שיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?
-
ת'אמת לא הבנתי איך בודקים ...
-
@LEVI-H כתב בשיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?:
@1divid לא, אני הרגע בדקתי..
צודק טעות שלי אם לא כותבים את השם זה מראה שגיאה
-
ת'אמת לא הבנתי איך בודקים ...
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@LEVI-H כתב בשיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?:
לא חבל שאתם סתם נותנים לגיטימציה ע''מ שבחורים יסולקו מהישיבה???
למה למצוא עכברים מתחת לבלטות ולתת להם אוכל???
תחשבו על זה! -
@LEVI-H כתב בשיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?:
לא חבל שאתם סתם נותנים לגיטימציה ע''מ שבחורים יסולקו מהישיבה???
למה למצוא עכברים מתחת לבלטות ולתת להם אוכל???
תחשבו על זה!@אלוף-העולם-1 מה נראה לך שהרבנים יושבים על הפורום?

-
@אלוף-העולם-1 מה נראה לך שהרבנים יושבים על הפורום?

-
https://govforms.gov.il/mw/forms/RishumTheory@mot.gov.il# למי שיש לו רישיון נהיגה זה נותן מבקש להוסיף היתר נהיגה ומי שאין לו זה נותן רק מבקש להוציא היתר נהיגה
-
https://govforms.gov.il/mw/forms/RishumTheory@mot.gov.il# למי שיש לו רישיון נהיגה זה נותן מבקש להוסיף היתר נהיגה ומי שאין לו זה נותן רק מבקש להוציא היתר נהיגה
@ידו-בכול כתב בשיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?:
https://govforms.gov.il/mw/forms/RishumTheory@mot.gov.il# למי שיש לו רישיון נהיגה זה נותן מבקש להוסיף היתר נהיגה ומי שאין לו זה נותן רק מבקש להוציא היתר נהיגה
תנסח ברור יותר, יש לך טעות ניסוח
-
@ידו-בכול כתב בשיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?:
https://govforms.gov.il/mw/forms/RishumTheory@mot.gov.il# למי שיש לו רישיון נהיגה זה נותן מבקש להוסיף היתר נהיגה ומי שאין לו זה נותן רק מבקש להוציא היתר נהיגה
תנסח ברור יותר, יש לך טעות ניסוח
@Ykingsmart זה מדוייק אם יש לך רישיון זה כותב מבקש להוסיף
אם אין לך זה כותב מבקש להוציא -
@Ykingsmart זה מדוייק אם יש לך רישיון זה כותב מבקש להוסיף
אם אין לך זה כותב מבקש להוציא@ידו-בכול כתב בשיתוף | האפשרות לבדיקת רישיון נהיגה בוטלה?:
@Ykingsmart זה מדוייק אם יש לך רישיון זה כותב מבקש להוסיף
אם אין לך זה כותב מבקש להוציאחזק. קלטתי.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@בין-אדם-לחבירו לא נכון כי מי שיש לו זה נותן שלוש שורות של מבקש להוסיף
ומי שאין לו זה רק שורה אחת וסתם תדע לך שהם "חכמים להרע" -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

