בקשת מידע | הערת סקירה בוורד עוברת מעצמה מעברית לאנגלית
-
אני עובד כעורך כל היום על וורד ומשתמש הרבה בהערות סקירה בצד שמאל.
משום מה לא פעם אחרי שכתבתי כמה מילים אני מגלה שהערה נכתבת באותיות באנגלית כאילו מישהו החליף את השפה מעברית לאנגלית. זה יכול לקרוא גם אם כבר כתבתי הערת סקירה ואני בא להוסיף בה משהו בהמשך לטקסט הקודם בעברית זה ממשיך לי פתאום באנגלית.
מכירים?
אשמח לפיתרון בבקשה.
תודה רבה
-
אני עובד כעורך כל היום על וורד ומשתמש הרבה בהערות סקירה בצד שמאל.
משום מה לא פעם אחרי שכתבתי כמה מילים אני מגלה שהערה נכתבת באותיות באנגלית כאילו מישהו החליף את השפה מעברית לאנגלית. זה יכול לקרוא גם אם כבר כתבתי הערת סקירה ואני בא להוסיף בה משהו בהמשך לטקסט הקודם בעברית זה ממשיך לי פתאום באנגלית.
מכירים?
אשמח לפיתרון בבקשה.
תודה רבה
@חושב-שחושב זה קורה כאשר כביכול אתה עובר לתו (אחד לפני) הראשון או (אחד אחרי) האחרון של הערה.
בהחלט מעצבן מאוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות