מה זה תיוג? להסבר המלא כנסו>>>
-
אמרו לכם לתייג? רוצים לדעת מה זה? אז בבקשה.
כשרוצים שמשתמש מסויים יקבל התראה על תגובה ששלחתם לו, או על עזרה שאתם מבקשים ממנו, תוכלו לעשות זאת ע"י הוספת @ לפני שם המשתמש. לדוגמא: @מתחיל-מומחה ותראו שהצבע הפך לכחול, ובכך המשתמש יקבל התראה.
שימו לב באם למשתמש יש שם עם 2 מילים, הכניסו מקף כזה - בין מילה למילה ללא רווח, וכן אם אתם רוצים לתייג משתמש באמצע מילה כמו "ש@מתחיל-מומחה" וכד', אתם חייבים להכניס רווח בין האות לכרוכית (שטרודל @) כך שיצא "ש @מתחיל-מומחה" וכו'.
לחילופין, לחיצה על 'תגובה' הקטן המופיע בתחתית כל פוסט תתייג את המשתמש באופן אוטומטי.למדריך המלא לשימוש בפורום, כנסו>>>
-
ר רפאל vnkl התייחס לנושא זה ב
-
ר רפאל vnkl התייחס לנושא זה ב
-
ש שוקי סגל התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות