הכשרת יאנג
-
עד אאוטנט אשמח לדעת כיצד עושים זאת ע"י רוט.
@זלמן , תחסר לנו, אבל בהצלחה מרובה!@הבוס-הגדול מה אתה רוצה לדעת? לבטל את הוויפי?
-
@הבוס-הגדול מה אתה רוצה לדעת? לבטל את הוויפי?
-
@הבוס-הגדול אני אחפש לך על זה.
-
@הבוס-הגדול אני אחפש לך על זה.
-
@הבוס-הגדול אם לא תמצא דרך אז סתם ככה יש לך אוטנט במלא מקומות בארץ וזה ללא תשלום ... ראה פה: http://out-net.org/נקודות-ניתוק/
ודרך אגב חברה בעוד 7 דקות בשעה 2 בדיוק אני עומד לבצע קסם
שכל המחשבים שלכם יקפצו מ2 בלילה ל1..... -
@הבוס-הגדול http://forum.xda-developers.com/android/general/root-permanently-disable-wifi-t3057599
הסבר מסובך.
היה לי יותר קל. -
@הבוס-הגדול http://forum.xda-developers.com/android/general/root-permanently-disable-wifi-t3057599
הסבר מסובך.
היה לי יותר קל.@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול http://forum.xda-developers.com/android/general/root-permanently-disable-wifi-t3057599
הסבר מסובך.
היה לי יותר קל.כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה?
אדרבה, בא נראה מי ימצא את השיטה הקלה.
תודה רבה @שמואל ! -
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול http://forum.xda-developers.com/android/general/root-permanently-disable-wifi-t3057599
הסבר מסובך.
היה לי יותר קל.כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה?
אדרבה, בא נראה מי ימצא את השיטה הקלה.
תודה רבה @שמואל !@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
-
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
נו חברים, מי זוכר? מי יודע?
-
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
נו חברים, מי זוכר? מי יודע?
@הבוס-הגדול
system/bin/wpa_supplicant
תגבה את הקובץ לפני שאתה מוחק שאחרי זה לא תתקע אם תרצה... -
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
בדרך הזו יהיה יותר קשה להחזיר?
-
@שמואל אמר בהכשרת יאנג:
@הבוס-הגדול אמר בהכשרת יאנג:
כוונתך לומר שאתה עשית את זה בעבר בצורה יותר קלה
לא. יש קובץ שמוחקים וזה עושה את זה, אבל אני לא זוכר מהו...
בדרך הזו יהיה יותר קשה להחזיר?
-
למה אני לא מצליח להטעין את הפלאפון אלא רק דרך המחשב?
-
שתי שאלות בבקשה
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
איך אפשר לחסום אותו כדי שלא יעבוד עם סים לא כשר. - האם מספר ה IMEI הוא מקרי לחלוטין? (אחרי הפתיח שחייב להיות פתיח של כשר)
כלומר שאלתי, האם אין בעיה שיהיו 2 טלפונים עם מספר זהה?
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
-
שתי שאלות בבקשה
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
איך אפשר לחסום אותו כדי שלא יעבוד עם סים לא כשר. - האם מספר ה IMEI הוא מקרי לחלוטין? (אחרי הפתיח שחייב להיות פתיח של כשר)
כלומר שאלתי, האם אין בעיה שיהיו 2 טלפונים עם מספר זהה?
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
-
שתי שאלות בבקשה
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
איך אפשר לחסום אותו כדי שלא יעבוד עם סים לא כשר. - האם מספר ה IMEI הוא מקרי לחלוטין? (אחרי הפתיח שחייב להיות פתיח של כשר)
כלומר שאלתי, האם אין בעיה שיהיו 2 טלפונים עם מספר זהה?
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
-
שתי שאלות בבקשה
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
איך אפשר לחסום אותו כדי שלא יעבוד עם סים לא כשר. - האם מספר ה IMEI הוא מקרי לחלוטין? (אחרי הפתיח שחייב להיות פתיח של כשר)
כלומר שאלתי, האם אין בעיה שיהיו 2 טלפונים עם מספר זהה?
- החלפתי מספר IMEI והטלפון עובד עם סים כשר. אבל הוא עובד גם עם סים לא כשר.
-
@yoni אמר בהכשרת יאנג:
האם מספר ה IMEI הוא מקרי לחלוטין?
כן.
אולי הוועדה תעשה שינוי להבא בנושא זה, אבל כעת זה ככה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
