הכשרת יאנג
-
@יוני אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול גם לי לא עובד אשמח אם תעדכן מה עשיתה בסוף תודה רבה
אני ג"כ מחכה לעזרה מהמומחים...
@הבוס-הגדול אין לי הסבר למה זה לא נקלט לכם הקובץ.
אולי זה משהוא בהרשאות...
אינני יודע.
מה שכן תמיד תוכלו להתקין גירסא מחדש והכל יחזור -
@הבוס-הגדול אין לי הסבר למה זה לא נקלט לכם הקובץ.
אולי זה משהוא בהרשאות...
אינני יודע.
מה שכן תמיד תוכלו להתקין גירסא מחדש והכל יחזור@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול אין לי הסבר למה זה לא נקלט לכם הקובץ.
אולי זה משהוא בהרשאות...
אינני יודע.
מה שכן תמיד תוכלו להתקין גירסא מחדש והכל יחזורכוונתך להתקנת כל הפלאפון מחדש?
-
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול אין לי הסבר למה זה לא נקלט לכם הקובץ.
אולי זה משהוא בהרשאות...
אינני יודע.
מה שכן תמיד תוכלו להתקין גירסא מחדש והכל יחזורכוונתך להתקנת כל הפלאפון מחדש?
@הבוס-הגדול כן

-
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
system/bin/wpa_supplicant
זה בטוח הולך בתיקיה הזאת? system/bin/wpa_supplicant
-
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
system/bin/wpa_supplicant
זה בטוח הולך בתיקיה הזאת? system/bin/wpa_supplicant
-
-
אכן זה עניין של הרשאות, במאפייני הקובץ תן הרשאות מלאות - תקליד 777 או תבחר ידנית הכל.
מישהו יכול להעלות את אפליקציית הג'ימייל?
תודה!
אפשר לעשות את זה אולי עם הכלי הזה של שיתוף אפליקציות. -
פוסט זה נמחק!
-
@הבוס-הגדול
system/bin/wpa_supplicant
תגבה את הקובץ לפני שאתה מוחק שאחרי זה לא תתקע אם תרצה...@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול
system/bin/wpa_supplicant
תגבה את הקובץ לפני שאתה מוחק שאחרי זה לא תתקע אם תרצה...יש אפשרות לעשות אותו דבר כדי לנתק את הנתונים לנייד?
-
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול
system/bin/wpa_supplicant
תגבה את הקובץ לפני שאתה מוחק שאחרי זה לא תתקע אם תרצה...יש אפשרות לעשות אותו דבר כדי לנתק את הנתונים לנייד?
-
אני מתכוון שבאנדרויד כללי מדריכים חיפשתי ולא ממש הבנתי אם זה מתאים לינאג ופוקט או רק לאנדרויד 8 ומעלה וגם אם כן לא ממש הבנתי איך זה עובד תודה על ההיתיחסות
@שמולי אמר בהכשרת יאנג:
אני מתכוון שבאנדרויד כללי מדריכים חיפשתי ולא ממש הבנתי אם זה מתאים לינאג ופוקט או רק לאנדרויד 8 ומעלה וגם אם כן לא ממש הבנתי איך זה עובד תודה על ההיתיחסות
זה מתאים לכל אנדרואיד. בסה"כ צריך את ה adb ודריברים למכשיר שלך השאר פשוט תפעל לפי מה שכתוב שם.
-
@שמולי אמר בהכשרת יאנג:
אני מתכוון שבאנדרויד כללי מדריכים חיפשתי ולא ממש הבנתי אם זה מתאים לינאג ופוקט או רק לאנדרויד 8 ומעלה וגם אם כן לא ממש הבנתי איך זה עובד תודה על ההיתיחסות
זה מתאים לכל אנדרואיד. בסה"כ צריך את ה adb ודריברים למכשיר שלך השאר פשוט תפעל לפי מה שכתוב שם.
-
A aiib התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות