בעיה | שגיאה "לא ניתן ליצור את קובץ העבודה"
-
ההודעה המלאה:
לא הייתה אפשרות ליצור את קובץ העבודה בדוק את word למשתני הסביבה הזמניזה מופיע כמה שניות אחרי הפעלת וורד, או שבכלל לא נותן לפתוח את הקובץ.
מה שהופך את זה לגרוע יותר זה שלפעמים עבודה של שעות לא נשמרת למרות לחיצה על "שמור".
מה עושים? -
ההודעה המלאה:
לא הייתה אפשרות ליצור את קובץ העבודה בדוק את word למשתני הסביבה הזמניזה מופיע כמה שניות אחרי הפעלת וורד, או שבכלל לא נותן לפתוח את הקובץ.
מה שהופך את זה לגרוע יותר זה שלפעמים עבודה של שעות לא נשמרת למרות לחיצה על "שמור".
מה עושים?@איסתרק-השלישי תבדוק אם יש לך רישיון או שהוא נגמר לפעמים זה יוצר בעיות
או שתבדוק אם נשאר מקום בכונן שאתה שומר עליו לפעמים הכונן מוגן מכתיבה וכו' ולכן הוא לא נותן לישמור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות