zip במחשב אולי גם עם rar
                                או zarchiver.apk באנדרואיד

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אני אני אני
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @אפרים-ד
                                חידשת לי, תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אפרים ד

                                  Multi image kitchen
                                  כלי מעולה לעריכת קבצי system.img vendor.img
                                  קרדיט ל@מיכאלוש על עברית
                                  זה הקישור בתוך הפורום
                                  MIK_v4.0.7z.002
                                  MIK_v4.0.7z.001
                                  וזה המקור
                                  Mik

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אני יודע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @אפרים-ד אפשר קישור להורדה שעובד באתרוג ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אפרים ד

                                    תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                                    זה הקישור בתוך הפורום
                                    MIK_v4.0.7z.002
                                    MIK_v4.0.7z.001

                                    D מנותק
                                    D מנותק
                                    danidani
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @אפרים-ד כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                                    @אפרים-ד
                                    אני לא יכול לערוך את הפוסט הראשון
                                    תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                                    זה הקישור בתוך הפורום
                                    MIK_v4.0.7z.002
                                    MIK_v4.0.7z.001

                                    מה זה התוכנה בעצמה כי זה לא עובד לי?

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • D danidani

                                      @אפרים-ד כתב בשיתוף | עריכת system.img:

                                      @אפרים-ד
                                      אני לא יכול לערוך את הפוסט הראשון
                                      תודה רבה ל@מיכאלוש על עברית
                                      זה הקישור בתוך הפורום
                                      MIK_v4.0.7z.002
                                      MIK_v4.0.7z.001

                                      מה זה התוכנה בעצמה כי זה לא עובד לי?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אפרים ד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @danidani אצלי זה עובד!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אפרים ד

                                        Multi image kitchen
                                        כלי מעולה לעריכת קבצי system.img vendor.img
                                        קרדיט ל@מיכאלוש על עברית
                                        זה הקישור בתוך הפורום
                                        MIK_v4.0.7z.002
                                        MIK_v4.0.7z.001
                                        וזה המקור
                                        Mik

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמעון pc
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @אפרים-ד ערכת וצרבת ועבד לך טוב?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שמעון pc

                                          @אפרים-ד ערכת וצרבת ועבד לך טוב?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אפרים ד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @שמעון-pc כן כמובן
                                          (אני לא מעלה דברים סתם)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • כ כ"ק התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר