סקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.
-
@שלל יש משהו שאנשים לא מבינים והוא שמערכות המולטימדיה ברכב לא מתנהגות כמו אנדרואיד רגיל והדרך לחסום אותם היא בעצם סוג של קומבינה שנוצרה לאחר שמישהו שרף ע"ז שעות של ניסוי ותהייה עד שהוא הגיע לתוצאה מניחה את הדעת. בנוסף מערכות הרכב שונות מאחת לשנייה ומתנהגות אחרת ולכן קשה מאוד לחסום כך שאפילו תשלום של 250 ש"ח יחסית לעמל של החוסם נחשב לדעתי מוצדק. כמובן שאם היתה אפשרות לסבסד זה היה עדיף אבל יש כאן גם הרבה יצה"ר לאנשים לא לנתק שכן הזמנת טכנאי לבית לתיקון דברים לא עולה יותר זול... . נקודה למחשבה.
-
@avrasha צודק בהחלט!!!
מותר לנו להבין שזה כמו כל שירות שאנו רוצים לשלם עליו ולא קרה כלום. צריך לתת את הפרופורציות הנכונות לכסף.אגב, באופן כללי שמעתי מאדם גדול שחלק מהותי מבעיית הפינוק של דורנו היא ההבנה שהשתרשה שאנחנו עושים טובה למישהו כשאנו עושים דבר נכון. צריך לזכור באופן כללי: כשאתה נוהג נכון אתה עושה טובה רק לעצמך!!!
(אכן זה לא סותר שיש עניין לעודד חסימות ע"י סבסוד מחירים, במידת האפשר, כפי שכתבת. כי בכ"ז לא כולם שייכים להבנה הנ"ל, ואני לא רוצה שזה יהיה הדבר שימנע את החסימה שהיעדרה יכול להביא אנשים לתהומות שאח"כ קשה לעלות מהן. אבל אנשים רציניים צריכים להבין את זה ולאמץ את זה!!!)
-
@avrasha @שלל
מבחינה רעיונית אתם צודקים. אבל היצר הרע לא נרדם לרגע ואומר לבנאדם בחיוך: תחשוב שהוצאת 400 שח על המולטימדיה ועוד x שח על ההתקנה... אם עכשיו תוציא 250 שח על הסינון זה יצא xxxx שח! מאיפה הכסף? לך תדע מתי תמכור את האוטו? וגם, זה רכב והילדים ליידי... הא וגם אני חזק... וגם יצא שיר חדש ...
לצערינו הרב אנשים לא נופלים ביום אחד.
מי שעושה התקנה במחיר סימלי שכרו עצום בשמים.כן אפשר להגיד שאני עושה לך ב50 במקום 250 לשם שמים, ומי שיבין - יבין -
@מאיר-מאיר-מאיר מסכים איתכם לחלוטין. המטרה של מה שכתבתי היא רק להסביר מדוע הם לוקחים ע"ז 250 ש"ח ומדוע לא צריך להסתכל עליהן כעל שודדים או גנבים... כל מי שיסבסד או יתן שרות כזה בחינם שכרו רב בשמיים.
אני מעלה סתם רעיון אולי שמישהו ירים את הכפפה ויעשה משהו כמו מימון המונים כדי ללמוד את הנושא הזה של חסימות רכבים כמו שצריך ולהכשיר עוד ועוד אנשים שיעשו את זה. הציבור החרדי מונה כבר מאות אלפים וזה בושה שיש רק 2 אנשים שעושים את החסימה. -
@avrasha כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
@מאיר-מאיר-מאיר מסכים איתכם לחלוטין. המטרה של מה שכתבתי היא רק להסביר מדוע הם לוקחים ע"ז 250 ש"ח ומדוע לא צריך להסתכל עליהן כעל שודדים או גנבים... כל מי שיסבסד או יתן שרות כזה בחינם שכרו רב בשמיים.
אני מעלה סתם רעיון אולי שמישהו ירים את הכפפה ויעשה משהו כמו מימון המונים כדי ללמוד את הנושא הזה של חסימות רכבים כמו שצריך ולהכשיר עוד ועוד אנשים שיעשו את זה. הציבור החרדי מונה כבר מאות אלפים וזה בושה שיש רק 2 אנשים שעושים את החסימה.ר'@מיישה התחיל פרוייקט כזה. אני לא יודע איפה זה עומד אולי זה תקוע בגלל המלחמה
-
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
מבחינה רעיונית אתם צודקים. אבל היצר הרע לא נרדם לרגע ואומר לבנאדם בחיוך: תחשוב שהוצאת 400 שח על המולטימדיה ועוד x שח על ההתקנה... אם עכשיו תוציא 250 שח על הסינון זה יצא xxxx שח! מאיפה הכסף? לך תדע מתי תמכור את האוטו? וגם, זה רכב והילדים ליידי... הא וגם אני חזק... וגם יצא שיר חדש ...
לצערינו הרב אנשים לא נופלים ביום אחד.ע"ז מתאים הסיפור המפורסם "גם אתה צודק". כי אכן, כולם צודקים. זה צודק לגבות כסף, וזה צודק שגם כך בנאדם משלם מלא על מערכת, ויתכן שהוא ימנע מלחסום בעקבות עלות כזאת.
לכן אין תשובה אחת. וכל אחד יעשה את מה שיכול בכדי להרבות קדושה, ואין על אף אחד ח"ו טענות.
-
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
@avrasha כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
@מאיר-מאיר-מאיר מסכים איתכם לחלוטין. המטרה של מה שכתבתי היא רק להסביר מדוע הם לוקחים ע"ז 250 ש"ח ומדוע לא צריך להסתכל עליהן כעל שודדים או גנבים... כל מי שיסבסד או יתן שרות כזה בחינם שכרו רב בשמיים.
אני מעלה סתם רעיון אולי שמישהו ירים את הכפפה ויעשה משהו כמו מימון המונים כדי ללמוד את הנושא הזה של חסימות רכבים כמו שצריך ולהכשיר עוד ועוד אנשים שיעשו את זה. הציבור החרדי מונה כבר מאות אלפים וזה בושה שיש רק 2 אנשים שעושים את החסימה.ר'@מיישה התחיל פרוייקט כזה. אני לא יודע איפה זה עומד אולי זה תקוע בגלל המלחמה
הכדור ביידים של אאוטנט, נתתי להם רשימה של קרוב ל30 מתנדבים, הם עסוקים ב'אירגונים'...
-
עדיין צריך בירור:לא מובן במה זה שונה מכל הטכנאים למינהם שמעקרים רדיו וWIFI בחינם? גם זה וגם זה לוקח זמן.
למעשה נראה שההפך הוא הנכון.
בהשקעה חדפעמית אתה עושה גרסה וצורב אותה לכולם בטרחה מועטת. אבל ניתוק פיזי של רדיו וWIFI הוא טרחה גדולה יותר
ואם כן חוזרת השאלה :על מה גובים כל כך הרבה כסף? על "ההשקעה"? האם מדובר פה בעסק למטרות רווח חלילה?
-
@jack כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
עדיין צריך בירור:לא מובן במה זה שונה מכל הטכנאים למינהם שמעקרים רדיו וWIFI בחינם? גם זה וגם זה לוקח זמן.
למעשה נראה שההפך הוא הנכון.
בהשקעה חדפעמית אתה עושה גרסה וצורב אותה לכולם בטרחה מועטת. אבל ניתוק פיזי של רדיו וWIFI הוא טרחה גדולה יותר
ואם כן חוזרת השאלה :על מה גובים כל כך הרבה כסף? על "ההשקעה"? האם מדובר פה בעסק למטרות רווח חלילה?
אם אאוטנט לא נותנים לזה יד להכניס אחרים אולי להפעיל לחצים מכיוונים שונים.
חוץ מזה סתם שאלה, למה לא מתקינים את החסימה של נעט פרי לאנדראויד. זה בטח יותר חסום מכל מיני תוכנות ששמים על הרכב. פשוט וקל וחוסם את כל המערכת שלא יוכל לקלוט וייפיי וכל אינטרנט שאינו של נטפרי. -
@jack אתה כנראה לא קראת את הפוסט שלי. כתבתי שם בפרוש שזה לא לצרוב גירסה וזהו וכתבתי שם בפרוש שזאת קומבינה וכתבתי שם בפרוש שזה משהו שבשביל ללמוד אותו זה לוקח המון זמן ושכל מערכת של רכב מתנהגת אחרת. אני מציע לכל החכמים שחושבים שהם יודעים להתחיל להתעסק עם זה להתחיל לחסום לאנשים ואז הם יתחילו להבין במה מדובר. זה קל מאוד להכפיש ולא להבין שיש גם צד שני.
בא נראה אותך מתחיל בזה ואדרבה תספר לנו קצת את החוויות שלך מלחסום לאנשים כמה הצלחת וכמה שעות התעסקת עם זה.
גם אם מישהו החליט לעשות מזה כסף אני לא רואה בזה משהו רע. כמו שיש טכנאי שרות או כל דבר אחר כך יש מישהו שהחליט ללמוד את זה ולהתפרנס מזה.
אתה יכול להשאר עם המערכת הפשוטה שאיתה קנית את האוטו ואז אחד לא הכריח אותך לקנות מערכת שמצריכה ניתוק או שאתה יכול גם להשאר עם אינטרנט פרוץ וזאת הבחירה שלך.
מעניין שכאשר הבן אדם קונה את המערכת ומשלם למתקין אף אחד לא צועק חמס אבל כאשר צריך לשלם למנתק אז יש את צעקות החמס.הגישה הזאת שאני יקנה :
רכב שעלה לא מעט
מערכת שעלה הרבה
לשלם למתקין שגם עלה כסף
אבל לשלם לחסימה? מה פתאום?
תמיד יהיה פראייר ששרף ע"ז שעות שיעשה לי זאת גישה פסולה בעיקרה.כמובן שאם יש צדיקים שעושים זאת בהתנדבות אשריהם ואשרי חלקם וירבו כמותם בישראל אבל לצעוק חמס על מי ששרף ע"ז שעות ודורש ע"ז כסף זאת גישה מאוד פסולה בעיני.
ולסיכום אני חוזר ומדגיש: לא מדובר פה על העתקת גירסה וגמרנו או על ניתוק וויפי פיזי שלוקח רבע שעה וזהו . מערכות רכב זה עסק מסובך ומורכב שצריך בשבילו הרבה ידע ועמל ואני מצדיק כל בן אדם שיבוא וידרוש ע"ז תשלום.
זאת כמובן דעתי האישית וכל אחד יעשה מה שנראה לו העיקר לא להשמיץ -
@מיישה כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
הכדור ביידים של אאוטנט, נתתי להם רשימה של קרוב ל30 מתנדבים, הם עסוקים ב'אירגונים'...
הכדור לא צריך להיות בידיים של אף אחד חוץ ממך.
אם אתה יודע לחסום כמו שצריך ויש לך מתנדבים שעושים את זה אני סומך עליך שתמצא דרכים לפרסם את זה כך שלא יהיה אחד מעם ישראל שלא ידע על המתנדבים שלך שחוסמים רכבים וכל מי שירצה יוכל לבוא ולחסום. -
-
@avrasha כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
@מיישה כתב בסקר | סקר כמה אתה חושב שצריך לגבות על חסימת מערכת.:
הכדור ביידים של אאוטנט, נתתי להם רשימה של קרוב ל30 מתנדבים, הם עסוקים ב'אירגונים'...
הכדור לא צריך להיות בידיים של אף אחד חוץ ממך.
אם אתה יודע לחסום כמו שצריך ויש לך מתנדבים שעושים את זה אני סומך עליך שתמצא דרכים לפרסם את זה כך שלא יהיה אחד מעם ישראל שלא ידע על המתנדבים שלך שחוסמים רכבים וכל מי שירצה יוכל לבוא ולחסום.אני בסה"כ אברך כולל עם מעט דקות פנויות בשביל כך, עד הקמת מערך מתנדבים פרסום וכו' זה ממש רחוק, לכן רציתי שאאוטנט יקחו את זה, והם דווקא ממש רוצים, ולא נוחה דעתם כלל על המחיר ששני נציגים לוקחים כ"כ יקר.
לגבי הטענה שהם השקיעו וזכותם וכו' זה ממש נכון לגבי שאר הניתוקים, אך הניתוק ע"י קידס פלייס, הוא קלי קלות, והם לא פיתחו את האפליקצייה, כך שלקחת על התקנתה 250 ש"ח, זה קצת יקר, וכל המטרה שלי, היא להנגיש את החסימה הזו ב50 ש"ח שזה די והותר.