בירור | בעוד שבוע השלב הבא ברפורמת התדרים! מה זה אומר?
-
-
אני הפעלתי קו חדש בפרטנר ולא עובד לי בסמסונג ישן דור 2.
-
אני הפעלתי קו חדש בפרטנר ולא עובד לי בסמסונג ישן דור 2.
@מאור-ישראל כי זה קו חדש.
בניוד היה עובד לך -
@cool הייתי בהוט מובייל עבד מצוין וניידתי לפרטנר ואז הוא זיהה את הפלאפון כלא כשר הפלאפון עצמו כשר לא ועדת רבנים
-
@yosef368 אתה צריך לשים IMEI של מכשיר שכבר עובד לפני הרפרומה של משרד התקשורת. אני שמתי למשל מנוקיה 225
@עזרא-0 כתב בבירור | בעוד שבוע השלב הבא ברפורמת התדרים! מה זה אומר?:
@yosef368 אתה צריך לשים IMEI של מכשיר שכבר עובד לפני הרפרומה של משרד התקשורת. אני שמתי למשל מנוקיה 225
אתה יכול לתת לי IMEI כזה שעובד?
כי לי גם לא עובד בשיאומי חצי טאץ עם סים כשר של חברת פלאפון.
תודה רבה -
@עזרא-0 כתב בבירור | בעוד שבוע השלב הבא ברפורמת התדרים! מה זה אומר?:
@yosef368 אתה צריך לשים IMEI של מכשיר שכבר עובד לפני הרפרומה של משרד התקשורת. אני שמתי למשל מנוקיה 225
אתה יכול לתת לי IMEI כזה שעובד?
כי לי גם לא עובד בשיאומי חצי טאץ עם סים כשר של חברת פלאפון.
תודה רבה -
@מוישל-ה זה אי מי אי של דור 4 שזה עובד מצויין גם ביאנג החלפתי ואז ניידתי לחברה אחרת וזה עובד
350859600 ואחרי זה תוסיף מה שאתה רוצה@מוטי-ברנד תודה רבה זה עבד ממליץ לכולם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות