דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | התקנת WSA למחשב

בקשת מידע | התקנת WSA למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
67 פוסטים 4 כותבים 2.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איי וי

    היי אני רוצה להתקין WSA לווינדוס 11 אני צריך עזרה עברתי על מה שכתוב בפורום ולא יצאתי עם דברים ברורים

    ר מנותק
    ר מנותק
    רפאל vnkl
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @איי-וי אתה רוצה WSA פרוץ עם רוט וכו' או רגיל?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א מנותק
      א מנותק
      אני אני אני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      https://mitmachim.top/post/668644

      א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א אני אני אני

        https://mitmachim.top/post/668644

        א מנותק
        א מנותק
        איי וי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @אני-אני-אני אני רוצה לשאול כמה שאלות אני יתקין WSA אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?
        דבר שני שאני מנסה להתקין WSAזה כותב לצילום מסך 2023-08-02 160110.png י ככה

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איי וי

          @אני-אני-אני אני רוצה לשאול כמה שאלות אני יתקין WSA אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?
          דבר שני שאני מנסה להתקין WSAזה כותב לצילום מסך 2023-08-02 160110.png י ככה

          א מנותק
          א מנותק
          אני אני אני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

          אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?

          תצטרך שיהיה לך מספר לקבל אימות ב sms (אולי אפשר גם בשיחה קולית ואז זה יפתור לך את הבעיה אבל אני לא יודע איך זה היום כך שרק אחרי שתנסה תדע)

          @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

          דבר שני שאני מנסה להתקין WSA

          פשוט תסתכל בקישור ששלחתי לך

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אני אני אני

            @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

            אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?

            תצטרך שיהיה לך מספר לקבל אימות ב sms (אולי אפשר גם בשיחה קולית ואז זה יפתור לך את הבעיה אבל אני לא יודע איך זה היום כך שרק אחרי שתנסה תדע)

            @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

            דבר שני שאני מנסה להתקין WSA

            פשוט תסתכל בקישור ששלחתי לך

            א מנותק
            א מנותק
            איי וי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @אני-אני-אני תודה רבה זה באמצע להתקין ובקשר לווצאפ יש לי SMS יש לי כמה שאלות 1 אפשר מספר כשר
            2 האם אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב כי לי כמה סימים שפועלים מתוך סטיק ....

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איי וי

              @אני-אני-אני תודה רבה זה באמצע להתקין ובקשר לווצאפ יש לי SMS יש לי כמה שאלות 1 אפשר מספר כשר
              2 האם אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב כי לי כמה סימים שפועלים מתוך סטיק ....

              א מנותק
              א מנותק
              אני אני אני
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

              אפשר מספר כשר

              אם יש אפשרות באימות קולי אז כן

              @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

              אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב

              אתה יכול להתקין גם וואטסאפ עסקי
              אם קיים שכפול אפליקציות ב WSA אז תוכל לשכפל את שניהם ובעצם 4 וואטסאפים
              (לחילופין אתה יכול להשתמש בווטסאפים פרוצים שהם חתימות שונות)

              א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אני אני אני

                @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

                אפשר מספר כשר

                אם יש אפשרות באימות קולי אז כן

                @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

                אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב

                אתה יכול להתקין גם וואטסאפ עסקי
                אם קיים שכפול אפליקציות ב WSA אז תוכל לשכפל את שניהם ובעצם 4 וואטסאפים
                (לחילופין אתה יכול להשתמש בווטסאפים פרוצים שהם חתימות שונות)

                א מנותק
                א מנותק
                איי וי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @אני-אני-אני הפעלתי את WSA אני מנסה להוריד שם ווצאפ ואין שם ...צילום מסך 2023-08-02 164717.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אני אני אני

                  @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

                  אפשר מספר כשר

                  אם יש אפשרות באימות קולי אז כן

                  @איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

                  אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב

                  אתה יכול להתקין גם וואטסאפ עסקי
                  אם קיים שכפול אפליקציות ב WSA אז תוכל לשכפל את שניהם ובעצם 4 וואטסאפים
                  (לחילופין אתה יכול להשתמש בווטסאפים פרוצים שהם חתימות שונות)

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איי וי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @אני-אני-אניאשמח לעזרה

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איי וי

                    @אני-אני-אניאשמח לעזרה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אני אני אני
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @איי-וי
                    תתקין את החנות של apkpure עם התוכנה הזו
                    https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases

                    א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א אני אני אני

                      @איי-וי
                      תתקין את החנות של apkpure עם התוכנה הזו
                      https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איי וי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

                      apkpure

                      אשמח לקבל הסבר ברור אני מתקין את התוכנה ואז מה אני עושה בדיוק עם הקישור שהבאת? איך אני מתקין את זה ?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איי וי

                        @אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:

                        apkpure

                        אשמח לקבל הסבר ברור אני מתקין את התוכנה ואז מה אני עושה בדיוק עם הקישור שהבאת? איך אני מתקין את זה ?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אני אני אני
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @איי-וי
                        רוצה שליטה מרחוק?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אני אני אני

                          @איי-וי
                          תתקין את החנות של apkpure עם התוכנה הזו
                          https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איי וי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @אני-אני-אני זה מוריד כמו מסמך ....APKPure_v3.19.31_apkpure.com (2).apk

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איי וי

                            @אני-אני-אני זה מוריד כמו מסמך ....APKPure_v3.19.31_apkpure.com (2).apk

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איי וי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @איי-וי ומה תתקין לי בדיוק ?

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א איי וי

                              @איי-וי ומה תתקין לי בדיוק ?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אני אני אני
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @איי-וי
                              לא צריך סתכל פה
                              https://madrichim.ovh/topic/364/מדריך-הדרך-הכי-קלה-להתקנת-apk-בwsa-ישירות-מסייר-הקבצים-של-המחשב-כולל-סרטון-הדגמה

                              א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א אני אני אני

                                @איי-וי
                                לא צריך סתכל פה
                                https://madrichim.ovh/topic/364/מדריך-הדרך-הכי-קלה-להתקנת-apk-בwsa-ישירות-מסייר-הקבצים-של-המחשב-כולל-סרטון-הדגמה

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איי וי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @אני-אני-אני כתוב שם שזה רק אחרי שיש במחשב WSA סליחה על כל השאלות

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אני אני אני

                                  @איי-וי
                                  לא צריך סתכל פה
                                  https://madrichim.ovh/topic/364/מדריך-הדרך-הכי-קלה-להתקנת-apk-בwsa-ישירות-מסייר-הקבצים-של-המחשב-כולל-סרטון-הדגמה

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איי וי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @אני-אני-אני אין שם קישור להורדה של התוכנה............

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א איי וי

                                    @אני-אני-אני כתוב שם שזה רק אחרי שיש במחשב WSA סליחה על כל השאלות

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אני אני אני
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                                    #18

                                    @איי-וי
                                    את מה התקנת בדיוק ?
                                    למה לא התקנת את מה שהיה בפוסט ששלחתי לך קישור אליו ?
                                    https://apps.microsoft.com/store/detail/windows-subsystem-for-android™-with-amazon-appstore/9P3395VX91NR?hl=en-us&gl=us

                                    חפש "תת המערכת של"

                                    א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אני אני אני

                                      @איי-וי
                                      את מה התקנת בדיוק ?
                                      למה לא התקנת את מה שהיה בפוסט ששלחתי לך קישור אליו ?
                                      https://apps.microsoft.com/store/detail/windows-subsystem-for-android™-with-amazon-appstore/9P3395VX91NR?hl=en-us&gl=us

                                      חפש "תת המערכת של"

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איי וי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @אני-אני-אני אוקיי מצאתי תת מערכת מה הלאה ....
                                      אני רציתי ווצאפ להתקנה ואין את זה בתוכנה הזאת ...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אני אני אני

                                        @איי-וי
                                        את מה התקנת בדיוק ?
                                        למה לא התקנת את מה שהיה בפוסט ששלחתי לך קישור אליו ?
                                        https://apps.microsoft.com/store/detail/windows-subsystem-for-android™-with-amazon-appstore/9P3395VX91NR?hl=en-us&gl=us

                                        חפש "תת המערכת של"

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איי וי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @אני-אני-אני אני באמת מתנצל עם אי משגע אותך ....

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א איי וי

                                          @אני-אני-אני אני באמת מתנצל עם אי משגע אותך ....

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אני אני אני
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @איי-וי
                                          זה התוכנה
                                          זה איך להשתמש בה
                                          וזה חנות להורדת אפליקציות
                                          בהצלחה

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר