בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום
-
האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...
@מיכאל-ליבוביץ אשמח אם תפרט את סוג המכשיר דרך ליצירת קשר
-
@מיכאל-ליבוביץ אשמח אם תפרט את סוג המכשיר דרך ליצירת קשר
@אליר325000 מדובר בנגן אנדרואיד מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1 אם אפשרי להעביר לך את המכשיר זה יוכל להיות יותר טוב... אין לי כ"כ ידע בכל הדברים האלה....
-
@אליר325000 מדובר בנגן אנדרואיד מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1 אם אפשרי להעביר לך את המכשיר זה יוכל להיות יותר טוב... אין לי כ"כ ידע בכל הדברים האלה....
@מיכאל-ליבוביץ תביא קישור לנגן ואראה אם אוכל לעזור לך
-
@אליר325000 מדובר בנגן אנדרואיד מאלי אקספרס אנדרואיד 8.1 אם אפשרי להעביר לך את המכשיר זה יוכל להיות יותר טוב... אין לי כ"כ ידע בכל הדברים האלה....
@מיכאל-ליבוביץ סבבה, תן לי דרך ליצור איתך קשר
-
@מיכאל-ליבוביץ סבבה, תן לי דרך ליצור איתך קשר
@אליר325000 M80858085C...
-
@מיכאל-ליבוביץ תביא קישור לנגן ואראה אם אוכל לעזור לך
תביא קישור לנגן ואראה אם אוכל לעזור לך
-
תביא קישור לנגן ואראה אם אוכל לעזור לך
@קצלנבוגן לא מוצא את הקישור אני גר בבני ברק מצידי אני מעדיף גם שתטפלו בזה פיזית בנגן עצמו כמובן בתשלום
-
@קצלנבוגן לא מוצא את הקישור אני גר בבני ברק מצידי אני מעדיף גם שתטפלו בזה פיזית בנגן עצמו כמובן בתשלום
@מיכאל-ליבוביץ
תשלח תמונה של הנגן -
@קצלנבוגן לא מוצא את הקישור אני גר בבני ברק מצידי אני מעדיף גם שתטפלו בזה פיזית בנגן עצמו כמובן בתשלום
-
@קצלנבוגן מצאתי זה הקישור https://he.aliexpress.com/item/1005004502189782.html?pdp_npi=2%40dis!ILS!₪260.25!₪208.21!!!!!%40211b43e416937759413454899e1c4d!12000032311620518!btf&_t=pvid%3A229378c8-ed0a-4621-b557-bd05497805b0&spm=a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2isr
מישהו יכול לעזור לי -
@קצלנבוגן מצאתי זה הקישור https://he.aliexpress.com/item/1005004502189782.html?pdp_npi=2%40dis!ILS!₪260.25!₪208.21!!!!!%40211b43e416937759413454899e1c4d!12000032311620518!btf&_t=pvid%3A229378c8-ed0a-4621-b557-bd05497805b0&spm=a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2isr
מישהו יכול לעזור לי@מיכאל-ליבוביץ תוכל לנסות להכשיר לבד
בעזרת המדריכים כאן בפורום
אם אתה לא רוצה לנסות לבד אוכל להכשיר לך בתשלום בעז''ה -
@מיכאל-ליבוביץ תוכל לנסות להכשיר לבד
בעזרת המדריכים כאן בפורום
אם אתה לא רוצה לנסות לבד אוכל להכשיר לך בתשלום בעז''ה@שמעון-pc אני באיזור בני ברק איפה אוכל לפגוש אותך?
-
@מיכאל-ליבוביץ אשמח אם תפרט את סוג המכשיר דרך ליצירת קשר
-
@מיכאל-ליבוביץ אתה יכול לישתמש בזה.
-
@שמעון-pc עדיין יש לי בעיה עם כל ה ADB לא הצלחתי להבין או שהמחשב שלי לא נתן לי להתקין
אם תוכל לעזור לי בזה אני מקווה שאוכל להסתדר

-
@שמעון-pc עדיין יש לי בעיה עם כל ה ADB לא הצלחתי להבין או שהמחשב שלי לא נתן לי להתקין
אם תוכל לעזור לי בזה אני מקווה שאוכל להסתדר

-
@מיכאל-ליבוביץ תוכל להוריד adb מכאן
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
-
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
@מיכאל-ליבוביץ כמו שורת הפקודה
-
@שמעון-pc האם ה ADB שכולם מדברים עליו אמור להיראות כמו תוכנה או כמו שורת הפקודה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות