בקשת מידע | שינוי התפריט בנוקיה 225
-
קניתי נוקיה 225 תומך כשר אבל הסמלים של כל האפליקציות נשארו על המסך יש למישהו מושג אם שייך למחוק אותם
@ידו-בכול כתב בבקשת מידע | שינוי התפריט בנוקיה 225:
קניתי נוקיה 225 תומך כשר אבל הסמלים של כל האפליקציות נשארו על המסך יש למישהו מושג אם שייך למחוק אותם
לא
אפשר לצרוב גרסה מחדש -
@ידו-בכול כתב בבקשת מידע | שינוי התפריט בנוקיה 225:
קניתי נוקיה 225 תומך כשר אבל הסמלים של כל האפליקציות נשארו על המסך יש למישהו מושג אם שייך למחוק אותם
לא
אפשר לצרוב גרסה מחדש@זונדל-גרנד איפה אפשר לצרוב אני רוצה שהנגן והמצלמה ישארו
-
@זונדל-גרנד איפה אפשר לצרוב אני רוצה שהנגן והמצלמה ישארו
@ידו-בכול כתב בבקשת מידע | שינוי התפריט בנוקיה 225:
@זונדל-גרנד איפה אפשר לצרוב אני רוצה שהנגן והמצלמה ישארו
בהרבה חנויות
אני בירושלים אם אתה צריך
בערך 30 שח -
@ידו-בכול כתב בבקשת מידע | שינוי התפריט בנוקיה 225:
@זונדל-גרנד איפה אפשר לצרוב אני רוצה שהנגן והמצלמה ישארו
בהרבה חנויות
אני בירושלים אם אתה צריך
בערך 30 שח@זונדל-גרנד יש מידע על מישהו בפורום שאולי עושה בחינם משהו גרך המחשב אני בבני ברק
-
@זונדל-גרנד יש מידע על מישהו בפורום שאולי עושה בחינם משהו גרך המחשב אני בבני ברק
-
@ידו-בכול דידי פון זה מה שאני מכיר
ולא נראה לי שתמצא מישהו שיעשה לך בחינם@זונדל-גרנד דרך install_BEST אפשר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות