קורסים ב-vba (כתיבת קודים למאקרו) למתחילים ולמתקדמים
-
מעוניינים ללמוד vba?
לפני הכל אתם צריכים לדעת אנגלית
תבחנו את עצמכם עם הקוד דלהלן - אם אינכם מצליחים לפענח מה הוא עושה (בלי להיעזר בתרגום גוגל) תעשו לעצמכם טובה ותלכו ללמוד אנגלית קודם.Selection.ParagraphFormat.Alignment = wdAlignParagraphCenterהצלחתם לפענח את הקוד? מצויין!
הנה לינק לקורסים בעברית
https://mitmachim.top/post/384676 (הלינק הראשון שם (לדרייב) פתוח בנטפרי)
מהקורס הזה תלמדו יותר מהר מכל כתבה שלא תהיה - תאמינו לי אינו דומה שמיעה לראיה.
אם בכל אופן אתם מעדיפים כתבות תוכלו לבקר כאן
https://excel.kova.co.il/2015/01/קורס-מאקרו-excel-vba-חינם/למי שדובר אנגלית שוטפת יש את הקורס האינטראקטיבי הזה
https://www.automateexcel.com/learn-vba-tutorial/#Home
ואת המאמר הזה
https://wordmvp.com/FAQs/MacrosVBA/VBABasicsIn15Mins.htmלמי שכבר יש לו ידע בסיסי ורוצה להתקדם הלאה (צריך אנגלית טובה לזה) הייתי ממליץ לו לבקר כאן
https://wellsr.com/
באתר הזה יש קורסים בתשלום אבל יש גם בחינם (דרך המייל צריך להירשם) והם יכולים להקפיץ אתכם הלאה לרמה יותר גבוהה.
אם אינכם רוצים להירשם לקורסים תוכלו לצפות בספר שלהם ולקבל מזה הרבה
big_book_of_excel_vba_macros.pdfשימו לב! כל הקורסים כאן הם מיועדים בשביל אקסל (פשוט אין קורסים בשביל וורד), תכל'ס ברגע שתתפסו את העיקרון תוכלו להעתיק את רוב הידע לוורד.
מידע יותר ממוקד לוורד (באנגלית) תוכלו לקרוא כאן:
https://www.automateexcel.com/vba/word/macro-examples -
מ מגדלים העביר נושא זה מ-מדריכים - וורד ב-
-
ש שלמה11 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות