בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום
-
@קצלנבוגן מצאתי זה הקישור https://he.aliexpress.com/item/1005004502189782.html?pdp_npi=2%40dis!ILS!₪260.25!₪208.21!!!!!%40211b43e416937759413454899e1c4d!12000032311620518!btf&_t=pvid%3A229378c8-ed0a-4621-b557-bd05497805b0&spm=a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2isr
מישהו יכול לעזור לי@מיכאל-ליבוביץ תוכל לנסות להכשיר לבד
בעזרת המדריכים כאן בפורום
אם אתה לא רוצה לנסות לבד אוכל להכשיר לך בתשלום בעז''ה -
@מיכאל-ליבוביץ תוכל לנסות להכשיר לבד
בעזרת המדריכים כאן בפורום
אם אתה לא רוצה לנסות לבד אוכל להכשיר לך בתשלום בעז''ה@שמעון-pc אני באיזור בני ברק איפה אוכל לפגוש אותך?
-
@מיכאל-ליבוביץ אשמח אם תפרט את סוג המכשיר דרך ליצירת קשר
-
@מיכאל-ליבוביץ אתה יכול לישתמש בזה.
-
@שמעון-pc עדיין יש לי בעיה עם כל ה ADB לא הצלחתי להבין או שהמחשב שלי לא נתן לי להתקין
אם תוכל לעזור לי בזה אני מקווה שאוכל להסתדר

-
@שמעון-pc עדיין יש לי בעיה עם כל ה ADB לא הצלחתי להבין או שהמחשב שלי לא נתן לי להתקין
אם תוכל לעזור לי בזה אני מקווה שאוכל להסתדר

-
@מיכאל-ליבוביץ תוכל להוריד adb מכאן
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
-
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
@מיכאל-ליבוביץ כמו שורת הפקודה
-
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
-
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
@מיכאל-ליבוביץ אז אם כן עשיתי בדיוק כמו שמופיע איפה שאמרתם לי אבל בנגן מופיע לי באנגלית למכשיר אין גישה לבעלי המכשיר מה אני אמור לעשות
-
@מיכאל-ליבוביץ אז אם כן עשיתי בדיוק כמו שמופיע איפה שאמרתם לי אבל בנגן מופיע לי באנגלית למכשיר אין גישה לבעלי המכשיר מה אני אמור לעשות
@מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
@מיכאל-ליבוביץ אז אם כן עשיתי בדיוק כמו שמופיע איפה שאמרתם לי אבל בנגן מופיע לי באנגלית למכשיר אין גישה לבעלי המכשיר מה אני אמור לעשות
אני מדבר על האפליקציה החדשה
-
@מיכאל-ליבוביץ אז אם כן עשיתי בדיוק כמו שמופיע איפה שאמרתם לי אבל בנגן מופיע לי באנגלית למכשיר אין גישה לבעלי המכשיר מה אני אמור לעשות
@מיכאל-ליבוביץ איפה מופיע?
באפליקציה?
אתה צריך לפתוח במכשיר ניפוי באגים ולהריץ את הפקודות שכתוב במדריך להתקנת האפליקציה
ואז יש לאפליקציה גישה לניהול מכשיר -
@מיכאל-ליבוביץ איפה מופיע?
באפליקציה?
אתה צריך לפתוח במכשיר ניפוי באגים ולהריץ את הפקודות שכתוב במדריך להתקנת האפליקציה
ואז יש לאפליקציה גישה לניהול מכשיר@שמעון-pc זה מה שעשיתי ועדיין כותב לי למכשיר אין גישה...
-
@שמעון-pc זה מה שעשיתי ועדיין כותב לי למכשיר אין גישה...
@מיכאל-ליבוביץ אם כך אז תכתוב כבר בפוסט של לא-מתייאש
הוא כתב את האפליקציה -
@מיכאל-ליבוביץ אם כך אז תכתוב כבר בפוסט של לא-מתייאש
הוא כתב את האפליקציה@שמעון-pc יש לי הרגשה שזה לא קשור אליו אלה יותר למשהו שלא עשיתי נכון אני לא יודע מה?...
-
@שמעון-pc יש לי הרגשה שזה לא קשור אליו אלה יותר למשהו שלא עשיתי נכון אני לא יודע מה?...
@מיכאל-ליבוביץ אולי תסביר לי את שלב 3 ו5 יותר מפורט ממנו?
-
@מיכאל-ליבוביץ אולי תסביר לי את שלב 3 ו5 יותר מפורט ממנו?
@מיכאל-ליבוביץ ב3 אתה צריך להיכנס להגדרות/אודות ושם ללחוץ 7 פעמים על גרסת תוכנת build ויפתח לך מצב מפתחים אח''כ תחזור להגדרות ותלחץ שם על אפשרויות למפתחים
ושם על הפעל ניפוי באגים
בשלב 5 פשוט תעתיק את הפקודה לadb ואנטר
ואם בנגן קופצת התראה על ניפוי באגים תאשר -
@מיכאל-ליבוביץ ב3 אתה צריך להיכנס להגדרות/אודות ושם ללחוץ 7 פעמים על גרסת תוכנת build ויפתח לך מצב מפתחים אח''כ תחזור להגדרות ותלחץ שם על אפשרויות למפתחים
ושם על הפעל ניפוי באגים
בשלב 5 פשוט תעתיק את הפקודה לadb ואנטר
ואם בנגן קופצת התראה על ניפוי באגים תאשר@שמעון-pc אז עשיתי נכון ... הגשתי למפתח בקשה... בכל מקרה תודה רבה על המסירות שלך אין עליך לילה טוב.....
-
@שמעון-pc אז עשיתי נכון ... הגשתי למפתח בקשה... בכל מקרה תודה רבה על המסירות שלך אין עליך לילה טוב.....
@מיכאל-ליבוביץ גם לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות