בעיה | מה לא חיברתי? המערכת לא נדלקת:(
-
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | מה לא חיברתי? המערכת לא נדלקת:(:
@מיישה השלילי לא אמור להיות שחור?
במקורי, בד"כ לא...
כל הקטע עם הצבעים זה מהעשור האחרון, לפני זה איש הישר בעיניו... -
@כהן-צדק כתב בבעיה | מה לא חיברתי? המערכת לא נדלקת:(:
איך אני יכול לדעת מה החוט השלילי בצמה הנוכחית? (אולי על ידי השוואת שתי הצמות?)
תנסה באמת להשוות תבדוק איזה חוט מגיע למיקום של השלילי בצמה הישנה ולחבר אותו לרכב
או שתעבור חוט חוט תצמיד לשלדה של הרכב ותבדוק אם יש תגובה -
@קינג-קומפיוטר העלתי מקודם תמונה של הצמה הישנה שם החוט הקיצוני (השחור) חתוך ובמקומו ויש חוט מהמערכת שביצעו לו הארכה והוא התחבר לשלדה.
חשבתי לחתוך בצמה החדשה את החוט השחור המקביל לזה שנחתך ולחבר אותו לשלדה (כנגדו ברכב ממילא אין כלום) אני טועה? -
@קינג-קומפיוטר
אולי יותר קל, תחבר את זה לשילדת הרכב,
ותחבר את הצד השני לחוט השחור מהצמה החדשה.
עריכה: @כהן-צדק אני רואה שכתבת את זה... -
@מיישה אני כעת יורד לאוטו
תודה על כל העזרה
@קינג-קומפיוטר
@אני-אני-אני
מיד אעדכן -
זאת כנראה הבעיה לא סתם עשו את זה במערכת השניה וכן השלילי תמיד מחובר לשילדת הרכב בסוף (תסתכל במצבר להיכן מחובר השלילי) והפתרון שלך פשוט מאוד לקחת את החוט השלילי מהצמה החדשה (השחור) ולחבר אותו למקום שיש בו מינוס שהוא בשילדת הרכב (או כל חוט אחר שיש בו שלילי אתה יכול לגשר)
כמו שכתב @מייישה (ואולי עוד כמה לא עקבתי בדריכות אחרי הדברים) -
@קינג-קומפיוטר
https://mitmachim.top/topic/55089/חיבור-מערכת-עם-צמה-אוניברסלית
מה גם שהמינוס 99 אחוז שחור גם בצמה המקורית -
תודה לכולם
חיברתי את השחור לשילדה ויהי אור...
@מיישה @קינג-קומפיוטר @אני-אני-אני -
-
-