בקשת מידע | התקנת WSA למחשב
-
-
@אני-אני-אני אני רוצה לשאול כמה שאלות אני יתקין WSA אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?
דבר שני שאני מנסה להתקין WSAזה כותב ל
י ככה -
@אני-אני-אני אני רוצה לשאול כמה שאלות אני יתקין WSA אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?
דבר שני שאני מנסה להתקין WSAזה כותב ל
י ככה@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?
תצטרך שיהיה לך מספר לקבל אימות ב sms (אולי אפשר גם בשיחה קולית ואז זה יפתור לך את הבעיה אבל אני לא יודע איך זה היום כך שרק אחרי שתנסה תדע)
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
דבר שני שאני מנסה להתקין WSA
פשוט תסתכל בקישור ששלחתי לך
-
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אני יכול להתקין ווצאפ למחשב בלי סמרטפון ?
תצטרך שיהיה לך מספר לקבל אימות ב sms (אולי אפשר גם בשיחה קולית ואז זה יפתור לך את הבעיה אבל אני לא יודע איך זה היום כך שרק אחרי שתנסה תדע)
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
דבר שני שאני מנסה להתקין WSA
פשוט תסתכל בקישור ששלחתי לך
@אני-אני-אני תודה רבה זה באמצע להתקין ובקשר לווצאפ יש לי SMS יש לי כמה שאלות 1 אפשר מספר כשר
2 האם אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב כי לי כמה סימים שפועלים מתוך סטיק .... -
@אני-אני-אני תודה רבה זה באמצע להתקין ובקשר לווצאפ יש לי SMS יש לי כמה שאלות 1 אפשר מספר כשר
2 האם אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב כי לי כמה סימים שפועלים מתוך סטיק ....@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אפשר מספר כשר
אם יש אפשרות באימות קולי אז כן
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב
אתה יכול להתקין גם וואטסאפ עסקי
אם קיים שכפול אפליקציות ב WSA אז תוכל לשכפל את שניהם ובעצם 4 וואטסאפים
(לחילופין אתה יכול להשתמש בווטסאפים פרוצים שהם חתימות שונות) -
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אפשר מספר כשר
אם יש אפשרות באימות קולי אז כן
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב
אתה יכול להתקין גם וואטסאפ עסקי
אם קיים שכפול אפליקציות ב WSA אז תוכל לשכפל את שניהם ובעצם 4 וואטסאפים
(לחילופין אתה יכול להשתמש בווטסאפים פרוצים שהם חתימות שונות)@אני-אני-אני הפעלתי את WSA אני מנסה להוריד שם ווצאפ ואין שם ...

-
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אפשר מספר כשר
אם יש אפשרות באימות קולי אז כן
@איי-וי כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
אפשר לעשות כמה מספרים לווצאפ למחשב
אתה יכול להתקין גם וואטסאפ עסקי
אם קיים שכפול אפליקציות ב WSA אז תוכל לשכפל את שניהם ובעצם 4 וואטסאפים
(לחילופין אתה יכול להשתמש בווטסאפים פרוצים שהם חתימות שונות) -
@איי-וי
תתקין את החנות של apkpure עם התוכנה הזו
https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases -
@איי-וי
תתקין את החנות של apkpure עם התוכנה הזו
https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases@אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
apkpure
אשמח לקבל הסבר ברור אני מתקין את התוכנה ואז מה אני עושה בדיוק עם הקישור שהבאת? איך אני מתקין את זה ?
-
@אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | התקנת WSA למחשב:
apkpure
אשמח לקבל הסבר ברור אני מתקין את התוכנה ואז מה אני עושה בדיוק עם הקישור שהבאת? איך אני מתקין את זה ?
-
@איי-וי
תתקין את החנות של apkpure עם התוכנה הזו
https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases@אני-אני-אני זה מוריד כמו מסמך ....APKPure_v3.19.31_apkpure.com (2).apk
-
@אני-אני-אני זה מוריד כמו מסמך ....APKPure_v3.19.31_apkpure.com (2).apk
-
-
@אני-אני-אני כתוב שם שזה רק אחרי שיש במחשב WSA סליחה על כל השאלות
-
@אני-אני-אני אין שם קישור להורדה של התוכנה............
-
@אני-אני-אני כתוב שם שזה רק אחרי שיש במחשב WSA סליחה על כל השאלות
@איי-וי
את מה התקנת בדיוק ?
למה לא התקנת את מה שהיה בפוסט ששלחתי לך קישור אליו ?
https://apps.microsoft.com/store/detail/windows-subsystem-for-android
-with-amazon-appstore/9P3395VX91NR?hl=en-us&gl=usחפש "תת המערכת של"
-
@איי-וי
את מה התקנת בדיוק ?
למה לא התקנת את מה שהיה בפוסט ששלחתי לך קישור אליו ?
https://apps.microsoft.com/store/detail/windows-subsystem-for-android
-with-amazon-appstore/9P3395VX91NR?hl=en-us&gl=usחפש "תת המערכת של"
@אני-אני-אני אוקיי מצאתי תת מערכת מה הלאה ....
אני רציתי ווצאפ להתקנה ואין את זה בתוכנה הזאת ... -
@איי-וי
את מה התקנת בדיוק ?
למה לא התקנת את מה שהיה בפוסט ששלחתי לך קישור אליו ?
https://apps.microsoft.com/store/detail/windows-subsystem-for-android
-with-amazon-appstore/9P3395VX91NR?hl=en-us&gl=usחפש "תת המערכת של"
@אני-אני-אני אני באמת מתנצל עם אי משגע אותך ....
-
@אני-אני-אני אני באמת מתנצל עם אי משגע אותך ....
-
@אני-אני-אני הוא כותב

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות