בקשת מערכת מולטימדיה לקיה סול 2012
-
-
-
@אברך כתב בבקשת מערכת מולטימדיה לקיה סול 2012:
@מיישה תודה רבה, הקישורים ששלחת זה לדגם אחר השאלה האם זה מתאים גם לדגם הזה לכן שמתי תמונה.
צודק לגמרי, זה הבדל קטן, השאלה איזה תת דגם זה?
עריכה:
לא מצאתי מערכת מתואמת לרכב שלך בטווח מחיר נורמלי (1700 לא מתאים נכון? אם כן אז בבקשה...)
מה שכן, מצאתי לך כאן פאנל, שאתה מזמין מערכת אוניברסלית בנפרד, ומחבר לפאנל.
אבל זה בלי כבל מתאם... אתה תיאלץ לגזור ולחבר חוט חוט (מסובך מבחינה פיזית, לא מצריך ידע, כי זה צבע לצבע, תסתבך רק אם אתה עיוור צבעים).
אבל אולי הכבל של הדגם הדומה מתאים, וזה מאד יכול להיות, לכן תבדוק אצלך האם החיבורים מתאימים לכבל כאן.
ואז אתה קונה מערכת אוניברסלית, אתה יכול למצוא כאן, אבל המסגרת מתאימה רק ל7 אינץ, אם זה סבבה לך, מה טוב, ותזמין 7 אינץ, אבל אם קריטי לך 9 אינץ, אתה יכול להזמין 9 אינץ', ולחבר את המערכת לפאנל ככה:
-
א אני אני אני התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

